Crònica d'un Viatge a l'estiu; Selva Negra i Alps
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Hijpanitat sempre venent aire...
va ja està bè.. aqui tothom esperant les fotos, que enganyats que els teniu, mira que sous cruels.
Però si ens em passat els 15 dies al sofa veient les series de verano azul, tota completa, la varem comprar a mitjes, tambè varem veure una altra ara no recordo com es diu, que li agradava molt a en kel era un creuer i tota la gent hi passava les vacances.
El que passa que ens hi fa vergonya reconeixer-ho. :oops:
va ja està bè.. aqui tothom esperant les fotos, que enganyats que els teniu, mira que sous cruels.
Però si ens em passat els 15 dies al sofa veient les series de verano azul, tota completa, la varem comprar a mitjes, tambè varem veure una altra ara no recordo com es diu, que li agradava molt a en kel era un creuer i tota la gent hi passava les vacances.
El que passa que ens hi fa vergonya reconeixer-ho. :oops:
- Vendetta
- Presentats
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
IEEEEPPP!!!!!
Ja hi han les cròniques dels dies 1 (?) i 2!!!!!!!!! :jump :jump :jump :jump :jump
Ara que ho penso....si veu estar 18 dies fora, i sols heu ficat la crònica de 2 (?) dies..... :roll: ...potser per NADAL :xmas ja estarà la crònica complerta!!!!! :ban :ban :ban :ban
Ah!! Molt maques les fotos, ehh??? :Saltant
Ja hi han les cròniques dels dies 1 (?) i 2!!!!!!!!! :jump :jump :jump :jump :jump
Ara que ho penso....si veu estar 18 dies fora, i sols heu ficat la crònica de 2 (?) dies..... :roll: ...potser per NADAL :xmas ja estarà la crònica complerta!!!!! :ban :ban :ban :ban
Ah!! Molt maques les fotos, ehh??? :Saltant

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
Benvolgut membre Vendetta, no calia posar aquesta foto, saps que feia molts anys que no em deixava fer-ne cap. Sort que no es veu el rimel corregut ni el cabell totalment despentinat.Vendetta ha escrit:Aquesta crònica va per llarg, ja veig.
Durant el viatge ho vaig estar parlant amb hijpanitat, referent a qui fer la crònica i això és el que em va contestar. Potser eren els efectes de masses kilòmetres.
Sàpigues que al proper buidatge, seràs exclòs de buidar l'aigua "beneita", a més d'altres possibles sancions que estudiarà el Consell Rector de la Cooperativa.
En Kel m'ha comunicat que va fer un buidatge de la memòria USB, per després perdre-la immediatament, aquest membre també serà sancionat amb duresa. Un per fer un buidatge oral quan "no toca" i l'altre per perdre material de la Cooperativa.
Atentament;
Hijpanitat, SCI
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Siono1000
- Presentats
Re: Crònica d'un Viatge a l'estiu; Selva Negra i Alps
Això ja comença a rutllar !!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Esperem la continuació. :shock: :shock:
Salut.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Esperem la continuació. :shock: :shock:
A mi també en costaria poc "integrar-me" amb aquesta gent del pais. :Phijpanitat ha escrit: ja integrats totalment amb la gent del pais
![]()
Salut.
Salut i kilómetres
- Vendetta
- Presentats
:shock: :shock: Estic confos!!hijpanitat ha escrit: Sort que no es veu el rimel corregut ni el cabell totalment despentinat.
Rimel ? què és?
El rimel s'ha corregut? no l'he vist :?
Quan es corre el rimel? i perquè es corre el rimel?
:idea: Si el rimel ha corregut massa tambè li fan fotos els radars i li treuen punts? :roll:
Cabell despentinat? quin cabell? si hi ha cabell fa falta pentinar-lo quan es va en moto?? :shock:
Quanta ignorancia la meva. Seguirè en profunda meditaciò.
- Siono1000
- Presentats
- Vendetta
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Steelman ha escrit:Si que costa aixo de posar fotos i croniques!!!
En Kel, a qui li toca fer la crònica, va perdre el llapis USB de 8 gb amb les fotos del viatge, només li quedaven les que li varem posar a la targeta de 4gb de la càmera.
Fa dos dies em va enviar un sms dient que ja l'havia trobat, ara se li ha girat feina fins diumenge, espero que la propera setmana ens deleixi amb una crònica excel·lent. :twisted:
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Siono1000
- Presentats
M'alegra que ja hagi trobat allò que buscava. 8)
Però no es prou escusa per aquest retard a la crònica...o si... :roll:
EEEEEEEEEEEHH...QUE HI HA ALGÚUUUUUUUUUU...
Per cert Pacs 27 ets un mamon, però mamon mamon. :lol: tenir aquesta informació i no compartir-la amb els companys que t'estimen, això no es d'un esser humá, això no es fa.
Ja parlarem llargament a la KDD.
Salut.
Però no es prou escusa per aquest retard a la crònica...o si... :roll:
EEEEEEEEEEEHH...QUE HI HA ALGÚUUUUUUUUUU...
Per cert Pacs 27 ets un mamon, però mamon mamon. :lol: tenir aquesta informació i no compartir-la amb els companys que t'estimen, això no es d'un esser humá, això no es fa.
Ja parlarem llargament a la KDD.
Salut.
Salut i kilómetres