Gestions de Treball per el 3 de Juliol
Moderador: Airald
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
NO HA PLOGUT
A 4º SOBRE CERO EL QUE CAU ÉS AIGUA-NEU
Mireu si ha plogut que ni ens hem posat l'equip d'aigua; i quan hem parat per descansar una estona i fer una cigarreta; han decidit per votació democràtica que SI havia plogut, s'han posat l'equi`d'aigua hi tot, només per fer el numeret i a partir d'aquell moment, el terra era sec del tot.
Han caigut quatre gotes d'aigua neu (no de pluja) i el que hi havia era boira pixanera. Per evitar tensions, escisions, mals rotllos i plors, he pagat les birres .... però això no quedarà així :twisted: :twisted:
300 km en comú
Cal afegir l'anada fins a Vic i la tornada de Puigcerdà a casa
Puntualitat .... sense comentaris :evil:
Marxa Fina: molta fins que hem començat a passar fred (passat LES ANGLES
Vèntolà: Hem fet un vídeo de l'ànec fen xup-xup
Dinar: a Axat, veien balses fen rafting (encara que l'Oriol ho dubti)
Tunel de Puimorens: 3.50 €, mireu si fotia fred que cap de nosaltres ha dubtat fer el tunel en comptes de la collada .... que si faig tard, que si mai l'he fet, que si ha de ser molt maco, etc.
Passat el tunel: un sol de co****s i la temperatura ha pujat a 13º
Despedida: a la Benzinera passat Puigcerdà; uns pel tunel del Cadí, els altres per la Collada de Toses (per cer no hi havia ningú hi ha estat molt divertida)
En Toni i l'Oriol dos bons elements .... avui han decidit sortir de l'armari
Tinc fotos .... ara vaig a dutxar-me, després ja veurem
A 4º SOBRE CERO EL QUE CAU ÉS AIGUA-NEU
Mireu si ha plogut que ni ens hem posat l'equip d'aigua; i quan hem parat per descansar una estona i fer una cigarreta; han decidit per votació democràtica que SI havia plogut, s'han posat l'equi`d'aigua hi tot, només per fer el numeret i a partir d'aquell moment, el terra era sec del tot.
Han caigut quatre gotes d'aigua neu (no de pluja) i el que hi havia era boira pixanera. Per evitar tensions, escisions, mals rotllos i plors, he pagat les birres .... però això no quedarà així :twisted: :twisted:
300 km en comú
Cal afegir l'anada fins a Vic i la tornada de Puigcerdà a casa
Puntualitat .... sense comentaris :evil:
Marxa Fina: molta fins que hem començat a passar fred (passat LES ANGLES
Vèntolà: Hem fet un vídeo de l'ànec fen xup-xup
Dinar: a Axat, veien balses fen rafting (encara que l'Oriol ho dubti)
Tunel de Puimorens: 3.50 €, mireu si fotia fred que cap de nosaltres ha dubtat fer el tunel en comptes de la collada .... que si faig tard, que si mai l'he fet, que si ha de ser molt maco, etc.
Passat el tunel: un sol de co****s i la temperatura ha pujat a 13º
Despedida: a la Benzinera passat Puigcerdà; uns pel tunel del Cadí, els altres per la Collada de Toses (per cer no hi havia ningú hi ha estat molt divertida)
En Toni i l'Oriol dos bons elements .... avui han decidit sortir de l'armari
Tinc fotos .... ara vaig a dutxar-me, després ja veurem
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Ep motarres !!!
doncs encantat d'haver conegut un grupet de mototuristes.
La ruta molt guapa, de les que tenen sabor a aventura (3 hores com a mínim sense passar de 10 graus i amb una boira collonera que et deixava ben xop), però destacar que com la collada de Tosses poques carreteres hi ha a l'altra banda de la frontera ;). A la tornada ja no hi havia tanta tifa-patinadora i ha estat molt bé.
En Kel, en Terracota, Alucinamaripili i l'Storm són una magnífica companyia per a rutejar (ara, a l'hora d'esmorzar ànec son uns llimes, et despistes i ja no en queda...).
Salut
PD: A la propera garanteixo puntualitat suissa (sinó pago les birres...)
La ruta molt guapa, de les que tenen sabor a aventura (3 hores com a mínim sense passar de 10 graus i amb una boira collonera que et deixava ben xop), però destacar que com la collada de Tosses poques carreteres hi ha a l'altra banda de la frontera ;). A la tornada ja no hi havia tanta tifa-patinadora i ha estat molt bé.
En Kel, en Terracota, Alucinamaripili i l'Storm són una magnífica companyia per a rutejar (ara, a l'hora d'esmorzar ànec son uns llimes, et despistes i ja no en queda...).
Salut
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
kel ha escrit:
Quan en Jordi diu: "les motos només paguen 3,5 €"
es que no hem dubtat ni un segon !
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
ÉS QUE NO PODÍEM SEGUIR EL TEU RITME JORDI!!!alucinamaripili ha escrit:Ja soc a casa, una ruteta molt guapa i un dia fantàstic, un plaer rutejar amb vosaltres....per cert Miquel, la cervesa era bonissima.
P.D. Terracota i Storm, no sé on us heu desviat, però no us he vist, sort que ens haviem despedit a Puigcerdà.
El Terracota s'ha desviat a Sallent (ens hem acomiadat) i tot seguit
jo he parat a la benzinera del Lleó perquè tenia un parell de bones
raons.
1) Desprendre'm de tot el material que m'havia anat posant per
causa del mal temps: gersei de màniga llarga, impermeable,
xancletes, banyador...
2) Comprar tabac. Absents el Kel i tu, a qui podia gorrejar?
He marcat quasi 570 Km amb tombs, rectes, sol, aigua, boira, fred,
bon humor, ànec, steack haché i, sobretot, amb molt bona companyia.
Però el millor, allò que defineix aquesta GT i romandrà per sempre
més en la meva memòria mototurista, és la gran quantitat de
cervesa, rossa i fresca, gentilesa del Kel. Ai demà, quina ressaca!
Salut companys!!! :cerv
- Storm
- Presentats
NO, SI US PLAU, MÉS CERVESA NO, que per aquest camí acabaremleclerk ha escrit:Ep motarres !!!
Salut
tots alcoholitzats!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Estimat Randy, aquí les tens
De l'anec només tenim un vídeo ... i si puc el posaré. Prova que hem estat a Ventolà, Randy, jo no surto a la foto per que no puc ser-hi a dos llocs a l'hora i amb el mòbil ja ho saps ...

Encara una altra, mireu la cara de satisfacció dels post comensals; això és felicitats i el demés son hos***s

Diferents estil i un mateix projecte, fer que la natura sigui verda

Vista del riu Aude al seu pas per Axat, aquí no surten balses de rafting, però varem veure varies

Sembla que els Dragons de Perpinyà son interessat en el nostre fitxatge, les negociacions van per bon camí

Hi han més fotos, potser les penjaran, o no?
La carretera que va de Quillan a Aix les Termés, vull tornar a fer-la, no la coneixa, es maca i amb vistes molt boniques, pena que el temps i les boires no ens deixessin gaudir-les
De l'anec només tenim un vídeo ... i si puc el posaré. Prova que hem estat a Ventolà, Randy, jo no surto a la foto per que no puc ser-hi a dos llocs a l'hora i amb el mòbil ja ho saps ...

Encara una altra, mireu la cara de satisfacció dels post comensals; això és felicitats i el demés son hos***s

Diferents estil i un mateix projecte, fer que la natura sigui verda

Vista del riu Aude al seu pas per Axat, aquí no surten balses de rafting, però varem veure varies

Sembla que els Dragons de Perpinyà son interessat en el nostre fitxatge, les negociacions van per bon camí

Hi han més fotos, potser les penjaran, o no?
La carretera que va de Quillan a Aix les Termés, vull tornar a fer-la, no la coneixa, es maca i amb vistes molt boniques, pena que el temps i les boires no ens deixessin gaudir-les
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
-
- Presentats
- Entrades: 6
- Membre des de: dt. maig 20, 2008 10:32 pm
- Terracota
- Presentats
Ara acabo d'arribar de un altre GT, (avui sense pluja Kel) avui platja i calor!!!!! despres si puc penjo les fotos de GT d'ahir.
Una abraçada a tots. I el més important em va quedar un gran record de la ruta i de tots vosaltres. :D
Una abraçada a tots. I el més important em va quedar un gran record de la ruta i de tots vosaltres. :D
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Terracota
- Presentats
- Storm
- Presentats
Ostres David, no tens aturador.terracota ha escrit:Ara acabo d'arribar de un altre GT, (avui sense pluja Kel) avui platja i calor!!!!! despres si puc penjo les fotos de GT d'ahir.
Jo amb la ressaca de cervesa del dijous hauré d'estar uns quants
dies sense conduir
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
NO FOTOS, NO GT...terracota ha escrit:Ara acabo d'arribar de un altre GT, (avui sense pluja Kel) avui platja i calor!!!!! despres si puc penjo les fotos de GT d'ahir.
La vas fer amb cervesa o sense?
- Terracota
- Presentats
Doncs de fotos no en vaig fer, ara de cerveseta i paella a peu de platja si.alucinamaripili ha escrit:NO FOTOS, NO GT...terracota ha escrit:Ara acabo d'arribar de un altre GT, (avui sense pluja Kel) avui platja i calor!!!!! despres si puc penjo les fotos de GT d'ahir.
Una abraçada a tots. I el més important em va quedar un gran record de la ruta i de tots vosaltres. :D![]()
La vas fer amb cervesa o sense?
“Ní neart go cur le chéile”.