----APARTAT PELS SINGELS----
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
PUJO AQUEST FIL PERQUÈ ELS SINGELS ENS EXPLIQUIN UNA MIQUETA COM HAN PASSAT LES VACANCES. :mestre
-Han lligat molt? En cas afirmatiu, amb guiris o amb catalanes de bon veure?
-Han viatjat en busca d'experiències noves? En cas afirmatiu, a on?
-S'han enamorat pel camí?
-Han anat a discoteques de moda?
........
Expliqueu una mica, vinga, que estem aborrits. :castell
........

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
----APARTAT PELS SINGLES----
Aquests practiquen el que actualment es denomina Swinging (veieu-ne més al google :D, p.e.: http://www.adultfindout.com/sp/barcelon ... ating.html ) però que no té res a veure amb el Swing ( http://bcnswing.org/ ) al contari del que podria semblar. Potser sí que disfruten més, però depen de com es miri...Lluneta ha escrit: aquests que fan intercanvi de parelles... aquests a on entren?
I Randy, són SINGLES, com ja t'han dit! A tu t'ha quedat singel per la manera com pronunciaven aquí els Singles (perquè s'escriu igual), parlant de Lp's, Maxis, Disks... :P
Salut!
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Com que us fiqueu nerviosos els casats? :lol: :lol:Randy-650 ha escrit:PERÒ EXPLIQUEU UNA MICA COM HA ANAT LES VACANCES, QUE ENS FIQUEM NERVIOSOS!!! :lol:
Doncs jo sols n'he fet una setmana. I això de les discos ho deixo pels guiris. No he tingut temps de res. Encara ahir vaig estar 12 h en una cova i la noia que venia ja duia xicot... 8)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
No penso respondre a aquestes preguntes sense presencia del meu advocat. :twisted: :twisted:Randy-650 ha escrit:PUJO AQUEST FIL PERQUÈ ELS SINGELS ENS EXPLIQUIN UNA MIQUETA COM HAN PASSAT LES VACANCES. :mestre
........
A mès Randy, crec que ens hi hauries de llegir els drets: " tot el que direu pot ser utilitzat en la vostra contra, bla bla..."
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Han lligat molt? En cas afirmatiu, amb guiris o amb catalanes de bon veure?
No tant com voldria, amb guiris.
Han viatjat en busca d'experiències noves? En cas afirmatiu, a on?
Si, viatge curtet a londres.
S'han enamorat pel camí?
No, bé l'asafata estava bona pero... a part d'unes mirades picantones (nena hi ha lloc a la cabina? arf arf) res.
Han anat a discoteques de moda?
Si a Fabric, i a altres pubs que no aconsegueixo recordar.
Londres segueix essent el mateix que fa 15 anys, en essencia, el que passa és que les londineses ara estan més bones o a mi m'ho sembla.
Per cert segueix siguen un indret car força car, amb pluja (quina merda de clima!!!) pero amb bona gent.
Per cert m'encanta esser el guiri :-) això dona moltes possibilitats :-) anonimat, iman per a noies amb ganes de marxa... i llibertaaaat.
No tant com voldria, amb guiris.
Si, viatge curtet a londres.
S'han enamorat pel camí?
No, bé l'asafata estava bona pero... a part d'unes mirades picantones (nena hi ha lloc a la cabina? arf arf) res.
Si a Fabric, i a altres pubs que no aconsegueixo recordar.
Londres segueix essent el mateix que fa 15 anys, en essencia, el que passa és que les londineses ara estan més bones o a mi m'ho sembla.
Per cert segueix siguen un indret car força car, amb pluja (quina merda de clima!!!) pero amb bona gent.
Per cert m'encanta esser el guiri :-) això dona moltes possibilitats :-) anonimat, iman per a noies amb ganes de marxa... i llibertaaaat.
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
Han lligat molt? En cas afirmatiu, amb guiris o amb catalanes de bon veure?
Si hagués lligat, creieu que compartiria habitació amb l'Arbe a la trobada???
no, ja no tinc edat de noves experiencies, osigui que repeteixo les velles però amb més experiencia... :lol:
S'han enamorat pel camí?
no, de fet va prenent força la opció de fer-se gai, perqué a les dones no hi ha qui les entengui, a veure com va la nit amb l'arbe i em decideixo (clar que com que no m'agraden els homes, igual en lloc de gai em faig lesbiana)
no soc gaire de discoteques, i clar si a més quan s'acosta una noia es per dir-te "señor me puede dejar el vaso en la barra?" pos com que em deprimeix, es la sensació aquella de que et miren pensant " que fort que un pare vingui a vigilar a la seva filla"
però weno, les vacances han estat molt bé, de tranqui però molt bé :lol:
Si hagués lligat, creieu que compartiria habitació amb l'Arbe a la trobada???
no, ja no tinc edat de noves experiencies, osigui que repeteixo les velles però amb més experiencia... :lol:
S'han enamorat pel camí?
no, de fet va prenent força la opció de fer-se gai, perqué a les dones no hi ha qui les entengui, a veure com va la nit amb l'arbe i em decideixo (clar que com que no m'agraden els homes, igual en lloc de gai em faig lesbiana)
no soc gaire de discoteques, i clar si a més quan s'acosta una noia es per dir-te "señor me puede dejar el vaso en la barra?" pos com que em deprimeix, es la sensació aquella de que et miren pensant " que fort que un pare vingui a vigilar a la seva filla"
però weno, les vacances han estat molt bé, de tranqui però molt bé :lol:
- NaRenard
- Presentats
- Entrades: 34
- Membre des de: dj. gen. 24, 2008 8:34 pm
- Ubicació: Igualada (Catalunya)
josepgts ha escrit: S'han enamorat pel camí?
:lol:
et faràs Heterogai????? :twisted:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!!!
jo sincerament he fet lo que he pogut
pero aquet fil, em sembla que començara a agafar temperatura, despres de la KDD
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Sir James, Siono, i demes adlateres de la causa, no em perderia la KDD, per res del mon, encara que em regalesin una V-Strom, o no????
quinas cosas te el amor :oops: :oops: :oops: :oops:
salut
jo sincerament he fet lo que he pogut
pero aquet fil, em sembla que començara a agafar temperatura, despres de la KDD
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Sir James, Siono, i demes adlateres de la causa, no em perderia la KDD, per res del mon, encara que em regalesin una V-Strom, o no????
quinas cosas te el amor :oops: :oops: :oops: :oops:
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Randy-650
- Presentats
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Et facis gai o lesbiana, la qüestió és que a Vielha surtis de l'armari :!:NaRenard ha escrit:josepgts ha escrit: S'han enamorat pel camí?
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
ACLARACIÓ:Storm ha escrit:Et facis gai o lesbiana, la qüestió és que a Vielha surtis de l'armari :!:NaRenard ha escrit:josepgts ha escrit: S'han enamorat pel camí?
Que surtis del teu armari.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Randy-650
- Presentats
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana