NOVA HONDA VFR 1000 V5 2009

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

NOVA HONDA VFR 1000 V5 2009

Entrada Autor: Llagasta » dc. jul. 02, 2008 5:50 pm

Hola:

No hi han fotos( de moment ) però es quasibé segur que Honda presenti passat l´istiu la sustituta de la VFR 800 Vtec. ( i de la CBR 1100 xx Blackbird , ja retirada de les llistes de preus a tot arreu )

Diuen porta el motor derivat de la RC 211V ( v5) de fa unes temporades MotoGP , amb cascada d´engranatges com les 750-800 no Vtec i sembla que la cosa ara va seriosament.

Honda ha treballat en total secret amb aquest projecte , però donat la tecnologia que incorpora, ha hagut de patentar una sèrie d´invents que portará aquest model, d´aqui que hagui saltat la llebre.

També diuen que incorporará un inèdit sistema de canvi electrònic, sense la palanca de sempre i amb pulsadors al puny esquerra del semimanillar, també doble embragatge.

No hi han fotos, nomès motociclismo, ha explicat aixó com a primicia.

Jo que hi tingut una VFR 750 F 90´i una VFR 800 F 98, no em faría res tenir una altre VFR top tech, com aquesta , les VFR´s les millors Honda que mai ha fet el gegant japonès, la nena mimada d´honda, on sempre ha aplicat la seva máxima tecnologia, aplicada a una moto.

Sembla que Honda per fí, desperta .

:wink: :wink: :wink:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 02, 2008 5:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: NOVA HONDA VFR 1000 V5 2009

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 02, 2008 11:22 pm

gs12 red ha escrit:.... les VFR´s les millors Honda que mai ha fet el gegant japonès, la nena mimada d´honda, on sempre ha aplicat la seva máxima tecnologia, aplicada a una moto.
.....
Si, amb això hi estic d'acord. Però el que no em quadra és que Honda treiés la VFR després del fiasco de les VF i les CBX:

ImatgeImatge

Obviament van fer massa el ridicul. Perquè Fast Freddy Spencer ho guanyés tot amb la VF no volia dir que al carrer fós la millor moto. I arrel d'això va treure la VFR. :roll:

Aviam com serà el model nou, però per el que he sentit dir ja quasi no es ven el model actual, per algo serà. Ah! gs12_red, el teu ex-company d'escola (el meu director actual :P ) en tenia una, i ara té la K-1200 GT i diu que la VFR és una kk respecte a la BMW. :shock:

I Honda encara ha de despertar, l'hi queden anys. Després del seu últim fiasco....

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. jul. 03, 2008 9:26 am

la fmx 650 es una buidada de magatzem de la Honda, criden al nano del magatzem,treuen excés de recanvi i de passada donen una miqueta de feina als dissenyadors acabats de sortir de l´escola disseny italiá,( es feta a Honda Itàlia,) i un motor Dominator del any 1986 ?:lol: :lol:

Res d´important per Honda.

Home la BMW K 1200 GT té mes cilindrada i més cavalls que la VFR 800 actual., veurem amb la nova VFR 1000 de 150 Cv. ??? ( de 5 cilindres, no ho oblidem....)) , si es com diuen les coses serán bastant més igualades ( excepte cardan )
Si es així la nova VFR 1000 i si fan bé les coses a Cal Honda, será una codiciada obra d´art d´enginyeria motoril i per tenir-la tancada sota 7 candaus anys i anys i comparable a un Miró o un Picasso.....:o :o :o :o :o

I també no hi trovat mai ningú que canvii de moto i que digui que la seva nova moto es pitjor- al seu modo d´entendre- que l´anterior, excepte algún company que ha cagat la compra....i es que no hi han motos dolentes si no compres equivocades..

Un cop s´arriva a dalt de tot s´acava el món ????

Ps.- Records al Sr.Jaume R. al.Ballena

:roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 03, 2008 9:48 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 03, 2008 9:42 am

Ara faltarà saber el preu, això sí..... :roll:

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. jul. 03, 2008 1:20 pm

Bones!!!

Si no vaig errat crec que fa temps ja es va plantejar la fabricació en sèrie d'aquest model, el que no se si serà del tot viable aquest motor, potser per a la competició si, però per a un model de carretera... la VFR ja és mecànicament "complicada" com per a fer-la amb un V5.

Això si, la finura "motoritzada"!!!

Fins aviat!
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. jul. 03, 2008 4:49 pm

Ahir ho vaig llegir al SOlo Moto.
A veure...si al final ho treuen el mercat.

Per lo que heu comentat que gairebe no es venen VFR crec que es per dos motius
A) es una moto cara comparada amb altres R (R1,GSXR1000,....)
B) crec que aqui el que vol una moto per correr es compra una R o RR i el que vol una ST es compra una ST. I crec que la VFR esta molt lluny de les ST i de les R (es una opinio)
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. jul. 03, 2008 7:18 pm

Jo crec que el motiu de l´estancament de les vendes de les VFR ....es que ja fa massa anys que son al mercat ( 2002) la VFR 800 Vtec., 6 anys son massa anys, sense canvis.

Igual passa amb altres models de Honda, necessiten urgentment una renovació a fons, per fer "trempar " als futurs compradors, si es venen alguns Models d´honda( diguem amb uns quants anyets al mercat ) , es degut crec jo, a preus interessants, no per tecnologia i "frescor" al mercat, i clar molta gent se la compraria, però prefereixen altres marques ( BMW? ) amb models no tant vistos i mes " d´ara ", a aquest món de les motos no tot son els calers, molta gent es compra una moto " molona"que l´hi agradi la forma del escapeo perqué la moto fa joc amb els mitjons......

Tal com deia més endevant, jo crec que la VFR sempre han sigut la MILLOR Honda i on la casa i els enginyers han volcat tots els seus coneixements, per tant una moto cara de fabricar ( comparada per exemple amb una CBR ) però tant l´hi fa a Honda, necessita una moto al mercat per mostrar tot el que sap fer i tota la seva tecnologia i aquesta moto es la VFR , vaja ,la mateixa ecuació BMW= GS :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

La posició de Honda ara a aquests moments sembla, ( tal com deia el Randy ) l´obsesió en ser un dels principals fabricant d´automobils del món ( es venen un fotimer de cotxes Hondas i de Acura als EEUU, però un fotimer ) i que haguin deixa´t una mica de banda les motos.

Tinc entès que Honda va desenvolupar el seu primer motor Diesel CTDI 2.2 tot alumini al Japó i
que ha costat veritablement una fortuna i els hi convé facturar......i atrapar al ja numero 1 mundial Toyota.....però aixó ja es una altre història.

:roll: :roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 03, 2008 7:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 10, 2008 12:12 am

Ja comencen a sortir les primeres fotos (encara que hi veig una mica de photoxop). No es res definitiu. :roll:

ImatgeImatge

P.D: Observeu les similituds del conjunt llum-carenat de la foto de la meva Bandy del avatar. :P

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. jul. 10, 2008 8:20 am

Bones!!!

Home... els d'Honda són conservadors, això ja es va veient en molts models, però fins al punt de no canviar-la gairebé res respecte a l'antiga VFR... no se jo! :shock: :shock: :shock:

Fins aviat!
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. jul. 10, 2008 10:16 am

Personalment m'agrada més el model anterior amb els tubs d'escapament triangulars al darrere. La VFR costarà de millorar estèticament (a mi m'encanta!)

Imatge
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “General”