Per fi tinc la meva GS1200:

Cosetes:
Bé no me n'he pogut estar de conduïr-la. És sensacional, bona resposta, tot i que faig rodatge i tot és nou. Posar el cavallet central... uf he de practicar mes, ja l'he posat pero m'ha costat lo seu!
Trobo a faltar el so de la meva xt, vaja la bmw ni fa fressa, reconec que a vegades anava a 2000rpm amb la xt tansols per sentir els roncs que feia.
El top case i maletes: les maletes res a dir, estan força bé, ara el top case!! quina puta merda, de fet ara a la tarda vaig a la bmw per mirar de posar-ne un de més gran i que s'em quedin aquest. No hi cap ni el casc, ospes tinc un casc normal, bé de fet vaog comprar el de bmw i no hi cap!!! vaja reconec que no el vaig probar... pero és que com a mínim hi hauria de caber el casc!
De la resta de la moto, tot son elogis. Bé encare no hi estic acostumat, noto el pes de la moto parada (la xt que lleugera que era!) pero en marxa és una passada! i bé em fa falta acostumar-me a ella.
El seient... m'encanta uau els meus coll.ns em diuen que s'hi entendran bé i el meu pandero també! viatges prepareu-vos, vaja que ara si que podrer fer sortides amb vosaltres com Déu mana!
v'sssss