Telecinco

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Telecinco

Entrada Autor: JoanF » ds. jul. 12, 2008 4:48 pm

Ja se, que no és del mon de la moto, però crec que, com diu qui fa aquest escrit, podriem fer quelcom. Això ja és intolerable, i crec que inconstitucional.
La cadena de televisió Telecinco s'ha adherit avui al Manifiesto por la lengua común, que el passat 23 de juny va presentar un grup d'intel·lectuals a Madrid.

La cadena comparteix les exigències d'aquest grup d'intel·lectuals, entre els quals hi ha Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro Pombo, que demanen que el parlament espanyol elabori una normativa per fixar que el castellà sigui la llengua oficial de tot el territori i l'única 'que pot ser-li suposada' als seus ciutadans'.

Telecinco és la primera televisió que s'adhereix a aquest manifest
A més, Telecinco ha dit, a l'informatiu del migdia, que 'posa a disposició del col·lectiu que porta aquesta iniciativa el seu canal de televisió per donar suport a aquest projecte'.

Si ells s'adhereixen al manifest, nosaltres ens adherirem a una vaga que consisteix en no mirar telecinco.
Això no és un boicot, sinó una vaga. Junts podrem!
Telecinco mai més!
Passa-ho.

PER A QUI NO HO SÀPIGA TELECINCO ÉS LÍDER D'AUDIÈNCIA A CATALUNYA; ELLS A CANVI D'AIXÒ S'ADHEREIXEN A 1 MANIFEST QUE PRETÈN QUE EL CATALÀ (ENTRE ALTRES LLENGÜES) SIGUI RELEGAT I MENYSPREAT.
SI ELS CATALANS ENS UNÍSSIM PODRÍEM ACONSEGUIR FER- NOS RESPECTAR; EN EL SEU DIA HO VAM ACONSEGUIR AMB LA MARCA 'PASCUAL', ARA ÉS HORA D'IMPEDIR QUE AQUESTS FEIXISTES QUE NO ENTENEN EL QUE SIGNIFICA EL RESPECTE A UNA LLLENGUA IGUAL DE VÀLIDA QUE LA SEVA (AMB LA DIFERÈNCIA QUE ELLS ENS LA IMPOSEN A NOSALTRES), NI CONTEMPLEN UNA DIVERSITAT CULTURAL, ENS SEGUEIXIN PRENENT EL PÈL. JA ESTÀ BÉ QUE ENLLOC D'ESTAR- NOS AGRAÏTS, VAGIN EN CONTRA NOSTRA.
ES CREUEN QUE PODEN TRACTAR- NOS AIXÍ I QUE DAVANT D'UN ATAC CONTRA LA NOSTRA LLENGUA ENS QUEDAREM IGUAL?? DEMOSTREM- LOS QUE NO I QUE HAGIN DE RECTIFICAR!!

DESPRÉS DE PATIR DIA RERA DIA LES BARBARITATS DE LA COPE, ETC. A SOBRE AIXÒ?? JA N'HI HA PROU! feu córrer aquest mail!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. jul. 12, 2008 7:38 pm

Jo ja fa molt de temps que no miro aquesta cadena. Per mi cap problema, que diguin el que vulguin i jo faré el que em sembla i pensaré el que vull pensar i parlaré amb la llengua que vull parlar.

I com es diu en la "lengua comun" que tenen els espanyols : A palabras necias oidos sordos.

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dg. jul. 13, 2008 10:43 am

Jo, ja la he tret del comandament a distància. Si, he pensat en el cas de la llet pascual i si fos així, se'n penedirien molt del que han dit. Fem còrrer la proposta!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dg. jul. 13, 2008 5:12 pm

ESPAÑA, UNA !
ESPAÑA, GRANDE !
VIVA ESPAÑA !
VIVA FRANCO !
VIVA EL REY !

Feu com Hijpanitat, SCI; que tenim la seu social a França i no fem mai rutes per el país veí del sud
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. jul. 13, 2008 5:21 pm

Bon país també aquest. Que li preguntin als de la Catalunya nord.
:evil: :evil: :evil: :evil:

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. jul. 13, 2008 6:12 pm

JoanF ha escrit:Bon país també aquest. Que li preguntin als de la Catalunya nord. :evil: :evil: :evil: :evil:
Al menys tenen les carreteres en molt bon estat :wink:

Són educats, deixen passar les motos i malgrat el seu centralisme són una democràcia de veritat. Aquí sempre parlen de la Constitució com si hagués estat votada en condicions democràtiques :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. jul. 14, 2008 1:34 pm

Jo la Telecinco, des de que van deixar de fer les MAMACHICHO, que ja no l´he vist més.... :patada
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. jul. 16, 2008 9:37 pm

Holaaaaaa,

Jo no en se massa d’aquestes coses, però penso que es com allò de que no t’insulta qui vol, si no qui pot. I situacions com aquesta potser es millor saber que pensen i que fan tota aquells que, per sort, em fan sentir diferent, encara que només sigui per no caure en els mateixos errors que cauen ells.

Només es la meva opinió, i tampoc en voldria fer un dogma per a ningú. Penso que no val la pena donar-li mes importància.

:? :? :?
Sort,

Respon

Torna a “Cerveseta”