Segurament es un rumor, pq diuen de un motor 1200 o tb sona elmotor de la TDM 900 modificat degudament.
En fi...que la supertenere 1200 pot posar fi a la Adventure en algun sector de motoviatgers.
Moderador: Airald
Això mateix anava a dir jo!!!! Però millor amb un motor 1.200, ja sabem tots que a l'estranger tiren per "burres grans". Si la fessin 1.000 o 1.200, uffffff........joscoma ha escrit:crec que si yamaha posés al mercat una trail bicilindrica amb un motor de 800 cc o be el de la tdm 900cc seria un gran exit de vendes.vssss
Interesant aportació, si senyor! :bowJC-TWIN ha escrit:avui he estat parlan amb amic que treballa a la fabrica shad,dimecres sen va al japo a la fabrica de yamaha acabar de disenya els soports i les maletes per la nova supertenere,no es cap broma,m´ha dit que la presentaran a finals d´any,el motor sera de 1000cc i sera deribat de la MT01,ja es poden anar preparan a honda perque es estan pasan la ma per la cara.
I amb cardàn. L'única manera de fer mal a BMW. Però ja ho veiem, ni Honda ni Yamaha estàn per això. :evil:carles ha escrit:
.............Senyors de Yamaha, perquè no fan una similar a l'antiga Ténéré?? Però amb tecnologia del s.XXI??![]()
![]()
....
La moto no es petita ni molt menys. Jo m'hi vaig pujat en una del concesionari de Tarragona, i es realment alta!! Altre cosa en que com porta un motor "petit", monocilindric de 600 c.c., es realment estreta a l'alçada del seient. Especialment si la compares amb la Varadero.carles ha escrit: ... perquè al MotoOh ja em va semblar petita (creia que era la nova Derbi 125), així que si li posen un motor 1200cc volarà...
HOme, és que comercialment és molt difícil competir amb la BMW, però tothom que l'ha provat està flipat amb ella...al foromotoguzzi hi ha un que la té (crec que venia de V-Strom) i està que no caga...Steelman ha escrit:Home amb cardan hi ha la Guzzi Stelvio i de moment .....
molt de mal no li esta fent :(
exacte!!! jo crec que ens hem acostumat tant a motos "gordes" que ara ho trobem tot "petit". Per altra banda, vaig provar una Derbi Mulhacen 660 i vaig quedar impressionat de com caminava amb aquest motor "petit"Albert ha escrit:Altre cosa en que com porta un motor "petit", monocilindric de 600 c.c., es realment estreta a l'alçada del seient. Especialment si la compares amb la Varadero.
Pot ser una moto realment intessant.