Hola, com que estic de rodatge pos bé faig kilometres...
vaig anar a sant deliu de pallarols i em va sorpendre i agradar veure que en el tram de carretera les planes a sant feliu havien posat guardarails amb protecció per motos (ho sento no tinc foto), bé de tant en tan fan coses ben fets!
guardarails a sant feliu de pallarols
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
- Blue fz6
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: ds. juny 07, 2008 9:40 pm
- Ubicació: Bescanó
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Si , la carretera d´Anglès a Olot , dissabte vaig veure que canviaven totes les tanques a partir d´Amer fins quasibé l´entrada del túnel d´en Bas amb doble bionda....el que no té nom es la entrada del poble de Sant Feliu de Pallerols amb aquell revolt de dretes i carretera vella i estreta ( ex-carretera de la vergonya ) .....després de lá "autopista" i van quants morts allà ( punt negre , amb MAJUSCULES ) :evil: :evil:
També el revolt d´esquerres i l´entrada al pont després de la fábrica Magem a Les Planes d´Hostoles ( 30 )
tambe té delicte......
Sr.Nadal conseller d´obres "púbiques" i gironí de pro :Algú sap quant es fará el desdoblament d´aquest dos pobles ????? aprovats pressupostos any 2000 :b9 :b9 :b9 :b9
També el revolt d´esquerres i l´entrada al pont després de la fábrica Magem a Les Planes d´Hostoles ( 30 )
tambe té delicte......
Sr.Nadal conseller d´obres "púbiques" i gironí de pro :Algú sap quant es fará el desdoblament d´aquest dos pobles ????? aprovats pressupostos any 2000 :b9 :b9 :b9 :b9