Crònica Trunyo-sortideta Carcasona, finalitzada

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Crònica Trunyo-sortideta Carcasona, finalitzada

Entrada Autor: ARBE » dt. jul. 08, 2008 2:22 am

Està clar que després de tanta expectació he de començar la crònica de la sortida del cap de setmana, encara que em caigui de son… i que ja veureu que no està acabada, encara no estem tots a casa...

Per posarvos en situació, feia uns 8 anys que no viatjàvem en moto… els crios petits i aquestes coses, ja se sap.

La sortida aquesta a Carcasona, la venim planificant de fa temps, i hem tingut diverses causes de cancelació, i l’hem hagut de postposar més d’un cop, i de dos, i de tres… Finalment el cap de setmana del 05-07 de Juliol l’hem feta.

Hem anat amb uns bons amics, L’Oscar i la Sonia, companys de http://www.KDJoteros.com (4x4), que tenen una BMW R1200GS, i servidors, Albert i Isabel amb la nostra estimada Africa Twin .

Divendres tarda sortim, i quedem per trobarnos al primer Bar (com no !) que ens aparegués dins Sallent….

Imatge

Enfilem per la C16 cap a Bagà, on tenim previst fer nit (hi tenim jaç).

De Bagà no tenim fotos, ara penso que hauriem d’haverne fet alguna, però el més important s’ha d’explicar:
el menú del sopar: Risotto de Ceps (boletus edulis ) i entrecot de 400 g a la llosa amb degustació de sals del món… brutal !!! l’entrecot sobre la pedra esquitxant, i una safata amb 8 o 9 tipus de sal diferent (sal rosa, sal volcànica, etc....), i anar fent talls de carn, fotentli sal i anar descobrint i experimentant… increïble!! Canvia totalment el gust, i alguna sal és en pedres de la mida de cigrons i vé amb un molinet que la tritura al moment, a troços grans i és una explosió de sabor, no tinc paraules per explicar-ho… em penso que la segona ampolla de Abadal, rosat d.o. bages també té algo de culpa que no trobi paraules. :wink:

L’endemà al matí, descansats i satisfets, enfilem ruta…. Un dia explèndit com pocs, radiants, la frondositat del bosc al Berguedà no té comparatiu, no tinc registres a la memoria d’haver vist tant verd tant exuberant en anys… no té res que envejar a Suïssa… al tùnel del Cadí em cago de fred… passem la Cerdanya, i la Isabel amb la fresca del tunel s’anima i comença a fer fotos en ruta :

En ruta... La Cerdanya
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Les fotos fan una mica de cagarela, perquè la càmera que hem fet servir és una compacte sense gaires prestacions…

El cas és que disfrutem com a serdus en un bassal de fang… ja sabeu la sensació que vull dir, no seré jo qui us l'ensenyi a vosaltres, aguerridos moteros, anant de viatge en moto, acompanyats d'uns bons amics, un dia magnífic, un paisatge preciós… un Orgasme multisensorial en tota regla, i amb majúscula. :shock:

Passem la frontera, Bourgmadame… Montluis… això ja és indescriptible, la part més bucòlica, i anem cap a Quillan, però per la carretera que passa per Axat, la més malparida i revirada… :D

Guai del paraguai… més disfrute… jo pateixo una mica, perquè fa anys que no porto ritme alt en corbes i carregat, i amb les maletes laterals l’Africa sembla l’Enterprise, Queden molt altes i molt separades, i em dona una sensació com de funambulista… però tot plegat ho oblido deseguida, gaudeixo més que cap altre cosa…

Finalment els culs ja aconsellen un recés…

Aturada per descansar deprés del festival de corbes

Imatge

fem els pipís de rigor i proseguim, ens espera un escenari espectacular, amb la carretera excavada literalment al lateral de la roca, en un engorjat magnífic… Ens anem tornant la càmera perquè la cosa sigui variada.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I ja arribant a Carcasona, la vall s’obra, fins convertirse en paisatge extens de conreus, especialment vinyes… olalah !!!

Quan arribem, fem una pizza per dinar en plan ràpid i anem a l’hotel. És migdia i Juliol i començem a passar calor calurosa, molta calor.
estem sofocats.

l’hotel Les Oliviers ha resultat ser tota una gran troballa, parking davant, amb les motos controlades desde l’habitació, a 300 metres a peu de La Cité, i piscina… però… piscina-piscina:

Imatge

Imatge

Per nosaltres sols, d’aigua cristalina, pura, buffff quin bany més gustós i relaxant deprés del tute que ens hem donat (sigueu clements i penseu que som novells totals amb rutes aixi de llargues)… Mentres les ties es dutxen i tot això aprofitem per anar a fer unes fotos de record:

Imatge

Imatge

I quan ja estem nets i lluents i fent millor olor… cap a La Cité,
aquí ja n’heu vist un famer de fotos I força millors, osigui que tampoc no abundaré.

Imatge

Imatge

Imatge

Dir que al vespre varem sopar en un pati interior superagradable, una amanida amb bolets frescs (Agaricus Campestris) i bacó fumat, molt correcta, i uns taglianosequé als tres formatges… també molt bé, i un altre cop dos ampolles de vi rosat… casumtot…quin vici… després al caure la nit passejada per fora, per fer 4 fotos i sobretot fer baixar el sopar …

Imatge

–la càmera no em permet cap ajust manual, faig el que bonament puc… pensant quina sort tenen els que m’acompanyen que no m’hagi portat ‘la bona’ amb el tripode, perquè perdem les amistats !!!

Cony ¡ Heu vist com es diu aquest carrer ??? serà premonitori ???
Imatge

Imatge

Tornem a La Cité xinoxano a fer un gintònic :roll: quasi perfecte en una plaça amb jazz en directe… Si el cel existeix ha de ser molt semblant a això… :lol:

I bona nit i tapat…. Final d’un dia impagable :castell

L’endemà al matí el dia ja s’aixeca espès i amenaçant, com que la gent encara dorm m’escapo a fer alguna foto, el vici és el vici… Avui tenim 10º C menys que ahir.

Imatge

Després anem a despedirnos de La Cité (cal ser ben educat, diuen)

Imatge

I enfilem cap a Mirepoix… una carretera molt guapa, de corbes ràpides, per una vall oberta, camps de conreu extensíssims i de tant en tant arbres enormes flanquejant la carretera a banda i banda que creen un tunel de vegetació densa. (els de la foto no serien els més representants)

Imatge

Imatge

Comença a ploure, una mena d’esprai… noto que els colegues s’amoinen, no porten equip d’aigua ni tampoc tenen molt per ma viatjar en moto plovent, hi ha un moment que marca 16º C (jo tampoc tenia per ma anar en moto plovent, fins la sortida de Castellar de n’Hug, que s'em van treure les manies i ara se m’en refot que plogui :ban ).

I arribem força bé a Mirepoix, tampoc no ha plogut tant…
Nois, Mirepoix és una passada, una plaça porxada medieval que sembla que hagi inspirat els dibuixos de l’asterix…
No intentaré explicar-ho perquè no en sabria, mireu les fotos. (i tampoc no fan justicia) :o

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Després de fer un cafeolé per entrar una mica en calor acabem de passejar i arribem a la conclusió que és un lloc ideal per jubilarse…
Bé, tornem a les motos i partim cap a Foix, anem per feina amb l’objectiu de dinar qualsevol cosa per pujar cap al Pirineua aviam si el cel està més obert, pel camí ens trobem alguna estona de pluja de debó, però curteta, anem alternant plujim-pluja.

Just entrant a Foix, en recte i a 60 km/h la moto em foto un susto que encara em dura, se m’en va del darrera de sobte, :shock: :shock: :shock: no ho entenc… Oli ? Aigua? Què dimonis ??? aconsegueixo aturarme, no sense fer algun que altre banda - banda molt a punt de caure… Has punxat em diu el comany…. C’EST LA MERDE !!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu dic jo, i això que no sé Francès.
Bé, calma… aviam, però si dimecres vaig anar a canviar la coberta del darrera, és nova, :enfadat una Anakee que no porta ni 1000 km encara, precissament per no tenir cap problema…
Truco deseguida a la Asistència per anar guanyant temps…mentrestant, mirem la roda per tot arreu, no hi ha res, absolutament res que indiqui perquè ha perdut de sobte l’aire, la coberta insultantment nova. Trec l’esprai de punxades el gastem, però com era previsible, no serveix de res, :cry: i començo a tenir un indici de què ha passat, la càmera deu haver rebentat, o la vàlvula, o jo què sé :?:
Penso esgarrifat en 10 minuts abans, agafant corbes amples a 120 i 130 amb el terra mullat… carregat com una mula… bufff, s’em fot la pell de gallina… :halfcry ens haguessim pogut fer mal, :halfcry molt de mal.

El tema asistència és complexe, si us hi heu trobat ja ho sabeu… al cap d’una estona em truquen, que envien grua però que no es pot reparar la roda, que no hi ha cap taller disponible i que hem de fer nit a Foix. Bé, despré d'estar una estona estudiant la situació i sopesant amb l'asistència, penso que són lentejas, :? no hi ha gaire a discutir.
Decidim que el colega vagi fent viatges fins a un Buffalo Grill que haviem passat uns 3 km abans, i que anem dinant, que per no menjar no solucionem res…va i vé, s’emporta la meva dona, i finalment vé a buscarme, jo de paquet en una GS !!!
Just arribar al restaurant em truca la de l’asistència per dirme que la grua va cap allà en mitja hora, li dic que estic al restaurant, i em diu que de cap manera, que no pot ser, que si no hi soc marxarà i a saber quan podrà tornar…. Ostres… els colegues ja estan entaulats, i ja han demanat…. :shock: Doncs clar… cony ! agafa la meva moto ! NOOOO!!! NO VULL PORTAR UNA GS, NO!!!!! Va no siguis burru… i au, jo que no volia de cap manera probarlar, :form amb la GS cap allà.
Just arribo i truca la de l’asistència: “no sé com dirli el que li haig de dir” i penso Ahi mare !... i em diu.. “és que a França els dilluns no treballen els tallers”, osigui que han de fer dos nits a Foix… clar li vaig dir que impossible, :hot i em va dir que donada la circumstància ens repatrien a nosaltres proporcionantnos un cotxe de lloguer i la moto es queda allà, al dipòsit i dimarts solucionaran l’avaria :cry: :? .

En aquestes arriba el de la grua (patrol destartalat), total per dirme que hola i que s’en va follat a un accident que hi ha hagut i que és prioriati. Li vaig deixar les claus de l’Africa perquè la recollís quan pugués, malgrat que es negava, va entendre que era una passada tenirme hores incertes allà sol sota la pluja.

Vaig tornar (amb la GS) a on tenia la colla dinant, vaig dinar (per cert que molt bé el buffalo grill aquest, és una cadena de restaurants americans, i tenen stick tartar i tot, i les hamburgueses són suculentes ). I va arribar el moment d’afrontar la realitat, final del viatge per nosaltres –en moto com a mínim- i ells havien de seguir sols, putada, però que hi farem.
Els hi vam passar les nostres jaquetes per tal que afrontessin millor les possibles inclemències, i a reveure

Imatge

Final ??? NOOOOOO

Resulta que a Foix no hi ha agència de lloguer en diumenge, osigui que el Taxi ens va duur a Toulousse, (molt dur fer els gairbé 100 km França endins quan tu has d’anar en direcció contrària) i allí vam pillar el cotxe de lloguer. El taxímetre marcava 196 euros qua vam baixar,

Imatge

Ah! fins que no vaig parlar amb l’asistència de França i hem van confirmar que la moto havia ingressat al dipòsit tenia una caqueta a l’ànima que només la sé jo… havia deixat la meva nena abandonada al carrer !!! però les circumstàncies obligaven, haviem d’arribar el més d'hora possible, recollir els nens de casa els sogres, prepara bosses per l’endemà, etc. Etc…

No sé a hores d’ara com he de fer la recuperació, teòricament demà dimarts algun Jean Françoise arreglarà la roda i quan estigui llesta em trucaran, i llavors ja concertarem el viatge invers, no sé pas.

Flipo (i la de l’asistència més) que una punxada a la 1 del migda un diumenge en un lloc com Foix, una reparació de 5 euros, acabi suposant aquest trasbals i un cost que encara no sé calcular, però fregarà els 500 euros… JE FLIP.

Els companys van arribar bé, a Puimoren ja els va canviar totalment el dia, sol i tal, fins a 10 minuts de casa seva els va fotre un xàfeg que van flipar.

I amb el regust agredolç de no haver pogut concloure plegats el que junts vam iniciar, es va acabar la sortida.

Això si, tornaria a ferla sense dubtar-ho, perquè van ser tantes coses tan i tan bones, que tot el demés se m’en refot, i més quan penso que ens haguessim pogut fer mal de debó.

Només resta recupera la pobra Africa, i ja estarem tots a casa !

Vaja rotllo per una merdeta de sortida, però ja veieu que la cosa ha estat intensa.

Espero que us hagi agradat
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 14, 2008 2:14 pm, en total s’ha editat 6 vegades.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. jul. 08, 2008 2:53 am

Quina putada Arbe, amb un viatge tan guapo.
A veure si recuperes aviat l'Àfrica.

No sé si et servirà de consol, però a mi aquesta primavera em va petar el
cotxe a l'autopista, a Sagunt, i també vaig flipar amb l'assistència.
1- M'envien la grua, que ens porta a mi i al cotxe fins a un magatzem.
2- Allí m'espera un taxi, que em porta cap a València (endarrera)
per dormir en un hotel.
3- Un altre taxi em recull al matí per portar-me fins a l'estació de
trens, on havia d'agafar un cotxe de lloguer per tornar fins a Barna.
(GRUA, TAXI, HOTEL, TAXI, COTXE DE LLOGUER I GRUA)

L'avaria la vaig tindre de matinada, sol, el diumenge de Pasqua, intentant
arribar a casa sense trobar-me l'embús de l'operació tornada de
Setmana Santa. Vaig passar hores de patiment pensant en el col.lapse,
però vaig poder sortir de València a les 10.00 h de dilluns i, sense
parar ni a pixar, a les 13.00h deixava el cotxe a Sants.

Em van dir que portarien el meu cotxe al taller que havia especificat
al cap de dos o tres dies. Va arribar al cap de 14 DIES !!!

Vull dir que no t'hi amoïnis gaire si veus que la cosa triga...

Aquest banquet de Bagà, el vàreu fer a casa o en algun restaurant? (quin? :lol: )

Prenc nota de l'hotel de Carcassona, que tinc ganes de fer-hi una
escapada amb la mestressa.

Gràcies per la crònica i paciència!
:wink:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 08, 2008 4:30 am

Holaaaaa,

Les meves felicitacions per la ruta. Llastima de la punxada i el trasvals que us va portar, però son coses que pasan... molt de tant en tant!!!!

Es magnific veure amb l'alegria que has fet la cronica. Gracies per comparti-ho amb nosaltres.

:lol: :lol: :lol:
Sort,

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. jul. 08, 2008 8:48 am

Bona explicació de la ruta, llastima que acabes una mica malament.
Almenys t´ho prens amb una dosis d´humor.

D´histories amb les assitencies tothom en tenim.... :evil: :evil: :evil:

Anims i que t´arribi aviat
Imatge Imatge

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dt. jul. 08, 2008 9:48 am

Storm ha escrit:
Aquest banquet de Bagà, el vàreu fer a casa o en algun restaurant? (quin? :lol: )

El restaurant és el NiuNou, és un lloc una mica singular, perquè té voluntat de ser singular, amants de les delicatessen i el bon fer, sense presses. També fan pizzes, molt aconsellables, són una altra dimensió.

És un bon lloc per fer alguna celebració o ferse un homenatge, si més no a nosaltres ens agrada molt, i mai ningú que hem portat a sortit indiferent.

http://www.niunou.com/
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 08, 2008 11:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. jul. 08, 2008 10:08 am

Molt xula la ruteta i molta paciència per a pujar totes les fotos i redactar-la...merci per compartir-la, Arbe... :wink:

D'aquí un temps, aquesta anèctota ni la recordaràs. queda't amb la bellesa dels pobles i la verdor dels paisatges.

Bona sort. :lol:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 08, 2008 11:34 am

Nois, veig que Carcasonne ho teniu atravesat!

Però tot i l'aventura que veu patir veig que encara heu disfrutat una miqueta de la vostre primera aventura en moto en molts anys.

I sembla mentida que per culpa d'una m***a de punxada tot el viatge vagi al garete. Que estem a Europa, no a Àfrica!!! (i encara suposo que a Àfrica a qualsevol indret haguéssin reparat la punxada en un moment).

Mercès per compartir aquesta aventura amb nosaltres. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dt. jul. 08, 2008 11:38 am

Randy-650 ha escrit:Nois, veig que Carcasonne ho teniu atravesat!

Però tot i l'aventura que veu patir veig que encara heu disfrutat una miqueta de la vostre primera aventura en moto en molts anys.

I sembla mentida que per culpa d'una m***a de punxada tot el viatge vagi al garete. Que estem a Europa, no a Àfrica!!! (i encara suposo que a Àfrica a qualsevol indret haguéssin reparat la punxada en un moment).

Mercès per compartir aquesta aventura amb nosaltres. :D

Doncs si Miquel, de tot plegat el que em deixa més perplex és que una simple punxada a França un diumenge al migdia, en una zona on hi ha ciutats més grans que Barcelona, suposi tota aquesta moguda...és el més increïble de tot, i si mirem els costos, és flipant.
Recordo quan fa 15 anys anàvem per França amb complex de parents pobres... han canviat molt les coses aquí els darres anys.

just ara m'han trucat per dirme que la motó estaggá gepagadá a las quatgggo.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 08, 2008 11:49 am

I que faràs amb el moto, l'aniràs a buscar personalment o te la faràs portar a casa per l'assistència? :shock:

P.D: Em dic Randy (o Antoni, com vulguis), no Miquel. :)

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 08, 2008 12:39 pm

Primer de tot em sap molt de greu al final d'aquesta sortida, però realment anima veure com ho exliques i lo ve que tu agafas.
Si et serveix de consol anant cap a Zaragoza amb cotxe ja fa uns anyets va començar a bullir l'aigüa, vaig telefonar al Racc, em van dir que era una averia seria que tenian de fer junta culata i tal. Jo els vaig dir que volia que el tornesin a casa que el meu mecanic ja el repararia.
A mi i els dos del cotxe ens van pagar el tren fins a Sants i desprès taxi fins a Vic,al cap de 6 dies encara no m'habien tornat el cotxe, quan feia 7 dies em telefona elmecanic i em diu. Santi escolta em vas dir que el cotxe tenies avaria, oi? dic si, diu doncs vine perquè el tornen descapotable. Dic que dius? vaig anar cap alla i esveu que el portaban a dal d'un camió d'aquests de portar cotxes i al entrar en un taller per collons va pasar. Era totalment descapotable.
Vaig tingue que anar a Judici perquè el RACC no vilia saber-ne res, vaig estar sense cotxe 3 mesos.
O sigui que ja veus que sempre ja pitjor.
La proxima sortida veuras que t'anira de puta mare.

Gràcies per la cronica, molt entenedora i guarda la foto del carrer del gaffe.

Arreveure
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 08, 2008 12:46 pm

Sagal ha escrit:....vine perquè el tornen descapotable. Dic que dius? vaig anar cap alla i esveu que el portaban a dal d'un camió d'aquests de portar cotxes i al entrar en un taller per collons va pasar. Era totalment descapotable.
.......
Ostres, Santi, no he pogut evitar fer una esclatada de riure!!!!! :oops:

Això ja sona a pel.licula còmica!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dt. jul. 08, 2008 12:49 pm

Sagal ha escrit:Primer de tot em sap molt de greu al final d'aquesta sortida, però realment anima veure com ho exliques i lo ve que tu agafas.
Si et serveix de consol anant cap a Zaragoza amb cotxe ja fa uns anyets va començar a bullir l'aigüa, vaig telefonar al Racc, em van dir que era una averia seria que tenian de fer junta culata i tal. Jo els vaig dir que volia que el tornesin a casa que el meu mecanic ja el repararia.
A mi i els dos del cotxe ens van pagar el tren fins a Sants i desprès taxi fins a Vic,al cap de 6 dies encara no m'habien tornat el cotxe, quan feia 7 dies em telefona elmecanic i em diu. Santi escolta em vas dir que el cotxe tenies avaria, oi? dic si, diu doncs vine perquè el tornen descapotable. Dic que dius? vaig anar cap alla i esveu que el portaban a dal d'un camió d'aquests de portar cotxes i al entrar en un taller per collons va pasar. Era totalment descapotable.
Vaig tingue que anar a Judici perquè el RACC no vilia saber-ne res, vaig estar sense cotxe 3 mesos.
O sigui que ja veus que sempre ja pitjor.
La proxima sortida veuras que t'anira de puta mare.

Gràcies per la cronica, molt entenedora i guarda la foto del carrer del gaffe.

Arreveure
molt bo, així que et van fer un ' tuning ' gratis.

Realment estic contentissim de la sortida, l'únic neguit és recuperar la moto i que l'hagin reparat en condicions, però pel demés, tot plegat una mica és com els nens quan s'ensenyen la ferida dels genolls.

Gràcies Santi, una abraçada.

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. jul. 08, 2008 3:37 pm

Espero que aviat puguis tindre la nena a casa, te que saber molt greu deixar-la
allà… :? :? :?

Però tinc que reconèixer que m’ha fet molta gràcia la crònica :D :D ,
tens un sentit de l’humor collonut i he gaudit molt, només em falta saber què tal
va anar amb la GS, explica, explica, va ser una experiència religiosa o no ???? :twisted: :twisted:

M’alegro que tot i tenir que acabar el viatge d’aquesta manera en poguéssiu
gaudir fins gairebé l’últim moment ... :wink: :wink:

:!: :!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dt. jul. 08, 2008 3:54 pm

Hola Albert!
Bona ruta aquesta que heu fet, llàstima de l’avaria….aquí hi ha algú gafe!
Qui mes qui menys li ha passat alguna cosa així, però quan et passa la mala llet que t’entra triga dies en marxar.
Que els ineptes de les assegurances o els mecànics o qui sigui no et facin oblidar l’esperit de la sortida.
Salut i corbes!

PD: Vigila amb "el lado oscuro" de BMW

:wink:

MV Agustí
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: MV Agustí » dt. jul. 08, 2008 5:55 pm

Enhorabona pel 90% del viatge :lol: , el relat esta currat a tope...
Endevino per la foto que vareu passar per les Gorges de Galamus prop de Quillan, devieu disfrutar una cosa gran...
A veure si us porten la moto be i aviat :wink:

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dt. jul. 08, 2008 6:09 pm

Triniti.V ha escrit:
Però tinc que reconèixer que m’ha fet molta gràcia la crònica :D :D ,
tens un sentit de l’humor collonut i he gaudit molt, només em falta saber què tal
va anar amb la GS, explica, explica, va ser una experiència religiosa o no ???? :twisted: :twisted:

Que kbroooooooooo... :wink:

Home, jo em considero força racional i pragmàtic, i quan passa el que sigui, que no hi tens control, està clar que et passa, i ja està, a partir d'aquí tot anirà segons com decideixes reaccionar tu, i aquí si que tens el control. Ferse malasang i emprenyarse no soluciona res.

Ja vaig canviar la goma abans de sortirda, duia sprai per punxades, amb tot això no n'hi va haver prou, doncs asobre no m'emprenyaré i em quedaré sense dinar del disgust, faltaria més !

Malgrat tot, no vaig agafar la GS per probarla, la vaig agafar per anar a on tenia la moto a esperar al gruista, i era recorregut semiurbà, amb tràfic 2-3 km, i a més plovia, i estava amoïnat per tot plegat... vull dir que mística precissament no va ser l'experiència.

Pèeeero si diré que la primera sensació és de tot compacte, ben integrat i agafat, no sé com explicar-ho... és que varia tant tot, el tacte, l'aspecte, l'Africa es tecnologia de fa 20 anys ! és una mica com comparar un Renault 5 amb un clio de darrera generació, tot plegat és diferent.

la posició curiosa, amistosa, el seient una delícia, una grupa de muntar, l'africa és com pujarse a un pal.

El que més em va impressionar, la frenada, l'Africa va fent força fins que frena, elàsticament, la BMW és com un cop de mall que diu: parat aquí ara !

El motor, finura i ronroneig molt agradable, i sobretot, quina patada, sembla que portis un tren, el motor semble elèctric, es infinit.

I la isabel... que diu que al seu cul (va anar de paquet fins al restaurant) també li va agradar molt, que té un grat record.
I mira que ni en volia sentir a parlar de paralevers i cardans ni boxers... i ara comença a preguntar... és que mires el seient d'una i de l'altra i s'entèn tot a primera vista.

En fí, que ja sé jo perquè no la volia probar. Sort que les condicions eren infernals :wink:

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. jul. 08, 2008 8:08 pm

Molt bona crónica i fotos d'aquests dies.
Al final heu pogut anar a Carcasonne que semblava que alguna força ho impedia. Felicitats.

Només de llegir-te un s'adona de que ho heu disfrutat. :D

La resta...anecdotes per explicar a la vora del foc. :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. jul. 08, 2008 9:14 pm

ARBE ha escrit: En fí, que ja sé jo perquè no la volia probar. Sort que les condicions eren infernals :wink:
Ara imagina't per un moment que haguessis provat la Vstrom...
encara ploraries ara...d'haver-la deixat. Has d'estar agraït que només era una GS. :wink:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. jul. 09, 2008 10:23 pm

Una magnífica crònica, m'ha agradat moltíssim. Me n'alegro de que al final hagiu pogut anar a Carcasona.

T'has de quedar amb la part positiva del viatge, els moments que vareu gaudir i vareu gairebé tocar la felicitat.

La resta tal i com molt bé diu en Siono és una simple anecdota.

Gràcies per la feinada que has tingut per oferirnos-la

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dc. jul. 09, 2008 11:01 pm

hola,molt bona cronica,llastima de la punxada,jo tambe he tingut problemes amb l´asistencia i la conclusio que queda despres dels comentaris es que no hi ha cap asistencia en codicions,aixo de portar camara a la roda a mi sempre m´ha amoinat,quant es punxa per el aire de cop,una de les ventages de la BMW que no porta i si la punxada no es molt greu pert l´aire a poc a poc i evites el perill,be com diuen els companys et quedara com una anecdota,
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”