ens ha costat una mica, pero la em aconseguida, ha sigut tot un tribut a la marxa fina, no hem fet res de lo que teniam pensat fer, de fet sembla una ruta planejada per hijpanitat
be, la cosa semblava que tindria que funcionar com un rellotje, a l'hora convinguda tots al lloc

al arrivar a La Jonquera, van beure aquestas preciositats

breu paradeta, per omplir el diposit i tindra una petita idea de lo que m'agradaria fer al ser gran -una mica mes-

arribada a Avignon i control de ruta, segu que en perderem

enfilem ruta i aprofitem per gaudir dels paisatjes que ens ofereix la carretera de les Gorges de la que en Kel, es un gran -forofo-

despres degaudir d'unas bonas carreteras i gaudir del Lac Serre Sant Ponçon, arrivem a Barcelonette -em sembla que seria una bona base de buidatje de hijpanitat

com no ens esperaben a casa, varem decidir, fe nit i fer-hi una petita ruta
turistica i gastronomica

per el mati començem a fer ruta cap a Briançon, aixo si gaudin d'unas carreteras i unas vistas que uf.........

lo realment maco del viatje començaba ara
la pujada per la pista desde Bardoneccia fins al lloc d'acampada, no tenia desperdici

son como nens, s'ho passant d'allo mes be :D :D :D :D

el fe de pujar fins a dalt tenia aquesta recompensa

ens va donar temps de fer una pasejada i gaudir de tot lo que ens envoltaba

aquesta era la vista del lloc d'acampada

van trobar tot tipus de motos

aixo era lo que ens esperaba, desde dos quarts de set, fins a las vuit del mati, dins de la tenda, sense poguer-hi sortir, va començar a ploure i a fer un vent que de veritat donaba una mica d'angoixa, amb aquella soledat, vaig recapacitar, -que c...ns, faig jo aqui????-

pero estaba clar, a part de gaudir tres dias de la companyia de la Esther i d'en Sergi, que la veritat sigui dita, han aguantat com uns campions els meus -achaques- de persona gran era aconseguir-hi, la -mediagletta- de la stella alpina, sincerament ha meresqut la pena

gracias Esther i Sergi, per els dies que he pasat amb valtros
amb aquet enllaç, teniu la resta de les fotos
http://picasaweb.google.com/pacs47/StellaAlpina2008
p.d. ells van pujar mes que jo, pero aixo no li dieu a ningu