Vssssss
007
Moderador: Airald
Bones!!!James_Bond ha escrit:Demà dissabte 12-7-8 tinc de fer aquesta ruta, si algú vol venir ja ho sap, que digui hora i lloc de trobada.
Segur que aneu a espategar a Cotlliure. :sheepJames_Bond ha escrit:Canvi de plans a ultima hora :twisted:
Demà amb en Kel farem una ruta de "marxa fina" ens trobarem a les 9 a Girona i... ja veurem que farem. sense rutes ni horaris ni llocs previstos ni d'esmorzar ni de dinar....
Ja veurem que en surt :D
Vsssssss
007
Uy uy uy,peligro en el monte :lol: :lol:James_Bond ha escrit:Canvi de plans a ultima hora :twisted:
Demà amb en Kel farem una ruta de "marxa fina" ens trobarem a les 9 a Girona i... ja veurem que farem. sense rutes ni horaris ni llocs previstos ni d'esmorzar ni de dinar....
Ja veurem que en surt :D
Vsssssss
007
Tens telèfon ............ ??? :b9 :b9 :b9 :b9 tu truca, home, pel que val una trucadaalucinamaripili ha escrit:Marxa fina i jo de cap de setmana a Banyoles.... :twisted: :twisted:
Això s'avisa amb temps.![]()
Molt esportives les fotos, quasi que no sembla una sortida motera.
Don Miguel está nervioso porque se acerca el 18 de Julio :lol:kel ha escrit:Tens telèfon ............ ??? :b9 :b9 :b9 :b9 tu truca, home, pel que val una trucadaalucinamaripili ha escrit:Marxa fina i jo de cap de setmana a Banyoles.... :twisted: :twisted:
Això s'avisa amb temps.![]()
Molt esportives les fotos, quasi que no sembla una sortida motera.