(és el líquid d'encendre llars de foc) és barat i
et deixa la cadena com a nova en qüestió de minuts
(i no fa malbé les juntes tòriques).
Jo greixo cada 500 i intento netejar la cadena cada
3.000 qulòmetres.
Moderador: Airald
Clar. Cada nit abans d'anar a fer nones has de donar "suc" a la cadena. Sempre en fred, i deixar-la al menys 12 hores abans de fer-la servir, les propietats actuaran millor.dim ha escrit:seguint el fil......una pregunteta....ja que més o menys estem tots d'acord amb que hem d'engrassar-la cada 800km aprox., en un viatge llarg, que fem? ho anem fent cada 800km tb??
I.... per cert, jo normalment ho faig a la part interior de la cadena, una passadeta i ja està, faig ben fet??
Salut!!!!!
Aquest es el sistema que uso quan veig que la cadena esta molt bruta. Això si amb la Versys no hi ha cavallet central i uso la tecnica "palus fusteiro".Storm ha escrit:El manual definitiu (usurpat del fòrum Strom :roll: )
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?t=9513
Doncs de tant en tant passar-hi un pinzell amb una mica de gasoil i després mous la roda agafan la cadena amb un drap.super_coco ha escrit:Aquest es el sistema que uso quan veig que la cadena esta molt bruta. Això si amb la Versys no hi ha cavallet central i uso la tecnica "palus fusteiro".Storm ha escrit:El manual definitiu (usurpat del fòrum Strom :roll: )
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?t=9513
Doncs "només" que escursaries la vida de la transmisió forces km.dim ha escrit:tornant a rependre el fil :oops: :oops:, que passaria en el supòsit de que es fessin masses kms sense engrassar la cadena o havent circulat amb pluja?? és molt problemàtic?
vs
siono1000 ha escrit:Doncs "només" que escursaries la vida de la transmisió forces km.dim ha escrit:tornant a rependre el fil :oops: :oops:, que passaria en el supòsit de que es fessin masses kms sense engrassar la cadena o havent circulat amb pluja?? és molt problemàtic?
vs
Si no hi ha prou oli, els eslavons de la cadena tenen tendència a quedar agarrotats, cosa que fa que l'estirament normal sigui defectuos i això provoca que la cadena quant la "tenses" en alguns trams penji i en altres vagi massa apretada, cosa que pot provocar el trencament d'aquesta.
Fins aquí no te massa importància, trucar a l'asistència en viatje i ja esta.
El problema ve quant al trencar-se, alguns cops, pot fer una destrossa per la zona del carter :shock: , o pitjor encara, quant queda per alla d'alguna forma que freni la roda i això si que es perillós :evil: (caiguda).
Sempre es millor un pel destensada que massa apretada.
L'engrasis o no l'engrasis quant veus que d'aquí penja i d'aquí no...es el moment de canviar-la.
Bon manteniment +- 30-35.000 km. Hi ha molta gent que la fa durar molt més, jo per una mala experiència en un viatge la cambio cada 25-30.000 km.
molt agraït!!!!!
Si no s'engrasa dura menys de la mitat de km.
Ok gracies pel consell.gs12 red ha escrit:Doncs de tant en tant passar-hi un pinzell amb una mica de gasoil i després mous la roda agafan la cadena amb un drap.super_coco ha escrit:Aquest es el sistema que uso quan veig que la cadena esta molt bruta. Això si amb la Versys no hi ha cavallet central i uso la tecnica "palus fusteiro".Storm ha escrit:El manual definitiu (usurpat del fòrum Strom :roll: )
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?t=9513
Et sortirà neta com una patena, després spray de cadenes tipo Cera , deixar reposar tota la nit i a fer milles l´endemà , amb silenci.....