Creixen un 87% els ingressos per multes des de l'entrada en vigor del carnet per punts
La quantitat que espera recaptar la DGT és de 360 milions d'euros
La noticia sencera a Aqui
Vs
Tot per la nostra seguretat!!
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Tot per la nostra seguretat!!
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Calla, calla, que jo sols tenia 10 punts. 2 m'els van treure a l'entrar a Sabadell amb el cotxe, passes a 80 km/h i has d'anar a 50. :?
I porto tota la setmana rumiant si el radar que hi ha a la carretera de Manresa a Berga, passat la rotonda on hi ha la BMW, on diumenge passat tot provant la Pan€ (anava badant mirant el comptaquilòmetres i la temperatura ambiental), en una recta de 3 km amb 2 carrils per banda i on vaig passar a 170 km/h amb velocitat limitada a 100....
600€ i 6 punts menys si m'arriba la multa. Obviament és una manera molt fàcil de fer calers per l'Estat.
Diré que JO sóc un perill anant en moto, sí...... :evil:
I porto tota la setmana rumiant si el radar que hi ha a la carretera de Manresa a Berga, passat la rotonda on hi ha la BMW, on diumenge passat tot provant la Pan€ (anava badant mirant el comptaquilòmetres i la temperatura ambiental), en una recta de 3 km amb 2 carrils per banda i on vaig passar a 170 km/h amb velocitat limitada a 100....
600€ i 6 punts menys si m'arriba la multa. Obviament és una manera molt fàcil de fer calers per l'Estat.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Randy-650 ha escrit:Calla, calla, que jo sols tenia 10 punts. 2 m'els van treure a l'entrar a Sabadell amb el cotxe, passes a 80 km/h i has d'anar a 50. :?
I porto tota la setmana rumiant si el radar que hi ha a la carretera de Manresa a Berga, passat la rotonda on hi ha la BMW, on diumenge passat tot provant la Pan€ (anava badant mirant el comptaquilòmetres i la temperatura ambiental), en una recta de 3 km amb 2 carrils per banda i on vaig passar a 170 km/h amb velocitat limitada a 100....![]()
Recordeu: Qui la caga la paga ( no hi han més excuses )
Ps.- Jo tenia entès que davant hi anava un "marshall" a" velocitat reduida" i vigilant que ningú fes cap mal-i-feta :roll: :roll: :roll: