PETIT ACCIDENT

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
ZAXMOTORRADER
Presentats
Entrades: 121
Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
Contacta:

Entrada Autor: ZAXMOTORRADER » dl. jul. 07, 2008 10:34 pm

A mi em va passar uns quants cops :oops: i vaig trobar una petita solució cutre però efectiva. :idea: Vaig ficar una pinça d’estendre de color roig llampant en el cable de l’embragatge de manera que emprenyava alhora de ficar la clau de el contacte, i es clar cada cop que la fico (la clau, es clar) em trobo amb la pinça pel mig donant pel sac i automàticament la relaciono amb la de l’anti robo. :?:
Un altre cosa que faig es col·locar el candau per el costat que pujo a la moto i el mes enrera possible tocant la pinça de fre perquè si te l’oblides, la moto gairebé no pot avançar i com no te inèrcia pots evitar la caiguda, i per últim ............... fes Sudokus, que diuen que també exerciten la memòria! :wink:

A millorar-se company.
ZAXMOTORRADER l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 08, 2008 12:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 07, 2008 10:41 pm

ZAXMOTORRADER ha escrit:...emprenyava alhora de ficar la clau de el contacte, i es clar cada cop que la fico (la clau, es clar) em trobo amb la pinça pel mig donant pel sac i automàticament penso amb la de l’anti robo.

Se d'algun company que hi posa un imant :wink:

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. jul. 11, 2008 12:18 am

Hola company: després que em passés uns quants cops vaig optar per no fer-ne servir! :D

Quan un no té memòria per a aquestes coses ja pots posar el que vulguis que hi tornaràs... (apart de recordar a deixar-hi el senyal, je, je).

Jo hi poso un pitó i així quan la vaig a buscar el veig i hi penso! Si més no al garatge, al carrer també m'hi vaig trobar... :?

Apart, de ben segur que ara que la consciència social s'ha recordat d'entrenar la memòria, t'anirà bé qualsevol exercici de millora. Jo ho estic mirant.

Salut!
ImatgeUnforgiven

Jordi i Vero
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: ds. feb. 09, 2008 10:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordi i Vero » dv. jul. 11, 2008 2:54 pm

Bravo ha escrit: Ja em trobo una miiiiiiiiica millor, però encara em fa un mal de la hòstia... Explica'm una mica millor què son aquestes gomes llargues dels "chinos". No sé ben bé com son i què hauría de demanar. Si van bé, de conya. Ja he probat a fer la rutina de posar i treure el candau, però precisament això és el que em va fer caure: trencar la rutina per petar la xerrada amb un colega.
Que bo que et trobis mes be, Bravo. La veritat és que jo tampoc no se com demanar aquestes gomes, les vaig veure a la botiga i no vaig pensar en preguntar com es diuen.

A l'inici vam comprar un clauer que era tot un fil de plàstic cargolat que es podia estirar des.del manillar fins a la roda. L'altra opció era una goma molt prima però molt elàstica (fa uns 70 cm de llarg) que porta una mena de nansa a cada extrem.

De qualsevol manera, si ets despistat com jo, et costarà de recordar sempre que has de treure la pinça. Un dia, trencant també la meva rutina, vaig deixar la Xena a sobre del reposapeus del passatger i se'm va caure sense adonar-me. Sort que un enllaunat la va recollir i em va seguir per donar-me la, jejeje :oops:

Vero
Jordi i Verónica

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. jul. 11, 2008 4:55 pm

Jordi i Vero ha escrit:
Bravo ha escrit: Ja em trobo una miiiiiiiiica millor, però encara em fa un mal de la hòstia... Explica'm una mica millor què son aquestes gomes llargues dels "chinos". No sé ben bé com son i què hauría de demanar. Si van bé, de conya. Ja he probat a fer la rutina de posar i treure el candau, però precisament això és el que em va fer caure: trencar la rutina per petar la xerrada amb un colega.
Que bo que et trobis mes be, Bravo. La veritat és que jo tampoc no se com demanar aquestes gomes, les vaig veure a la botiga i no vaig pensar en preguntar com es diuen.

A l'inici vam comprar un clauer que era tot un fil de plàstic cargolat que es podia estirar des.del manillar fins a la roda. L'altra opció era una goma molt prima però molt elàstica (fa uns 70 cm de llarg) que porta una mena de nansa a cada extrem.

De qualsevol manera, si ets despistat com jo, et costarà de recordar sempre que has de treure la pinça. Un dia, trencant també la meva rutina, vaig deixar la Xena a sobre del reposapeus del passatger i se'm va caure sense adonar-me. Sort que un enllaunat la va recollir i em va seguir per donar-me la, jejeje :oops:

Vero
Gràcies pels bons dessitjos. :)

Penso que he trobat la solució. En realitat he trobat varies solucions i les aplico totes a la vegada. He comprat un clauer que és un mosquetó de muntanya gegant i vermell. Cada vegada que poso el candau, deixo el mosquetó al clauer general de la moto. Així, quan fico les claus al contacte, veig el mosquetó i m'enrecordo. També procuro deixar el candau agafat lo més proper possible a la pinça de fré, per tal de que si m'oblido de nou, tingui menys recorregut i no caigui. També poso en pràctica una altra de les solucions que m'heu donat entre tots, i és que encara que hagi tret el candau, surto molt a poc a poc per si de cas. Penso que ja no m'ha tornat a passar, pero...ai :oops: Dimecres passat, que vaig anar a la Mútua per visitar-me, em tornava a passar. Gràcies que em va passar sortint cap enrere, ja que vaig aparcar en batería, i la moto ni tan sols s'em va girar, que si no...

:roll: :roll:

Lo que us dic: tinc la memòria d'un peix.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. jul. 11, 2008 5:03 pm

Falta el candau amb alarma...es infalible!!!
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”