Un bon ensurt
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Un bon ensurt
Abans d´ahir a la tarda vaig agafar la moto per portar-la a revisió, evidentment com que el taller està a dos minuts de casa, em vaig posar el casc i va que rebota ... o sigui pantalons curts i xancletes.
El cas es que a l´arribar al stop del final del carrer em vaig parar darrera un cotxe amb una L .. gran error :evil: :evil: , jo despistat mirant el paisatge i la conductora que només feia servir el mirall per pintar-se, posa marxa enrera i apa...patacada, encara no sé com ho vaig fer per no caure, la moto no li va passar res però a l´aguantar el pes de la moto amb una sola cama, m´he contracturat la cama :evil: :evil: :evil: .
La reflexió és que no hi ha cap viatge per curt que sigui sense perill, aneu amb compte
Dwsssss
El cas es que a l´arribar al stop del final del carrer em vaig parar darrera un cotxe amb una L .. gran error :evil: :evil: , jo despistat mirant el paisatge i la conductora que només feia servir el mirall per pintar-se, posa marxa enrera i apa...patacada, encara no sé com ho vaig fer per no caure, la moto no li va passar res però a l´aguantar el pes de la moto amb una sola cama, m´he contracturat la cama :evil: :evil: :evil: .
La reflexió és que no hi ha cap viatge per curt que sigui sense perill, aneu amb compte
Dwsssss

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Reflexiò 1 la anotada per en pep1600
Reflexiò 2 sempre visibles, i si potser pels retrovisor lateral dret molt millor que pels altres, el central és el que menys fem servir. En vaig tindre una per l'estil i provocar una altre de semblant, una motoreta a darrere just al mig, jo duia furgo d'empresa amb vidres de darrera pintats, i clar impossible veure-la, tot i que ja vaig fer marxa enrrera a poc a poc per si de cas donar temps a pitar si havia algu. En cap dels dos casos ni parte ni res, sense consequencies.
Reflexiò 3 sempre endavant mai a darrere, ara que aquesta tercera si la utilitzessim tots vaja caos :twisted: :twisted:
Reflexiò 2 sempre visibles, i si potser pels retrovisor lateral dret molt millor que pels altres, el central és el que menys fem servir. En vaig tindre una per l'estil i provocar una altre de semblant, una motoreta a darrere just al mig, jo duia furgo d'empresa amb vidres de darrera pintats, i clar impossible veure-la, tot i que ja vaig fer marxa enrrera a poc a poc per si de cas donar temps a pitar si havia algu. En cap dels dos casos ni parte ni res, sense consequencies.
Reflexiò 3 sempre endavant mai a darrere, ara que aquesta tercera si la utilitzessim tots vaja caos :twisted: :twisted:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
La mala malastrugança existeix, afortunadament la bona també.
M'alegro que estiguis be i que tot hagi quedat en un ensurt. Vigila els tendos hi ha cops que costa un pel recuperar-los.
:!: :!: des de girona
M'alegro que estiguis be i que tot hagi quedat en un ensurt. Vigila els tendos hi ha cops que costa un pel recuperar-los.
:!: :!: des de girona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82
- Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
- Ubicació: Barcelona capital
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Pep no habia vist el post finc ara. :oops:
Me n'alegro que dintre dintre de tot només hagi estat això :D
Vsssssss
007
Si vols et puc recomanar alguna massatgista que et deixarà com nou :b9 :b9PEPI600 ha escrit:un parell de sesions de massatge i a correr
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Os3!!
Sort que al final vas poder "salvar" la situacio pero ja li val a la "conductora"!!!
PEr evitar aquest "perills" tal com comenta en Vendetta, procuro no quedarma mai darrera d´un vehicle al mig, procuro quedarme sempre a un costat. Pq em vegi xl mirarll retrovisor esquerra i pq si no em veu jo tingui marge de maniobra per "fugir".
EN fi...anims i que vagi be els messatges!
Sort que al final vas poder "salvar" la situacio pero ja li val a la "conductora"!!!
PEr evitar aquest "perills" tal com comenta en Vendetta, procuro no quedarma mai darrera d´un vehicle al mig, procuro quedarme sempre a un costat. Pq em vegi xl mirarll retrovisor esquerra i pq si no em veu jo tingui marge de maniobra per "fugir".
EN fi...anims i que vagi be els messatges!
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
A mi resulta que em fa molt de mal l´esquena..... :roll: :roll: :roll: en coneixes alguna només per a homes casats ??? ( aixó si, virtuosa i decenta )James_Bond ha escrit:Pep no habia vist el post finc ara. :oops:
Si vols et puc recomanar alguna massatgista que et deixarà com nou :b9 :b9PEPI600 ha escrit:un parell de sesions de massatge i a correr
Vsssssss
007

- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
A un company de feina estava endavant, es va despitar, el semafor es va posar verd i el van atropellar per darreraVendetta ha escrit: Reflexiò 3 sempre endavant mai a darrere, ara que aquesta tercera si la utilitzessim tots vaja caos :twisted: :twisted:
Reflexio 3bis: si et poses endavant controlar el semafor per sortir el primer
M'alegro que no hagi estat res
Anims i al massatgista les sessions que calguin per recuperar-se :D