Bones des d´Escocia
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Bones des d´Escocia
Avui després de varis dies m´he pogut conectar gratís a Internet, aquí fan pagar per tot arreu.
L´altre dia em vaig trobar una Pan al parquing de l´hotel d´Inverness, amb matricula ....CWF, vaig pensar aquesta la conec, quina va ser la sorpresa de veure sortir l´Albert per la porta de l´Hotel amb la cigarreta a la mà. Ells anaven cap a Glasgow i jo & family cap a Edimburgh. Ja es casualitat trobar-se al mateix Hotel.
Bé ja us penjaré algunes fotos, no són ruta de moto però fins que no en surtin de quatre places m´hauré de conformar......
Dwsssssss fins la tornada
L´altre dia em vaig trobar una Pan al parquing de l´hotel d´Inverness, amb matricula ....CWF, vaig pensar aquesta la conec, quina va ser la sorpresa de veure sortir l´Albert per la porta de l´Hotel amb la cigarreta a la mà. Ells anaven cap a Glasgow i jo & family cap a Edimburgh. Ja es casualitat trobar-se al mateix Hotel.
Bé ja us penjaré algunes fotos, no són ruta de moto però fins que no en surtin de quatre places m´hauré de conformar......
Dwsssssss fins la tornada

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
La sorpresa va ser veure'l sortir amb la cigarreta, no amb la cigaleta, ehStorm ha escrit:"quina va ser la sorpresa de veure sortir l´Albert per la porta de l´Hotel amb la cigaleta a la mà" :shock: :shock: :shock: :shock:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Es conya eh, realment te que ser una sorpresa impresionant

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re-benvinguts de nou !!!PEPI600 ha escrit:Ja estem per aquí, a veure si em deixa la feina i preparo unes quantes fotos i faig una petita crònica.
Hem tingut molta sort i de 13 dies només hem tingut pluja 6, tot un exit a Escocia.
Dwssss
La veritat que Escòcia és un dels llocs que m'agradaria anar amb la moto. He vist reportatges de companys que m'han deixat impressionat.
Quina casualitat trobar-se amb l'Albert allà amb el difícil que és de veure'l per aquí !!! :twisted:
Esperem la crònica i les fotos que sempre son excel·lents.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvinguts a casa altre vegada, Pep! :D
Aviam si ens fas cinc cèntims del viatge a les escòcies, val?
I això que diu el OO7...
Aviam si ens fas cinc cèntims del viatge a les escòcies, val?
I això que diu el OO7...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:James_Bond ha escrit:
Quina casualitat trobar-se amb l'Albert allà amb el difícil que és de veure'l per aquí !!! :twisted: