¿ La VStrom la millor ?
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
¿ La VStrom la millor ?
¿ La VStrom la millor ?
mmm.... no sé no sé... ho veig molt això que la Vstrom és la millor moto del món
però en qualsevol cas la millor només pot ser una, llavors,
Quina de les dos Vstrom és la millor la 650 o la 1000 ?
i ja posats... Strom ? de què li ve el nom ? vol evocar Storm ?
mmm.... no sé no sé... ho veig molt això que la Vstrom és la millor moto del món
però en qualsevol cas la millor només pot ser una, llavors,
Quina de les dos Vstrom és la millor la 650 o la 1000 ?
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ja que reobres el tema aprofito per enganxar un comentari en un fòrum que ha fet un xicot que té una V-Strom 1000:
-Como algunos de vosotros sabréis el próximo cambio (no sé cuando) será una flamante BMW 1200GS o la Adventure, y leyendo el foro de BMWs me quedo perplejo con la cantidad de fallos que acumula esta motillo y encima ponen muy mal a la suzuki. Los de BMW aunque falle siempre elogian antes una BMW que a una cutre japonesa.
No es barata y presumen de fiabilidad. Hay varios post (me los he leído todos) en la cual la ponen a parir, que si la llave se descodifica, que si la antena receptora del bombín se escoña, que si juntas, retenes, cardans a los que le entra arena, bombas de gasolina defectuosas, excesivo gasto de aceite, campañas antipicado, campañas de latiguillos de freno, el rollo del EWS, retenes de gasolina, etc.
La fiabilidad de mi Vstrom con 60.000 km. es por el momento del 100%
La verdad, no me gustaría gastarme casi 20.000 € y que me dejara tirado en una de esas montañas perdidas.
Se que por aquí hay usuarios de GS1200/Adventure, necesito que me iluminéis y que no sean paranoyas mías.
P.D. Me ha pasado por la cabeza comprarme otra vstrom.
-Como algunos de vosotros sabréis el próximo cambio (no sé cuando) será una flamante BMW 1200GS o la Adventure, y leyendo el foro de BMWs me quedo perplejo con la cantidad de fallos que acumula esta motillo y encima ponen muy mal a la suzuki. Los de BMW aunque falle siempre elogian antes una BMW que a una cutre japonesa.
No es barata y presumen de fiabilidad. Hay varios post (me los he leído todos) en la cual la ponen a parir, que si la llave se descodifica, que si la antena receptora del bombín se escoña, que si juntas, retenes, cardans a los que le entra arena, bombas de gasolina defectuosas, excesivo gasto de aceite, campañas antipicado, campañas de latiguillos de freno, el rollo del EWS, retenes de gasolina, etc.
La fiabilidad de mi Vstrom con 60.000 km. es por el momento del 100%
La verdad, no me gustaría gastarme casi 20.000 € y que me dejara tirado en una de esas montañas perdidas.
Se que por aquí hay usuarios de GS1200/Adventure, necesito que me iluminéis y que no sean paranoyas mías.
P.D. Me ha pasado por la cabeza comprarme otra vstrom.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
El meu cas amb la Gs:
34000 Kms. conducció 60 % ctra. 40% camí i pistes any 03/2006
consum d´oli : 0,350 cc. cada 5000 Kms. el consum es quasibé nul a partir dels 20000.
avaries fin el dia d´avui : cap ( una bombeta H7 fosa)
tràmits en garantía: cap
no perd i sua per cap retén
no fa cap soroll el cardán i gira la roda de darrera com una bici de competició
No s´ha de canviar mai ni l´oli de la forquilla, ni el liquid de refrigeració 8) ( no n´hi ha )
M´ha caigut la clau a dintre la piscina varies vegades, cap problema de EWS
Ni explosions ni picada d´encès.
A aquests forums BMW em sembla que hi ha molt "infiltrat "
Que es millor una Vstrom o una BMW ?
en principi son mes fiables les Japoneses, el que passa es que el que val una BMW la gent no admet que tingui la mes minima pega., cosa que amb una japonesa es toleraria.
També les BMW Gs, per la seva "indiosincràcia " necesiiten una conducció especial, no es pot conduir a la "japonesa"
També hi vist gent "netejant" una GS amb la llança a presió, insistint, i insistint amb la porquería damunt dels injectors i les centraletes, bufff
Si no voleu posibles problemes feu-li una dutxa rápida. 8)
consum d´oli : 0,350 cc. cada 5000 Kms. el consum es quasibé nul a partir dels 20000.
No s´ha de canviar mai ni l´oli de la forquilla, ni el liquid de refrigeració 8) ( no n´hi ha )
en principi son mes fiables les Japoneses, el que passa es que el que val una BMW la gent no admet que tingui la mes minima pega., cosa que amb una japonesa es toleraria.
També les BMW Gs, per la seva "indiosincràcia " necesiiten una conducció especial, no es pot conduir a la "japonesa"
També hi vist gent "netejant" una GS amb la llança a presió, insistint, i insistint amb la porquería damunt dels injectors i les centraletes, bufff
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 29, 2008 12:29 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Vaig ser l'afortunat propietari d'una Vstrom 650 i amb uns 45.000 km en dos anys puc dir-te que no va donar-me cap mena de problema. Cap ni un.
La 650 potser es queda curta de motor si viatges sovint dues persones, jo vaig normalment sol i amb la 650 m'ho passava prou be. és una màquina que recordo amb certa enyorança, i evidentment, com es llegeix prou sovint en aquest fòrum.
L'Vstrom, és la millor moto del mon
La 650 potser es queda curta de motor si viatges sovint dues persones, jo vaig normalment sol i amb la 650 m'ho passava prou be. és una màquina que recordo amb certa enyorança, i evidentment, com es llegeix prou sovint en aquest fòrum.
L'Vstrom, és la millor moto del mon
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Re: ¿ La VStrom la millor ?
Esta ben clar, no?ARBE ha escrit: i ja posats... Strom ? de què li ve el nom ? vol evocar Storm ?
VSTROM = Very Satisfiying Twin Requiring 0 Maintenance (Muy satisfactoria Bicilindrico Require 0 mantenimiento)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo ja ho he comentat algún altre cop i com molt bé dius només ni pot haver una, malauradament per la resta de mortals aquesta la tinc jo.ARBE ha escrit:
però en qualsevol cas la millor només pot ser una
La millor moto del mon mundial es la meva.
La resta us heu de conformar amb el que queda. :roll:
El nom li ve d'Alemanya "Strom" es tempesta amb alemany.
Salut i resignació companys. :D
Salut i kilómetres
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Exacte, STROM (alemany) és STORM (anglès) o TEMPESTA
Els de Suzuki van pensar que aquest model
(que en principi va sortir amb 1.000 cc), molt
apropiat per a conductors de talla XXL, tindria el seu
principal mercat a Alemanya. Posar-li un nom
alemany va ser una mena de desafiament a BMW.
(Jo vaig anar a un concessionari BMW a comprar una
GS 1200, però em van tractar com si em fessin un favor,
com si a més de pagar -i molt- hagués de donar les gràcies.
Evidentment, no hi vaig tornar, i vaig decidir comprar la
Strom 650, que em va costar la meitat. En poc més d'un any,
16.000 Km i cap CAP problema. Oli en un llum. Estic molt
agraït de l'"atenció" del venedor de BMW.)

Els de Suzuki van pensar que aquest model
(que en principi va sortir amb 1.000 cc), molt
apropiat per a conductors de talla XXL, tindria el seu
principal mercat a Alemanya. Posar-li un nom
alemany va ser una mena de desafiament a BMW.
(Jo vaig anar a un concessionari BMW a comprar una
GS 1200, però em van tractar com si em fessin un favor,
com si a més de pagar -i molt- hagués de donar les gràcies.
Evidentment, no hi vaig tornar, i vaig decidir comprar la
Strom 650, que em va costar la meitat. En poc més d'un any,
16.000 Km i cap CAP problema. Oli en un llum. Estic molt
agraït de l'"atenció" del venedor de BMW.)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Vendetta ha escrit:Ara ja sè d'on bè aquells famosa frase: "ja li han venut la moto" :lol: :lol:
De quan els que es compren una VStorm la veuen els amics i companys :b9 :b9 :b9
Els de la suzuki si que son els millors venedors del mon, :b9 :b9
MOLT BEN DIT VENDETTA !!!!

NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:boolean ha escrit:Esta ben clar, no?ARBE ha escrit: i ja posats... Strom ? de què li ve el nom ? vol evocar Storm ?
VSTROM = Very Satisfiying Twin Requiring 0 Maintenance (Muy satisfactoria Bicilindrico Require 0 mantenimiento)
Quina traducció, bufa!!!! :castell

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
gs12 red ha escrit:El meu cas amb la Gs:
Molt interessants les teves reflexions.
Val a dir que cada cop fan més soroll amb els problemes de la GS, no sé que pensar ja... POt ser que fos a partir d'una versió concreta ? Quantes versions de GS12 hi ha ? perquè em perdo...
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
ARBE ha escrit:gs12 red ha escrit:El meu cas amb la Gs:
consum d´oli : 0,350 cc. cada 5000 Kms. el consum es quasibé nul ca partir dels 20000.
Molt interessants les teves reflexions.
Val a dir que cada cop fan més soroll amb els problemes de la GS, no sé que pensar ja... POt ser que fos a partir d'una versió concreta ? Quantes versions de GS12 hi ha ? perquè em perdo...
No sé, jo només sé , a la meva ni més ni menys que el que hi he escrit : o sigui que m´ha sortit de PM. o l´hi sapigut fer-la anar, jo que sé.....
, si anés malament ja me l´hauria venut o l´hi hauria calat foc. :evil: vaya un jo., si sento un sorollet .......ha d´anar perfecte... o no vá.
Jo hi tingut 26 motos de més de 600 cc. i la majoria m´han sortit bé, també conec molts usuaris de Gs1200 que la moto els hi va com el primer dia amb 60 o 70000 Kms, mai sense cap avaria.
.
En el cas de la Gs. pensa que n´hi han venudes més de 110000 unitats....
Amb tantes unitats venudes...sempre surt algún fallo...."normalment d´electrónica" però s´arregla amb garantia i santes pasques.
Peró aixó dels fòrums d´usuaris passa una mica com els programes de la TV que parlen de la salut, que transformen a la gent en hipocondriacs.
:!: :!: :!: :!:

- Randy-650
- Presentats
Doncs avui, tot llegint el Solo Moto d'aquesta setmana (nº 1.677):
SUPERTEST TRAIL HASTA 700 CC
CLASSIFICACIÓ FINAL:
1.-YAMAHA TÉNÉRÉ.................320 punts
2.-BMW F 650 GS....................312 punts
3.-KAWASAKI VERSYS 650......309 punts
4.-NOVA HONDA TRANSALP.....300 punts
5.-APRILIA PEGASO................274 punts
6.- SUZUKI V-STROM 650........258 punts
Per molt que dieu que no, penso que definitivament s'apropa la fi del reinatge de la V-Strom, a menys que renovin el model totalment.
Segur que l'any 2009 hi haurà remodelació, ja és massa vista la V-Strom. I potser per això ja no és lider indiscutible de vendes.
SUPERTEST TRAIL HASTA 700 CC
CLASSIFICACIÓ FINAL:
1.-YAMAHA TÉNÉRÉ.................320 punts
2.-BMW F 650 GS....................312 punts
3.-KAWASAKI VERSYS 650......309 punts
4.-NOVA HONDA TRANSALP.....300 punts
5.-APRILIA PEGASO................274 punts
6.- SUZUKI V-STROM 650........258 punts
Per molt que dieu que no, penso que definitivament s'apropa la fi del reinatge de la V-Strom, a menys que renovin el model totalment.
Segur que l'any 2009 hi haurà remodelació, ja és massa vista la V-Strom. I potser per això ja no és lider indiscutible de vendes.

- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
amb tots els respectes pero el titol d'aquest post em sembla la discusio tipica de pati d'escola "el meu pare es mes fort que el teu"
la millor moto es la que té cadascu i més en gaudeix i li agrada, ja sigui yamaha, ducati, vespa o bmw, en el meu cas tinc una 1200 GS que es una maquina de precisio
es evident que els que tenen la Strom estan molt contents, es una trail magnifica, com la Transalp o la 1200 GS
respecte a lo que comenta en randy del noi del foro de la BMW, ... hi ha molt troll suelto que es dedica a entrar a tocar lo que no sona, a mes una flor no fa estiu
la colla de gstrail ens ajuntem mes de 30 GS i tothom esta la mar de content, i segur que el Stromeros tambe
lo que es curios es que per defensar la Suzuki ( que d'altrabanda no necesita defensa al meu parer) hi ha gent que ataqui la bmw :roll:
la millor moto es la que té cadascu i més en gaudeix i li agrada, ja sigui yamaha, ducati, vespa o bmw, en el meu cas tinc una 1200 GS que es una maquina de precisio
es evident que els que tenen la Strom estan molt contents, es una trail magnifica, com la Transalp o la 1200 GS
respecte a lo que comenta en randy del noi del foro de la BMW, ... hi ha molt troll suelto que es dedica a entrar a tocar lo que no sona, a mes una flor no fa estiu
la colla de gstrail ens ajuntem mes de 30 GS i tothom esta la mar de content, i segur que el Stromeros tambe
lo que es curios es que per defensar la Suzuki ( que d'altrabanda no necesita defensa al meu parer) hi ha gent que ataqui la bmw :roll:
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
En el meu cas particular ataco basicament a Honda.:Datramuntanat ha escrit:
A BMW no cal. 8)
Ho tornaré a repetir: "la millor moto del mon mundial" es la meva, independentment de la marca o model que tingui.
En aquest moment V-Strom.
Salut.
Salut i kilómetres