El perill del GPS

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderador: Airald

Respon
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

El perill del GPS

Entrada Autor: Storm » dv. ago. 01, 2008 12:41 pm

Es veu que l'ús indiscriminat del navegador
atrofia el sentit de l'orientació. :shock:

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200808 ... 82274.html

Home, té la seva lògica. :wink:

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. ago. 05, 2008 4:53 pm

Homa, l'article exagera lo seu, pero si que és veritat que avans de tenir el gps estava acostumat a mirar mapes i quan feia un viatge la ruta la recordava (podia passar per alla una altre vegada sense mapa), ara ja no.

Pero així és la vida, avans de fer segon de bup feia totes les operacions matematiques de cap, en deiem calcul mental... a partir d'aleshores la calculadora es va encarregar d'assessinar el meu calcul mental, car que fer cosenos, tangents derivades, integrals... és dificil sense la calculadora.

Un altre detall, com ho fan les caixeres per tornar-vos el canvi? no els ho diu la caixa registradora el que han de donar?

No ho se soposo que tot té avantatges i inconvenients, el meu consell, els mapes de paper sempre cal tenir-los i la ruta ben estudiada i si no per l'amor de Déu que no costa gaire preguntar!!!

V'sssssssss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 05, 2008 5:26 pm

Home una mica malacostumats els que anem amb GPS ho estem pero...
A romania he descobert que no tinc el sentit de la orientacio tant atrofiat.
Amb les carreteres amb prou feines senyalitzacions, amb el GPS que el seogn dia de Romania el vaig desar pq no em servia, i que la gent del carrer que no sap res mes que el romanes....

He vist que amb el mapa pots anar on vulguis ;)
I el GPS:...doncs ajuda i molt pero..per avisar-te dels Radars i a les grans ciutats no donar mes tombs que un pollastre al ast
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “El racó del GPS”