PETIT ACCIDENT

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

PETIT ACCIDENT

Entrada Autor: Bravo » dv. jul. 04, 2008 7:01 pm

Us escric des del llit del dolor (mai més ben dit). Dimecres, sortint del treball vaig petar la xerradeta amb un amic que feia temps que no veia, i vaig pujar a la moto, vaig engegar-la i vaig sortir girant i tombant una miqueta per encarar la sortida del pàrking. Fins aquí tot bé. L'únic que s'em va tornar a oblidar el candau del disc i la moto va caure. No va arribar a tocar el terra perquè estic fort, però la esquena s'em va ressentir. Un company em va ajudar per aixecar-la, però quan vaig arribar a casa, no podia gairebé baixar de la moto. Resultat: dos dies de repòs absolut, amb una lumbàlgia de cavall, segons m'ha dit la meva doctora de capçalera i res de fer el burro. La qüestió és que ja no sé què fer per tal de que no se m'oblidi. Això mateix ja m'ha passat almenys (i em dona certa vergonya de dir-ho:oops: :oops: :oops: ) 10 vegades amb aquesta moto. M'han comentat de posar aquests candaus que porten un cable fins el manillar de la moto...però no se. Tot ve de la meva memòria, que és com la dels peixos: em dura 4 o 5 minuts i desprès ja no m'enrecordo. Penso que haurè de fer una rutina per tal d'enrecordar-me sempre, però volia compartir-ho amb vosaltres per que em doneu idees i fins i tot us en foteu una mica si voleu. Fins i tot jo m'en foto de mi mateix, però la esquena no em deixa riure.

Apa¡¡
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. jul. 04, 2008 7:56 pm

Ho sento company. Tindràs que buscar un altre sistema de protegir la moto, perqué aquesta només et dona disgustos.
I si te hi fiques una alàrma. Ja se que les de les motos no van massa alhora, però visto lo visto.
Que no et duri gaire el dolor!!!!!

:wink: :wink: :wink:

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. jul. 04, 2008 8:04 pm

Bones!!!

Una llàstima Bravo, ara només queda dir que a recuperar-se i no fer el tonto, que l'esquena és molt delicada...

En relació al tema aquest de la pinça. En cas de posar-la a la roda de darrera, si no la treiem a temps, es cauira la moto?? O només s'enfonsaria la suspensió com qui es deixa el fre de mà al cotxe?? Es que ho he pensat en alguna ocasió i potser és una sol.lució, no??

Per cert, t'he mogut el post des de la cervesseta fins a General, que el tema tampoc és de risa.

Fins aviat! :!: :!: :!:
Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dv. jul. 04, 2008 8:05 pm

Ho sento molt, em sembla que ni han candaus d'aquest que portan avisador acustic.....

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. jul. 04, 2008 8:11 pm

Ho sento molt i no és per fotres de ningú, el meu porta avisador acustic, jo no el poso mai per això. De totes maneres lo que va molt bé és:

Portar les claus del candau sempre a part però quan elposes enganxar-lo amb un mosqueto petit o un clauer amb el de la moto,aixi quan vas a posar laclau de la moto dius, que cony és aquesta clau amb un mosqueto?

No se si et servira però aqui va l'idea.

Que et recuperis ben aviat
ImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. jul. 04, 2008 9:06 pm

Bones

Pel tema de recordar-t'he. Crec que el millor son els candaus de disc amb alarma. No serveixen per evitar que te la robin (potser que te la toquin els crios al carrer si) pero per aixo si.

Quant tens la moto parada tens el manillar bloquejat sempre en una direccio, si tens una pinça de les que piten a lposar el manillar recte o al engegar la moto faras que vibri i piti la pinsa amb el que et recordaras de treure-la.

Per lo de la caiguda....a tots ens ha passat. A mi l´ultima vegada vaig trencar el vidre de la manega de bombers del parking em vaig fer un tallet considerable, i una rascada a la cama....UFF

Per aixecar-la vaig espera que pases un vei
Ex ...moltes coses

Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Entrada Autor: Jacks » dv. jul. 04, 2008 11:02 pm

Una sulucio seria que cuan pusesis el candau de dics ala roda del
deban pusesis el candau benbe sota o el matxim de la pinca del fre
per axi ebitar que la roda et vultes

salutacions i rapida recuperacio

:wink: :wink: :wink: :wink:
:oops: :oops: :oops: :oops:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. jul. 04, 2008 11:17 pm

No n'aprendràs mai, ehhhh?????? :enfadat

Pots fer una cosa, conec a gent que ho fa i els hi va de conya: al candau, quan no el facis servir, fica-hi una goma -de cabell o industrial-, i quan fiquis el candau la goma la fiques endollada dins el pom de gas. Quan pugis al moto i no treguis el candau, veuràs la goma, senyal de que el candau està ficat encara. :wink:

Un consell BBB. :lol:

A recuperar-se aviat, que hem de fer la sortideta pendent, eh? :ban
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. jul. 04, 2008 11:20 pm

Steelman ha escrit:
.....Per lo de la caiguda....a tots ens ha passat....
T'ho creuràs o no, però jo en 24 anys que fa que vaig en moto MAI m'hi he trobat. :P

Però clar, no puc dir d'aquesta aigua no hi beuré..... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dv. jul. 04, 2008 11:33 pm

osties,deu vegades,jo crerc que hauries de buscar una solucio,jo vaig estar probant el candau xena que porta alarma i nomes s´actibar quant movies molt fort la moto,si nomes era pujant no s´activar,al final no el vaig comprar(va fotre una cara el de la botiga pensant perque me l´habia deixat probar),jo crec que li pots possar una goma llarga a la pinça i que quedi agafada al puny del gas,l´alarma tambe es una bona occio,que et recuperis.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dv. jul. 04, 2008 11:36 pm

ostres randy has dit lo mateix que jo mentres escribia,es nota que entens.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » ds. jul. 05, 2008 12:28 am

Anims, a fer bondat i recuperar-se rapidament

Fa un any feia servir el candau-estrep luma xmart
http://www.luma.es/caste/catalogo/motoc ... /xmart.htm
video ilustratiu

El vaig fer servir un any i mitg, al començament amb el nou estrep et trobaras estrany pero amb una mica de paciencia t'acabes acostumant
Ara el faig servir nomes com candau, es mes llarg que l'estrep original i tocava l'asfalt del circuit amb facilitat a les curves d'esquerra. Be es un altre alternativa a considerar

Salutacions

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » ds. jul. 05, 2008 12:15 pm

Un company cada cop que posa el candau col.loca una
fundeta de plàstic (com una palleta de xuclar) a la clau del contacte
(a la part metàl.lica).
De manera que a l'anar a engegar nomes veure la clau penses
en el candau, i si no, la clau no entra pas i, aleshores sí, penses
en el candau.
No és mala idea. Barata i efectiva.

Cuida't molt! :wink:

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » ds. jul. 05, 2008 4:13 pm

Moltes gràcies a tots, companys. M'heu donat moltes idees i totes molt bones. Potser una sol.lució també fora fer exercisis amb el "Brain Training" per tal de reforçar la meva memòria que està sota mínims... Posaré en pràctica els consells que m'heu donat aviam si així...

Mercès. La meva moto i en especial la meva esquena us ho agrairan :D :D :D

Avui ja he sortit a fer un tomb amb la moto i no us ho creureu, però quan vaig pujar-hi em fotia molt de mal la esquena, i quan he arribat a casa, desprès de 80 Km, no em fa ni mica de mal :shock: :shock: :shock: LA MOTO CURA¡¡¡¡¡¡
NI DIOS NI AMO

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. jul. 05, 2008 4:22 pm

Bravo ha escrit:Moltes gràcies a tots, companys. M'heu donat moltes idees i totes molt bones. Potser una sol.lució també fora fer exercisis amb el "Brain Training" per tal de reforçar la meva memòria que està sota mínims... Posaré en pràctica els consells que m'heu donat aviam si així...

Avui ja he sortit a fer un tomb amb la moto i no us ho creureu, però quan vaig pujar-hi em fotia molt de mal la esquena, i quan he arribat a casa, desprès de 80 Km, no em fa ni mica de mal :shock: :shock: :shock: LA MOTO CURA¡¡¡¡¡¡
Ostres Bravo, ho sento per la teva esquena, però les cues de pansa t'anirien d'allò més bé...a mi em passa el mateix, tinc tantes coses al cap que sembla que no hi tingui res, i no és una paradoxa, és absurdament la veritat.
Cuida't molt, company.

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » ds. jul. 05, 2008 4:29 pm

alucinamaripili ha escrit:
Bravo ha escrit:Moltes gràcies a tots, companys. M'heu donat moltes idees i totes molt bones. Potser una sol.lució també fora fer exercisis amb el "Brain Training" per tal de reforçar la meva memòria que està sota mínims... Posaré en pràctica els consells que m'heu donat aviam si així...

Ostres Bravo, ho sento per la teva esquena, però les cues de pansa t'anirien d'allò més bé...a mi em passa el mateix, tinc tantes coses al cap que sembla que no hi tingui res, i no és una paradoxa, és absurdament la veritat.
Cuida't molt, company.
Moltes mercès, Jordi. Has descrit exactament com em sento. De vegades penso que, tot i que tinc un cap d'una mida considerable, encara el tindria que tenir més gros per que em cabissin totes les coses en què he de pensar al cap del dia. Tinc la memòria justa per passar el día... :roll: :roll: :roll:
NI DIOS NI AMO

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » ds. jul. 05, 2008 6:46 pm

Espero que no hagi estat res, només que l'ensurt i que l'esquena et millori molt aviat... :!: :!: :!:

Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Jordi i Vero
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: ds. feb. 09, 2008 10:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordi i Vero » dl. jul. 07, 2008 3:08 pm

Bravo, espero que et trobes millor de la teva esquena.

Fes una rutina de posar i treure la pinça, així amb el temps no hauràs de pensar, ja que ho faràs automàticament.

Allò de la goma va molt be, a les botigues dels xinesos venen gomes llargues que pots lligar, per una banda, a la pinça i per l'altra al manillar o un retrovisor o... tu mateix, tria el lloc, que sigui molt visible per tu.

Jo porto una Xena per la Satelis i em va molt bé, però depèn a quina alçada del disc la fiqui, fa més o menys soroll quan bellugues la moto sense treura-li la pinça. De vegades pita quan passa per la vora un ciclomotor o una moto massa sorollosa o pita un camió, pero segur que no se m'oblida treura-la o tots els veïns s'adonan quan agafo la moto :oops:

Vero
Jordi i Verónica

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. jul. 07, 2008 3:45 pm

No posis el candau :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dl. jul. 07, 2008 9:54 pm

Jordi i Vero ha escrit:Bravo, espero que et trobes millor de la teva esquena.

Fes una rutina de posar i treure la pinça, així amb el temps no hauràs de pensar, ja que ho faràs automàticament.

Allò de la goma va molt be, a les botigues dels xinesos venen gomes llargues que pots lligar, per una banda, a la pinça i per l'altra al manillar o un retrovisor o... tu mateix, tria el lloc, que sigui molt visible per tu.

Jo porto una Xena per la Satelis i em va molt bé, però depèn a quina alçada del disc la fiqui, fa més o menys soroll quan bellugues la moto sense treura-li la pinça. De vegades pita quan passa per la vora un ciclomotor o una moto massa sorollosa o pita un camió, pero segur que no se m'oblida treura-la o tots els veïns s'adonan quan agafo la moto :oops:

Vero
Ja em trobo una miiiiiiiiica millor, però encara em fa un mal de la hòstia... Explica'm una mica millor què son aquestes gomes llargues dels "chinos". No sé ben bé com son i què hauría de demanar. Si van bé, de conya. Ja he probat a fer la rutina de posar i treure el candau, però precisament això és el que em va fer caure: trencar la rutina per petar la xerrada amb un colega.
Kel ha escrit:No posis el candau
Ahístá¡¡¡¡¡¡ Aquesta és la solució definitiva. Gràcies, Kel. Tú si que en saps... :wink: :wink:
NI DIOS NI AMO

Respon

Torna a “General”