Deauville escalfada.
Moderador: Airald
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Deauville escalfada.
Bon dia a tothom,
Tinc una Deuville nova des de l'abril d'aquest any que en principi va molt bé, però ara que ha arribat l'estiu se'm torren les cames i el que no son les cames degut a l'excessiu calor del seient i els voltants del diposit. Tinc d'anar separant les cames de tant en tant i això no es gaire agradable.
Voldria saber si a tots els que tenen Deu els hi passa el mateix o soc jo sol. Si algú ha trobat una solució l'hi agrairé els seus comentaris.
Salut.
Tinc una Deuville nova des de l'abril d'aquest any que en principi va molt bé, però ara que ha arribat l'estiu se'm torren les cames i el que no son les cames degut a l'excessiu calor del seient i els voltants del diposit. Tinc d'anar separant les cames de tant en tant i això no es gaire agradable.
Voldria saber si a tots els que tenen Deu els hi passa el mateix o soc jo sol. Si algú ha trobat una solució l'hi agrairé els seus comentaris.
Salut.
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
caloreta als güebs
sentint-ho molt t'he de dir que es normal,te un error de diseny que fa que la caloreta puji cap a dalt i s'acalenti tot.Es normal ja que esta molt tapada i no deixa sortir l'aire cap enrera.
mira solucions al foro de www.deauvilleros.com
mira solucions al foro de www.deauvilleros.com
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Deauville escalfada.
Efectivament, la millor solució és obrir-se de cames (abstenir-se les ments perverses, jejeje) per deixar passar l'aire. A mi em passa exactament el mateix. "Es lo que hay"siset ha escrit:Bon dia a tothom,
Salut.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sharky
- Presentats