Grup al Facebook
Moderador: Airald
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Grup al Facebook
ei nens
http://www.facebook.com/group.php?gid=4742439489
es un grup al facebook, qui tingui perfil que s'hi apunti, de moment nomes veig la Laia i el M Pericas
salut!
http://www.facebook.com/group.php?gid=4742439489
es un grup al facebook, qui tingui perfil que s'hi apunti, de moment nomes veig la Laia i el M Pericas
salut!
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
Es una web d'aquestes que serveix per a tenir a tots els teus amics en una llista i que a la vegada ells tinguin amics que a la vegada també tenen més amics, fins a 6 esglaons, i que al final n'hi ha un que coneix al Kevin Bacon. (per explicar-ho malament:serveix per crear una xarxa social d'amics i coneguts)
La wikipèdia ho explica millor:
http://es.wikipedia.org/wiki/Facebook
També li diuen networking. A mi m'ha estat d'utilitat per a tenir controlats tots els companys/es del máster així com per comunicar-nos o penjar les nostres fotos de sopars etc, també serveix per localitzar alguns antics companys de professió i també per trobar-hi amics d'aquells que fa segles que no veus, etc etc etc....
Si aquesta web no et sona potser et sonen d¡altres. N'hi ha d'altres també força conegudes com myspace, el friendster, el hi5...
Espero haver-te aclarit una mica més el tema Bravo.
Fins aviat,
Laia
També li diuen networking. A mi m'ha estat d'utilitat per a tenir controlats tots els companys/es del máster així com per comunicar-nos o penjar les nostres fotos de sopars etc, també serveix per localitzar alguns antics companys de professió i també per trobar-hi amics d'aquells que fa segles que no veus, etc etc etc....
Si aquesta web no et sona potser et sonen d¡altres. N'hi ha d'altres també força conegudes com myspace, el friendster, el hi5...
Fins aviat,
Laia
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Moltes mercès- M'ho has aclarit força bé, però encara no hi trobo utilitat, sincerament :shock: :shock:maktub ha escrit:Es una web d'aquestes que serveix per a tenir a tots els teus amics en una llista i que a la vegada ells tinguin amics que a la vegada també tenen més amics, fins a 6 esglaons, i que al final n'hi ha un que coneix al Kevin Bacon. (per explicar-ho malament:serveix per crear una xarxa social d'amics i coneguts)
Fins aviat,
Laia
Potser sòc una mica antic. :oops: :oops:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
D'antics res home! Que es pot viure igual de bé sense haver entrat mai al Facebook ni haver-ne escoltat res.
Aviam us ho explico amb un cas personal. Per exemple, avui acaba de contactar amb mi una amiga que no veia desde fa segles i que viu a Moscow. I qui sap, avui en dia no podem parlar diàriament com solíem fer, però potser algun dia ens va bé saber que tenim una mà amiga que ens pugui ajudar en algun lloc que no sigui casa nostra.
O pel tema laboral, si tinc un amic/amiga que busca fotògraf per a un anunci que vol fer de la seva empresa, i jo conec un fotògraf els puc posar en contacte.
Ah i la vessant més lúdica, com penjar videos o distreure's i perdre-hi el temps també s'hi accepta, encara que ja depén de cadascú i el temps que tingui per dedicar-li...
En fi, no és d'ús imprescindible, i si ens preguntem si podríem viure igual de tranquils sense el facebook?? Sips,és correcte...Que ens faria il·lusió trobar-hi als que ja hi són apuntats de mototurisme ?? També és cert :)
Petonets!
:!: :!:
Aviam us ho explico amb un cas personal. Per exemple, avui acaba de contactar amb mi una amiga que no veia desde fa segles i que viu a Moscow. I qui sap, avui en dia no podem parlar diàriament com solíem fer, però potser algun dia ens va bé saber que tenim una mà amiga que ens pugui ajudar en algun lloc que no sigui casa nostra.
O pel tema laboral, si tinc un amic/amiga que busca fotògraf per a un anunci que vol fer de la seva empresa, i jo conec un fotògraf els puc posar en contacte.
Ah i la vessant més lúdica, com penjar videos o distreure's i perdre-hi el temps també s'hi accepta, encara que ja depén de cadascú i el temps que tingui per dedicar-li...
En fi, no és d'ús imprescindible, i si ens preguntem si podríem viure igual de tranquils sense el facebook?? Sips,és correcte...Que ens faria il·lusió trobar-hi als que ja hi són apuntats de mototurisme ?? També és cert :)
Petonets!
:!: :!:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
L'has clavada! :Dmaktub ha escrit:En fi, no és d'ús imprescindible, i si ens preguntem si podríem viure igual de tranquils sense el facebook?? Sips,és correcte...Que ens faria il·lusió trobar-hi als que ja hi són apuntats de mototurisme ?? També és cert :)
Jo m'hi vaig ficar per curiosejar i poc a poc he anat trobant tots els companys del "cole", jejeje. Vaig crear el grup de Mototurimes més que res perquè no ens pispessin el nom i, com no, per fer una mica de propaganda. :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya