QUIN POC MOVIMENT
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Sagal
- Presentats
Suposso que és això i que tot plegat això estara plagat de croniques i fotos de vacances. A veure a veure, pq esta molt avorritJoanF ha escrit:Em sembla que no és no més el cap de setmana, ja portem uns dies que detecto una baixada de moviment. (la calor, les vacances, la mandra, etc. etc.) Desitgo que això s'animi aviat. que els que no surtim de ruta volem veure fotos, per distreure'ns
:form :form :form :form :form

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Molta gent està de mig-vacances, i s'estima més estar a una terrassa a la fresca que no pas amb un portàtil i mirar què es cou per aqui. :)
Que s'ha d'aprofitar l'estiu i la caloreta, i la fresca d'una platja qualsevol. Jo mateix acabo d'arribar d'una terrasseta d'un àtic de beure'm un mojito casolà. 8)
Molta gent fa servir el moto per això :P :

Que s'ha d'aprofitar l'estiu i la caloreta, i la fresca d'una platja qualsevol. Jo mateix acabo d'arribar d'una terrasseta d'un àtic de beure'm un mojito casolà. 8)
Molta gent fa servir el moto per això :P :

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Normalment passa això en dates concretes, sobretot de cara a l'estiu i cap al Nadal. Tothom te més compromisos que no pas la resta de l'any, per això sempre passa que el volum de missatges nous baixa.
Esperem que de cara a finals d'agost es reactivi i s'apunti molta gent a la IV KDD de MOTOTURISME.
Fins aviat!
Normalment passa això en dates concretes, sobretot de cara a l'estiu i cap al Nadal. Tothom te més compromisos que no pas la resta de l'any, per això sempre passa que el volum de missatges nous baixa.
Esperem que de cara a finals d'agost es reactivi i s'apunti molta gent a la IV KDD de MOTOTURISME.
Fins aviat!

- Sagal
- Presentats
A mi em sap molt de greu, però soc a Menorca de Vacances, o sigui que aquesta encara que per salut si, per vacances no. Alfinal fiins i tot pensareu que soc un tio extrany, jajajacarles ha escrit:Bones!!!
Fins aviat!

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Realment a l´estiu s´ajunten les ganes d´estar a alguna terrasseta prenen la fresca i en el meu cas acabar la feina abans de marxar de vacances (Gairebé impossible), i a la nit queden poques ganes d´escriure.
A més si et passes uns dies per la Toscana fent ruta gastronómica, no et queda gaire temps lliure :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
A més si et passes uns dies per la Toscana fent ruta gastronómica, no et queda gaire temps lliure :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Em meu problema no són les vacances, sinó l'excés de feina! :evil: :evil: :evil:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats