Doncs aixó. el litre de Gasoil ja vá a algunes benzineres de Suissa a 3,26 CHF o sia: 2 euros el litre.
per ex.- omplir un diposit de 80 litres et pot costar 160 € o 27000 peles.
El nivell de vida allà no es el d´aquí, peró no deixa de ser una fita psicològica "forta"
Jo no sé si aqui s´hi arrivará mai a aquest preu, però no deixa de tenir gràcia la sorprenent boom del Bicing a Barcelona ( i a tot arreu ) :roll:
L´altre dia em deia un venedor de Bicicletes que está notant un augment significatiu de la venda de bicicletes de "passeig " no BTT
Dèu ser per possar-se en forma ....no ?
EL LITRE DE GASOIL A 2€ A SUISSA
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
L'altre dia no ho vaig veure pas això... a no ser que hagi estat aquesta setmana. Si que ho vaig veure a 2,30-2,50CHF... que al canvi resulten ser 1,60€ aprox. Però en cap moment vaig veure un 3 davant del preu a les gasolineres.
Crec que si arribarem a veure'l a 2€ a Catalunya, de moment un pais com Turquia ja l'està pagant a 1,70€... així que!!! :roll: :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!
L'altre dia no ho vaig veure pas això... a no ser que hagi estat aquesta setmana. Si que ho vaig veure a 2,30-2,50CHF... que al canvi resulten ser 1,60€ aprox. Però en cap moment vaig veure un 3 davant del preu a les gasolineres.
Crec que si arribarem a veure'l a 2€ a Catalunya, de moment un pais com Turquia ja l'està pagant a 1,70€... així que!!! :roll: :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!

- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta: