MANUAL PILOTATGE

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

MANUAL PILOTATGE

Entrada Autor: Sagal » dl. ago. 18, 2008 12:51 pm

He trobat aquest manual que penso pot interesar a molta gent. Un cop el tingueu a pantalla veureu que us el podeu baixar amb un arxiu pdf a dalt a la dreta

http://www.ctv.es/USERS/tortosa/pilotaje.htm
ImatgeImatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. ago. 19, 2008 8:09 pm

ostres, està molt wapo, però .... ja tinc prou complex de no tenir ni p** idea d'anar en moto, com per veure tot el que em falta per llegir :roll:

darem una ullada aviam si se m'enganxa alguna cosa...

recordo un cop que havia llegit allò que que si entres forçat en una corba i et sembla que no la faràs, que sobretot miris la trajectòria bona, que si et quedes mirant cap on s'en va la moto acabaras sortint per allà, no sé se m'explico...
El cas és que en una ocasió que vaig apurar molt, massa, em va saltar el subconscient, vaig recordar això i vaig recuperar la traçada, pot semblar una tonteria, no sé si té fonament, però dono fe que em va funcionar.

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dt. ago. 19, 2008 9:21 pm

ARBE ha escrit:ostres, està molt wapo, però .... ja tinc prou complex de no tenir ni p** idea d'anar en moto, com per veure tot el que em falta per llegir :roll:

darem una ullada aviam si se m'enganxa alguna cosa...

recordo un cop que havia llegit allò que que si entres forçat en una corba i et sembla que no la faràs, que sobretot miris la trajectòria bona, que si et quedes mirant cap on s'en va la moto acabaras sortint per allà, no sé se m'explico...
El cas és que en una ocasió que vaig apurar molt, massa, em va saltar el subconscient, vaig recordar això i vaig recuperar la traçada, pot semblar una tonteria, no sé si té fonament, però dono fe que em va funcionar.
jo també puc donar fe d'això que expliques la mirada es el tot
ImatgeImatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. ago. 19, 2008 9:39 pm

Gràcies Sagal per la informació, jo encara tenia la 1ª edició. ara ja ho tinc actualitzat.

Manual del Dr. Infierno de lectura MOLT recomanable !!!!

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dt. ago. 19, 2008 9:51 pm

James_Bond ha escrit:Gràcies Sagal per la informació, jo encara tenia la 1ª edició. ara ja ho tinc actualitzat.

Manual del Dr. Infierno de lectura MOLT recomanable !!!!

Vssssss
007
Jo penso que aquest tio ho explica amb molta claretat i realment és aixi
ImatgeImatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. ago. 27, 2008 10:05 am

el vaig llegint...

Un altre tema és que al cap de suro que tinc hi entri alguna cosa... i que després sàpiga aprofitar-ho.

He de dir que de moment, molt del que explica ho faig intuitivament, però he flipat amb l'explicació de la frenada en corba, amb el fre davanter, comprimeix l'amotiguació, amb lo qual restes capacitat d'abosrvir irregularitats, per tant, si n'hi ha alguna, la roda rebota, com que vas frenant i està a l'aire, es bloqueja, i quan toca a terra, derrapa i caus... que maco ! Quin bon invent el ABS i el paralever !

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. ago. 27, 2008 9:12 pm

Jo penso que aquest manual es collonut
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”