què fem els que no tenim moto a l'estiu?

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

què fem els que no tenim moto a l'estiu?

Entrada Autor: Gandalfgs » dl. jul. 07, 2008 5:44 pm

Hola gent, pos això que diu l'anunciat, bé de fet avui m'han comunicat que ja m'ha arrivat la gs, o sigui que aquest dimecres ja la tindré matriculada, pero en fi quan la tingui a caseta ja us posaré les fotos.

Un servidor com que no es pot divertir amb moto (bé a l'estiu sempre intento sortir a la mar) pos ha de fer alguna altre coseta. Tot el mon de la nautica m'agrada molt, ja sigui navegar amb vela (quan puc) o anar a pescar amb els meus companys, o tansols navegar tranquilament per la costa uf hi han tantes coses per fer!

pos res, com que sempre es diu que els pescadors exejarem hi poso fotos. Apa saluts d'un pescador sense moto (per cert 500cm3 3 cilindres 2t).

Una mica de peix, pops, morenes, peixell...
Imatge
Bona cuina!
Imatge
Encare està viu... la primera captura del dia sempre és excitant!
Imatge
L'albert... després d'un dia de pesca... no té ni forces per pujar a bord!
Imatge
Si ja ho se un servidor va fer un fallo, sabeu quines zones em varen quedar vermelles i quines no?
Imatge
En josep, un crack de pops!
Imatge
Els peixos, que son llestos fugen d'aquest depredador!
Imatge
L'albert a punt de pujar a la barca
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. jul. 07, 2008 7:48 pm

Bones!!!

Enhorabona Jaume, primer de tot per la nova GS que aviat tindras a casa, i segon per ser capaç de posar-se a dins a l'aigua a alta mar, sóc incapaç de fer-ho, em fa pànic no tenir res en uns metres per sota.

Bona cuina... :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Gandalfgs
Presentats

Entrada Autor: Gandalfgs » dl. jul. 07, 2008 7:59 pm

home, tampoc no és a alta mar... amb la barqueta que tinc simplement costejem i el fons el veiem (hi solen haver uns 6-28m).
Per cert Carles, beu a la meva salut unes bones birres (m'encanta alemania) quines ciutats/ llocs tens previst visitar? "La selva negre" és molt extensa!

La birra és saludable, la birra elimina toxines del cos, et fa la figura més agraciada (res de formes rectilinees si a les rodones!), té bon gust, exercita la ment, restaura neurones i el que faci falta! i què collons és boniiiiisiiiimaaaa!!!!!!!!!!!!! :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. jul. 07, 2008 8:06 pm

Bones!!!

Doncs estarem un parell de nits a Freiburg i després passem cap a l'interior de la Selva Negra (5 nits) per recòrrer bé tota la zona, sense presses i parant tot el que faci falta. Després tirarem cap a Baviera per a visitar la zona de castells i possiblement Munich (segons el temps, i no el meteorològic...) i després ja de camí cap a casa. Vaja... que ens centrarem en la zona Sud d'Alemanya.
gandalfxt ha escrit:La birra és saludable, la birra elimina toxines del cos, et fa la figura més agraciada (res de formes rectilinees si a les rodones!), té bon gust, exercita la ment, restaura neurones i el que faci falta! i què collons és boniiiiisiiiimaaaa!!!!!!!!!!!!! :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
Prenc nota i prendré moooooolta birra! :wink: :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

MV Agustí
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: MV Agustí » dl. jul. 07, 2008 10:52 pm

No se si hi aneu d'hotel o camping, pero jo he estat en un camping practicament dins de friburg ( a la part est ) a 10 min a peu del centre, petit, acollidor, net i amb molta ombra...
Si ho necessiteu busco l'adreça... no se on pero la trobare :wink:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 07, 2008 11:59 pm

Bona afició la pesca de mar, la veritat. Mentre esperes la GS no hi ha res com el silenci de dins un mar.

Una pregunta, tú que n'entens: és veritat això que he llegit avui que la colònia de caballets de mar que teniu cap a Tossa ha desaparescut completament? :(

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Gandalfgs
Presentats

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. jul. 08, 2008 7:54 am

pos... no ho se. Bé de fet jo solo pescar pel golf de roses, l'escala montgó, empuries... ara mai no he pescat cap caballet de mar.
El que és veritat és que la gent som bèsties!!!!! avans la gent agafava musclos per dinar o sopar, just els que necessitava, ara veus possessos amb sacs que n'agafen 20- 40 kilos sense respectar rés. El corall per sort t'has d'enfonsar per agafar-lo i està més protegit!
També n'hi ha que pesquen de tot sense mesura i ull només estic parlant de pescadors no professionals!

perque si ens posem a parlar de la merda que hi ha al fons del mar, bateries de barca... neteges de sentina indiscriminades... les famoses barques de arrastrament, vaig veure un reportatges on el fons mari semblava que hagues estat llaurat!

I al final nosaltres que potser ens hauriem d'acostumar a fer el mateix que els nostres avis (gent molt més savia!) que menjaven el que hi havia de temporada, lo just i necessari, reciclar? això és una paraula inventada per pijos! fa anys i panys que ells ja ho feien i molt més efectivament!
ospes randy que ja m'estic encenent, és que aquest temes em toquen molt!

salut.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 08, 2008 10:26 am

gandalfxt ha escrit:
..................

I al final nosaltres que potser ens hauriem d'acostumar a fer el mateix que els nostres avis (gent molt més savia!) que menjaven el que hi havia de temporada, lo just i necessari, reciclar? això és una paraula inventada per pijos! fa anys i panys que ells ja ho feien i molt més efectivament!
ospes randy que ja m'estic encenent, és que aquest temes em toquen molt!

salut.
CUANTA RAÓ TENS AMB AQUESTES PARAULES!!!!!!!!!!! :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Cerveseta”