Bluetooth amb energia solar

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Bluetooth amb energia solar

Entrada Autor: Terracota » dj. juny 26, 2008 11:52 pm

Mireu que he trobat, ja no calen tants endolls.

http://www.bluezona.com/index.php?optio ... 0000001158
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 26, 2008 11:54 pm

Fa temps que penso i comento que l'energia solar per les bateries de mans lliures i intercomunicadors en motos ha de ser el futur!
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 27, 2008 12:23 am

Steelman ha escrit:Fa temps que penso i comento que l'energia solar per les bateries de mans lliures i intercomunicadors en motos ha de ser el futur!
Jo penso que no. Les bateries i les plaques tenen una data de caducitat, i cada X temps s'han de canviar.

No sé si pot sortir a compte..... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 27, 2008 12:26 am

Randy-650 ha escrit:
Steelman ha escrit:Fa temps que penso i comento que l'energia solar per les bateries de mans lliures i intercomunicadors en motos ha de ser el futur!
Jo penso que no. Les bateries i les plaques tenen una data de caducitat, i cada X temps s'han de canviar.

No hi entenc del tema pero....en les plaques solars no necesites bateires (que tenen data de caducitat) si no acumuladors d'energia..que ja no se si tenen data de caducitat.

De totes maneres si no s'ha fet es pq o no sha pensat o pq no es viable
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. juny 27, 2008 1:36 am

Holaaaaaaaa,
Randy-650 ha escrit:

Segurament abans de que els posibles components que puguin tenir deta de caducitat els hi arribi, ja haurem canviat l'aparell complert. Avui en dia ho fem amb casi tot i de forma insconcient i natural, o no?

:? :? :?
Sort,

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. juny 29, 2008 12:42 am

Randy-650 ha escrit:

Les plaques solars fotovoltàiques solen tenir una vida d'uns 10 anys, pel que he anat llegint. Per tant, per aquest cantó no hi ha problemes (qui no té una casio que encara funciona amb la placa solar que duu?)
Les bateries, és cert que la seva vida és més curta. Però bàsicament ho notem perquè depenem al 100% de la seva autonomia. Si tens una placa solar que les alimenta, encara que perdin efectivitat, costarà més de afecti en el funcionament de l'aparell.

Llàstima que les plaques solars siguin encara tan cares. Sino, de ben segur que el "Prius" de Toyota (el primer cotxe híbrid del mercat) n'hagués dut al sostre, jejejeje.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”