walkie...
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
walkie...
potser compri uns walkies d'aquí poc,
i penso que si en un futur vull posarme un sistema de comunicació a la moto, potser seria interessant que el walkie ja el comprés tenint en compte aquest aspecte...
Què m'aconselleu ? serveix qualsevol ?
i penso que si en un futur vull posarme un sistema de comunicació a la moto, potser seria interessant que el walkie ja el comprés tenint en compte aquest aspecte...
Què m'aconselleu ? serveix qualsevol ?
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Si sols anar acompanyat d'altra gent gent que porta walkie i no us distancieu massa et pots comprar uns PMR (walkies normals i corrents però assegurat que son PMR) que la parella surten a 60 € tirant llarg. Molts del fòrum els portem en les sortides mensuals per parlar amb les altres motos.
Quan la distancia entre motos es fa més gran o bé un es a una banda de la muntanya i l'altra al la contraria aquests ja comencen de curtejar.
En Miquel Pericas, en Geroni i jo mateix, tenim emissores que multiplican per 10 la potencia dels pmr.
Les nostres emissores son de la marca Puxin, son xineses i pots mirar (i comprar si vols) les característiques per ebay. No cal dir que també porten les freqüències dels PMR.
SI vols més informació, ja ho saps
Vssssss
007
Quan la distancia entre motos es fa més gran o bé un es a una banda de la muntanya i l'altra al la contraria aquests ja comencen de curtejar.
En Miquel Pericas, en Geroni i jo mateix, tenim emissores que multiplican per 10 la potencia dels pmr.
Les nostres emissores son de la marca Puxin, son xineses i pots mirar (i comprar si vols) les característiques per ebay. No cal dir que també porten les freqüències dels PMR.
SI vols més informació, ja ho saps
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
JoanF ha escrit:Ep...tiu, que jo també la hi tinc puxing.
:twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
o.k.,
anoto lo del PMR, això és el que necessitava saber.
El que comentes de l'emissora respecte al walkie, penso bona part de la diferència serà deguda a l'antena, sino feu la proba, una antena exterior a un walkie, enlloc de la de porreta, i fàcilment multiplicareu per 2 o per 3 la distància efectiva. No caigueu en l'error de pensar que si el wakie són 4 Watts i l'emissora 40 Watts això implica que la distància es multiplica per 10, no és lineal ni molt menys.
Amb l'antena i les emisores passa com amb les motos i els pilots: La millor emissora del mercat amb una antena pobre, i és una caca punxada en un pal , en canvi qualsevol emissora de chichinabo amb una bona antena (i instal·lació) i pots flipar dels resultats.
Ah ! penso que l'emisora té un inconvenient, si no vaig errat, i és que no és legal, per la potència que té i donat que són 2m (VHF) per ferla servir caldria llicència de radioafeccionat, de la que es passa examen i es paga llicència. Que fins aquí no és inconvenient, perquè realment se m'en refot, el problema pot ser si et paren, que la multa no és petita.
anoto lo del PMR, això és el que necessitava saber.
El que comentes de l'emissora respecte al walkie, penso bona part de la diferència serà deguda a l'antena, sino feu la proba, una antena exterior a un walkie, enlloc de la de porreta, i fàcilment multiplicareu per 2 o per 3 la distància efectiva. No caigueu en l'error de pensar que si el wakie són 4 Watts i l'emissora 40 Watts això implica que la distància es multiplica per 10, no és lineal ni molt menys.
Amb l'antena i les emisores passa com amb les motos i els pilots: La millor emissora del mercat amb una antena pobre, i és una caca punxada en un pal , en canvi qualsevol emissora de chichinabo amb una bona antena (i instal·lació) i pots flipar dels resultats.
Ah ! penso que l'emisora té un inconvenient, si no vaig errat, i és que no és legal, per la potència que té i donat que són 2m (VHF) per ferla servir caldria llicència de radioafeccionat, de la que es passa examen i es paga llicència. Que fins aquí no és inconvenient, perquè realment se m'en refot, el problema pot ser si et paren, que la multa no és petita.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Si et paren i te la volen ficar,ho poden fer per mil cosses,a mi me l`han vist una vegada i no m`han dit res :roll: :? 
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo duc la Puxing i funciona francament bé amb l'autocom. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos