Triumph Rocket III: reina de las cruiser

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Triumph Rocket III: reina de las cruiser

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. juny 25, 2008 12:34 am

Su nombre es Rocket III y la firma la pone Triumph. Es el nuevo modelo de la marca motera que no ha escatimado esfuerzos por poner en el mercado un modelo llamativo, con unas líenas diferentes y llamativas y sobre todo con unas prestaciones y rendimiento perfecto dentro del sector marcado por las cruiser en el mercado motero. Un motor único como el de la Rocket III marca las diferencias.

La Rocket III es una de las apuestas fuertes de Triumph en su línea cruiser, con unas características que no dejan cabo suelto, ya que aúna de manera perfecta las características que hacen de ella una moto única en su sector de mercado. Además del cambio sustancial en la línea con detalles como por ejemplo, su frontal, la Rocket III ha sido diseñada para ser conducida sin problemas y recorrer calles con un giro cómodo y sin esfuerzo.

El propulsor que monta la Rocket III es un motor de inyección de tres cilindros, doce válvulas y una capacidad de 2.294 centímetros cúbicos. Con las prestaciones y características ofrecidas por su motor, la Rocket III es oficialmente la moto con mayor capacidad de producción del mundo. Si a esto le añadimos que con los avances técnicos y las características del propulsor, permiten que la Unidad de Control Electrónico, modifica el flujo de la mezcla y el arranque en función de la situación a la que la someta el usuario.

Otro de los atractivos de este modelo es la personalización y mejora de la moto a la que tiene opción el propietario, todo ello gracias a la gama de accesorios que se ha ampliado incluyendo diferentes elementos como reposapiés ajustables cromados o espejos cromados en forma de lágrima.

Imatge

font: repsolypf
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Triumph Rocket III: reina de las cruiser

Entrada Autor: Albert » dc. juny 25, 2008 2:45 am

Holaaaaaa,
miquelpericas ha escrit: ... con unas líenas diferentes y llamativas y sobre todo con unas prestaciones y rendimiento perfecto dentro del sector marcado por las cruiser en el mercado motero.

Quine seria de definició de CRUISER?? Vols dir que cal tanta sofisticació????

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. juny 25, 2008 8:22 am

Albert ha escrit:Holaaaaaa,
miquelpericas ha escrit: ... con unas líenas diferentes y llamativas y sobre todo con unas prestaciones y rendimiento perfecto dentro del sector marcado por las cruiser en el mercado motero.

... :shock: Nu ze. Jo només he copiat el text de la noticia... No l'he escrita pas jo. :P (per això poso la font ;))
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dc. juny 25, 2008 4:17 pm

Albert ha escrit:

Jo crec que és la paraula que fan servir els americans per definir les motos de vocació turística estil americà (osease, tipus custom-harley)...

...però és només el que penso jo
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » ds. juny 28, 2008 10:12 am

No és ben bé el mateix custom que cruiser. Les cruiser tenen pretensions viatgeres (d'aquí 'cruiser', 'creuer'), i per tant, tot mantenint l'estil americà que dieu (originalment amb un motor amb relativament pocs cavalls però un alt parell motor, i amb escassa autonomia de combustible), estan dissenyades amb més funcionalitat per adaptar-se a viatges amb velocitats de creuer 'legals' més aviat per carreteres revirades i sabent que probablement abans dels 250 km caldrà passar de nou per la benzinera.

Per dir-ho ben clarament, es veuen moltes custom al Garraf i al Maresme, però amb la nostra cruiser hem voltat per mitja Europa carregats fins dalt i fent viatges de més de 5000 km.
BMW R 1200 C Montauk

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 28, 2008 11:47 am

Silvestre Tornassol ha escrit:
....Per dir-ho ben clarament, es veuen moltes custom al Garraf i al Maresme, però amb la nostra cruiser hem voltat per mitja Europa carregats fins dalt i fent viatges de més de 5000 km.
Si, moltes. Potser masses. :shock:

I jo ara em pregunto: tot aquesta gent es va comprar la seva custom per anar a passejar pel Garraf i el Maresme? quan vaig a Lloret pel Maresme, sols faig que veure custom. A vegades penso que sóc a Amèrica.

Si els treus d'aquestes dues carreteres, van perduts, oi? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. juny 30, 2008 12:32 pm

Silvestre Tornassol ha escrit:Per dir-ho ben clarament, es veuen moltes custom al Garraf i al Maresme, però amb la nostra cruiser hem voltat per mitja Europa carregats fins dalt i fent viatges de més de 5000 km.
Bones!!!

Ves-hi un dia de desembre a 2ºC positius... a veure si en veus molts... de fet, a veure si veus motos??

Per cert, enhorabona pel viatge... :wink: :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » ds. jul. 05, 2008 12:14 am

Randy-650 ha escrit:Si els treus d'aquestes dues carreteres, van perduts, oi? :shock:
carles ha escrit:Ves-hi un dia de desembre a 2ºC positius... a veure si en veus molts... de fet, a veure si veus motos??
Ja teniu raó, ja! El que em va sobtar, acostumat veure per aquestes latituds les custom només a les rutes cerveseres (i vermuteres!) és com als ports dels Alps també n'hi rodaven moltíssimes (cap ni una de matrícula espanyola, per això). Sigui com sigui, una evidència més que la cultura mototurística de les nostres terres està ben lluny de la d'altres països europeus, no us sembla?
BMW R 1200 C Montauk

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. jul. 07, 2008 7:51 pm

Silvestre Tornassol ha escrit:Sigui com sigui, una evidència més que la cultura mototurística de les nostres terres està ben lluny de la d'altres països europeus, no us sembla?
Bones!!!

Ja ho pots ben dir... i no només des del punt de vista dels usuaris, sinò de l'Administració. A alguns països les motos no paguen als peatges, les infrastructures estan a l'alçada, etc.

Fins aviat!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 07, 2008 10:38 pm

Silvestre Tornassol ha escrit:Sigui com sigui, una evidència més que la cultura mototurística de les nostres terres està ben lluny de la d'altres països europeus, no us sembla?

Elk diumenge vaig fer l'Eix transversal - C25 de Vic a Girona d'anada i tornada, amb un trànsit molt intens. NI UN SOL COTXE es va arrambar per deixar-me passar to i que jo mi acostava i els i ensenyava els llums per ambdós retrovisors.

El que em sap més greu de tot es que a només 3/4 d'hora d'allà mateix i direcció nord això canvia el 100 % .

Vivim en un país de mal educats egoistes :evil:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 07, 2008 10:43 pm

Parlant de Cruisers, he llegit que algu preguntava quin seria la definico de Cruiser...

Crec que la Reina de les Cruisers es la Gold Wing.
Encara que el seu gran i ample carenat,malestes intregrades,.....l'acosten molt a una Tourer com una RT,PAN,.....
La seva posicio es molt mes semblant a la de una HD-Electra Glide, a una Rocket,una DragStar....

NO penseu el mateix?
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 08, 2008 5:37 am

Holaaaaaaa,

A veure si ho acbo de veure clar:

Tourer=Cruisier??

I si no, on veiue la diferencia??