aixo si que es un anunci i no els de la DGT

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

aixo si que es un anunci i no els de la DGT

Entrada Autor: Alex » dl. jul. 21, 2008 12:32 pm

us deixo un enllaç d'un anunci espectacular tan d'imatges com el missatge.

a veure si prenen nota els de la DGT i deixen de tractar-nos com a delinquents

recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. jul. 21, 2008 7:23 pm

Hosti, Àlex...
M'ha fotut un espant de coll..s

És veritat que molts cops no es fa prou atenció, i les consequències poden ser fatals.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 22, 2008 12:13 am

Holaaaaaa,

No em feu dir a on, però jo l'havia vist aquest video, fins i tot potser aquí mateix al foro.

Em sembla que això del alzeimer em comença a atacar!!!!

:cry: :cry: :cry:
Sort,

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 22, 2008 11:33 am

Si a les autoescoles, el comentari no fos al tanto amb les motos que van com boges, sino.. és un vehicle debil i s'ha de vigilar.. vaja com fan amb les bicis.. alguna coseta mès podria cambiar, poc però algu.

Per cert, que la dgt ja fa algun anunci per l'estil, fa un parell de setmanes a la revista automibilismo em sembla vaig veure'n un dirigit cap a autos i motos, però mès cap a autos, que tinguessin en compte les motos, volia fer una foto però no he pogut.

I clar és un exemplar unic, el primer que he vist, no atacant la moto, a veure si avui tinc temps.

Això de la moto és com abans i , perdò per la relativa begenada, el maltractament a les dones, abans una dona es queixava o denunciava i li deien que era perquè alguna cosa hauria fet. Amb les motos ara ens passa igual, de primer ja tens la creu i culpa posada, llavors espavila't a treurete-la.

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dt. jul. 22, 2008 3:17 pm

No se que passa que no em deixa vore el enllaç, pero en fi. A mi particularment els anuncis de la dgt no m'agraden perque si son molt sincers, molt cruels i molt realistes pero a l'hora de la veritat a la carretera continuen deixant la vida molta gent.

Crec que si quan es fa una infracció, no es treies ni punts, ni carnet, ni multa, sino uns anys de preso sense llibertat i depen la infracció, amb el fet de no portar mai mes cap vehicle, aixo aniria millor. Potser soc drastica pero penso aixi. Crec que a Espanya encara anem massa darrera d'altres paisos. I ens agradi o no les motos son un perill depen de qui las porti.

:!:
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Respon

Torna a “General”