De la Franja al Cap de Creus

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

De la Franja al Cap de Creus

Entrada Autor: Jb500 » dl. ago. 18, 2008 5:00 pm

Holaaa

despres d'un començament d'estiu a base de venes i ibuprofeno per una caiguda escalant, per fi tenia un parell de dies amb permis medic i familiar per fer una sortideta.

dissabte 16-8-2008

vaig sortir doreta per anar a esmorçar al trabucaire de solsona, i despres, carretera amunt cap a sant llorenç de morunys, tuixent i fins a la seu d'urgell.

el temps estava insegur i queia alguna gota, mentre anava cap a coll de nargo, on pujo el coll de boixols i faig una paradeta per fer la foto reglamentaria i alleugerir la bufeta.

continuo cap a tremp i arribo a pont de montañana a l'hora de dinar, una bona buti amb pa amb tomaquet, encara tinc l'estomac ple de l'esmorçar.

enfilo cap el panta d'escales i pont de suert, on agafo la carretera que va a la pobla de segur i continuo cap a sort, pero quan penso en la loteria, ja soc a mig cami de la seu, i no puc tirar enrera per que m'esperen al camping de lles

arribo a l'hora bona, amb un parell de coques de martinet, i despres de muntar la tenda i sopar, fem un parell de fotos de l'eclipsi i a dormir.

<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fjbfotos.muntanya08%2Falbumid%2F5235583617134547185%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss%26authkey%3DQvM_5wiwTJo" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>

diumenge 17-8-2008

costa llevar se, feia molt de temps que no allargava tant una sortida i hem fa mal tot, sobretot el cul :-)

despres d'un bon cafe al bar del camping, carrego i marxo cap a puigcerda, darrera d'un cotxe dels estimats i mai prou valorats mossos d'escaire. :-P

vaig rodant fins a formigueres i d'alla cap a la vall de l'aude, on agafo una part de la route des cols, una ruta preciosa entre uns espadats de pedra altisims, que travessa el pirineu, tal i com el seu nom indica, pels colls.

arribo a la zona vinicola de maury i acabo baixant fins a perpiña per agafar la carretera a marquixanes, d'alla surt una carretereta fins a ceret. la moto fara els 77.000 sota el canigo.

pero despres de dinar, no trobo cap benzinera oberta i no arribaria amb el suc que queda al diposit, decideixo agafar l'autopista fins a figueres i anar cap a vilajuiga, pujar al monestir de sant pere de rodes, baixar cap a port de la selva i acabar la ruta al cap de creus.

hi arribo a la pitjor hora, esta ple de cotxes, turistes i banyistes, i nomes paro un moment a fer la foto conmemorativa i marxo esperitat

despres d'esquivar alguna cua, autopista i manta fins a casa. han estat casi 1.100 km en dos dies, son molts km, pero la veritat es que ho trobava a faltar

<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="600" height="400" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fjbfotos.muntanya08%2Falbumid%2F5235586840545568369%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss%26authkey%3DpHn6uSvFSIU" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>

mirare de posar alguna foto i els mapes, a veure si m'en surto, de moment, us deixo els links als picasa
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 20, 2008 12:02 am, en total s’ha editat 16 vegades.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. ago. 18, 2008 5:04 pm

Molt xula la zona....ara a posar fotos ;)
Ex ...moltes coses

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. ago. 18, 2008 5:09 pm

Amb alguna imatge segur que millores la crònica :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. ago. 18, 2008 5:15 pm

Molt bona volta, si senyor. :D

Jo també sóc dels que diu això:

Imatge

Entre tots t'ajudarem, no pateixis. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. ago. 18, 2008 5:16 pm

Una ruteta molt guapa, prova de que ja estàs recuperat de l'escalada amb sorpresa, enhorabona per totes dues coses. :wink:

Jb500
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dl. ago. 18, 2008 5:21 pm

holaaa

apa, ja teniu el pase de diapos de les fotos, el que no hi ha manera es de penjar els mapes del google maps, algu sap com es fa???

v'sss

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. ago. 18, 2008 6:16 pm

m'agradat molt tal com has posat les fotos, ja mirare com es fa.
Gràcies per compartir la ruta amb nosaltres
ImatgeImatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. ago. 18, 2008 9:56 pm

Això si que es una ruta per quedar del tot satisfet.
Corbes i corbes, paisatges i paisatges per quedar servit .

Un parell de dies del tot recomanables, merci per compartir-los amb nosaltres.

Salut.
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. ago. 18, 2008 10:38 pm

jb500 ha escrit:holaaa
apa, ja teniu el pase de diapos de les fotos, el que no hi ha manera es de penjar els mapes del google maps, algu sap com es fa???
v'sss
El sistema de les fotos, genial

R U T A

POSAR EL MAPA ÉS MÉS LLARG, PERÒ LA URL, ÉS MOLT FÀCIL. CLIQUES "ENLLAÇ" I AGAFES LA PRIMERA OPCIÓ. mira en aquest post l'estructura del text. Si poses tal qual la URL, és massa llarga i tot el post queda un nyap :wink:

Nota:
ja pots posar una bona explicació a "millores suggeriments i proves" de com es fa per penjar les fotos de picasa com tu ho has fet, merci
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. ago. 18, 2008 10:48 pm

M'hauras d'explicar com es fa lo del pase de diapositivas, eh. Perquè jo no ho trobo.
ImatgeImatge

Jb500
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dt. ago. 19, 2008 8:44 am

holaaa

lo de le fotos te "truquillu"

has d'entra a configuracio del picasa i posar, com a llengua, angles (united states), ho valides i vas a mirar l'album, trobaras una opcio a l'esquerra que posa embed slideshow, cliques i apareix un cuadre, tries el tamany de les fotos, selecciones la parrafada del cuadret petit i nomes cal fer el copiar-engantxar on vulguis

ja se que m'explico com un llibre sense fulls, ho sento :roll:

v'sss

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. ago. 19, 2008 7:53 pm

ei, mola molt la ruta, just t'anava a demanar si podies posar el mapa i ja veig que t'hi estàs barallant, bé.

I el nou estil de crònica gràfica ha tingut molt d'èxit, gràcies

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. ago. 19, 2008 9:36 pm

Doncs ni més ni menys has fet la majoria de carreteres que les faig sempre que puc. Jo t'hauria fet la mateixa ruta :wink:

Me n'alegro molt de que hagis pogut gaudir d'aquest viatge !!!

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Jb500
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dt. ago. 19, 2008 9:45 pm

holaaa

moltes gracies, pero el merit es del picasa i d'una amiga que hem va donar el xivatasu jejeje

arbe, si mires al meu blog, hi ha les rutes, si les vols mirar mentre acabo de descobrir com penjar les, tu mateix.
ostres, la veritat es que ho tenim be per la cerveseta, a veure si quedem :-)

http://jb500.blogspot.com/index.html

v'sss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”