proposta
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones!
Un coseta, t´he mogut el fil en aquest altre apartat que es mes adecuat ;)
Lo que proposes crec que esta be, de fet hi ha un fil similar
foros/viewtopic.php?t=2572
l'unic problema que veig al que tu cometes es que el foro esta obert, no fa falta estar registrat per pode llegir el seu contingut.
Aixi que deixar tants numeros de telefons a l'abast de tothom...no fa gaire gracia :(
l'unic problema que veig al que tu cometes es que el foro esta obert, no fa falta estar registrat per pode llegir el seu contingut.
Aixi que deixar tants numeros de telefons a l'abast de tothom...no fa gaire gracia :(
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
No es podria fer un post restringit per la gent que no esta registrada?, que pel cas seria lo mateix, però pot-ser més discret. O realment creus que és millor no fer-ho?Steelman ha escrit:Bones!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
"Els Jefes", podrien crear un Excel amb les dades .... clar que millor que ho faci el Sagal que sembla un noi trempat
Ara mateix envio un Privat a Sagalper que comenci a fer la llista.
Exemple de les dades que podem enviar-li
NOM REAL: Jozé Morcilla
CORREU: vivalavirgen@mototurisme.cat
POBLACIÓ: Mollet de Gratacós
TELF CASA: 999 888 777
MÒBIL: 666 555 444
Vinga nano, si vols ja tens feina
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
kel ha escrit:"Els Jefes", podrien crear un Excel amb les dades .... clar que millor que ho faci el Sagal que sembla un noi trempat![]()

- Sagal
- Presentats
kel ha escrit:"Els Jefes", podrien crear un Excel amb les dades .... clar que millor que ho faci el Sagal que sembla un noi trempat![]()
Kel tu juro que em sembla perfecte sempre i quant i estigueu d'acord, ara bé quan tingui l'exel fet m'explicaras que tinc que fer per posar-lo a on em digueu?

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
En Sagal s'ha compromès a recollir les dades del foreros i quan ho tingui tot fet j ens ho farà saber.
nota per en Sagal: pots fer-ho amb Google docs i quan estigui fet el fas public un parell de dies per que poguem baixar-ho, ja t'explicaré com
Nitrats a les Fonts de Osona ... Sense comentaris ...
nota per en Sagal: pots fer-ho amb Google docs i quan estigui fet el fas public un parell de dies per que poguem baixar-ho, ja t'explicaré com
Nitrats a les Fonts de Osona ... Sense comentaris ...
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Doncs jo, amb tots els respectes, no hi estic d'acord. Encara que fos un foro restringit, sempre podría registrar-se qualsevol nomès per prendre dades, diguem-ne, sensibles de tothom. Santi, si mai vens a Viladecans, fes-m'ho saber el dia abans i et donaré per privat el meu telèfon, però no ens posem la bena abans de tenir la ferida. Tal i com s'estan posant les coses, amb el correu basura, correu no dessitjat i pirateig el phising i la mare que els va parir, sols hem de fer-li la feina a aquests indessitjables.
És la meva opinió.
És la meva opinió.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ho has clavat!!! Anava a dir el mateix. :bowBravo ha escrit:Doncs jo, amb tots els respectes, no hi estic d'acord. Encara que fos un foro restringit, sempre podría registrar-se qualsevol nomès per prendre dades, diguem-ne, sensibles de tothom. Santi, si mai vens a Viladecans, fes-m'ho saber el dia abans i et donaré per privat el meu telèfon, però no ens posem la bena abans de tenir la ferida. Tal i com s'estan posant les coses, amb el correu basura, correu no dessitjat i pirateig el phising i la mare que els va parir, sols hem de fer-li la feina a aquests indessitjables.
És la meva opinió.
No sóc gens partidari de donar tlf's. Estic en varis fòrums on tenen el telèfon a sota el seu nick i ja hi han hagut varis merders.... :?
Jo mateix tinc el telèfon de quasibé tots vosaltres, crec, per una cosa o altre ens l'hem donat, i a vegades algú em diu: dom el telèfon de tal o qual, els hi dono, però això de tenir-ho a l'abast de tothom.... :roll:
Si s'arriba a un acord de ficar el nº, jo el meu NO el ficaré. Ja el teniu.

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Home,
Jo us puc explicar l'experiència de www.kdjoteros.com, on hi ha un fòrum de 4x4, concretament de Land Cruiser,
allà es va fer una cosa similar al que proposa en Sagal, en el cas dels 4x4 però és amb finalitat de rescat, degut a que quan sortim de ruta tenim una inexplicable tendència a buscarnos problemes (allò de vinga, fotet aquí que hi ha força neu aviam si amb cadenes podem sortir....)
es va fer "KDJoteros al rescate" que no és més que un excel on s'apunten voluntàriament membres del fòrum i s'ofeixen a rescatar un company que ho pugui necessitar en un moment donat; en el llistat hi ha la zona on podria rescatar, el telèfon, i el material que disposa (esligues, winch, hi-lift, etc...)
És un fòrum amb molts molts usuaris, molt actiu, hiperactiu diria jo, "KDJoteros al rescate" funciona deu fer 3 anys, i fins a la data no tinc constància de cap problema (hi estic apuntat, en total som 242 rescatadors apuntats) , això si, cal estar registrat per tenir accés al llistat.
Penseu que en cas que algú fes un ús ilícit de les dades, hi ha una legislació molt estricta per treureli les ganes, no hi hauria d'haver cap problema en aquest aspecte.
Jo us puc explicar l'experiència de www.kdjoteros.com, on hi ha un fòrum de 4x4, concretament de Land Cruiser,
allà es va fer una cosa similar al que proposa en Sagal, en el cas dels 4x4 però és amb finalitat de rescat, degut a que quan sortim de ruta tenim una inexplicable tendència a buscarnos problemes (allò de vinga, fotet aquí que hi ha força neu aviam si amb cadenes podem sortir....)
es va fer "KDJoteros al rescate" que no és més que un excel on s'apunten voluntàriament membres del fòrum i s'ofeixen a rescatar un company que ho pugui necessitar en un moment donat; en el llistat hi ha la zona on podria rescatar, el telèfon, i el material que disposa (esligues, winch, hi-lift, etc...)
És un fòrum amb molts molts usuaris, molt actiu, hiperactiu diria jo, "KDJoteros al rescate" funciona deu fer 3 anys, i fins a la data no tinc constància de cap problema (hi estic apuntat, en total som 242 rescatadors apuntats) , això si, cal estar registrat per tenir accés al llistat.
Penseu que en cas que algú fes un ús ilícit de les dades, hi ha una legislació molt estricta per treureli les ganes, no hi hauria d'haver cap problema en aquest aspecte.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
BRAVO I RANDY, m'heu convençut, jo mai penso amb indesitgables pero es cert que ni han.
si que realment es millor demanar-lo quant ja hi tens més contacte. però en alucinamaripili va pasar per el costat de casa i si hagues tingut el meu telefono segurament haguesim fet una cervessa de conya, osti em va saber greu.
Però si teniu rao, per mi`proposta denegada
si que realment es millor demanar-lo quant ja hi tens més contacte. però en alucinamaripili va pasar per el costat de casa i si hagues tingut el meu telefono segurament haguesim fet una cervessa de conya, osti em va saber greu.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Es que fent el burro amb el 4 x 4 normal que hagis de trucar a algú!! :lol: Encara recordo la meva època amb el Vitara, que ens fotiem a dins de bassals i no hi havia manera de sortir. :)ARBE ha escrit:Home,
Però el tema moto és totalment diferent. Si un passa pel poble/ciutat d'algú del fòrum, clar que se li pot fer una visita, però penso que millor les visites s'han de preparar amb temps, no sigui que estiguis , per ejemple, al pati de casa prenent el sol en boles. 8)

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Randy-650 ha escrit:penso que millor les visites s'han de preparar amb temps, no sigui que estiguis , per ejemple, al pati de casa prenent el sol en boles. 8)
:bow :bow :bow Randy, ets el meu ídol. L'altre dia s'em va ocorrer sortir al balcó en boles a prendre el sol. La veïna del pis del davant encara s'està pixant de riure :D :D :D L'han hagut d'intervenir quirúrgicament per tornar-li a posar a lloc la mandíbula.
Santi, de debó, penso que a un lloc tan gran com s'ha fet Mototurisme, hi ha de tot. Hi ha gent amb qui t'agradaría compartir una cervessa qualsevol dia, i també hi deu haver gent que no vulgui compartir-la amb tu. No és que uns siguin bons i uns altres de dolents, però la condició humana és aquesta. Però hi ha d'altres, els pitjors, que s'aprofiten de coses que es amb tota la bona voluntat per treure'n profit en benefici propi. És aquesta gent a la que no se l'hi pot donar cap oportunitat.
De totes formes, la invitació segueix en peu. Si mai passes per Viladecans (cosa molt improbable degut a la qualitat del producte) camí a les Costes del Garraf i la seva bonica carretera, no deixis de comunicar-m'ho almenys el día d'abans que aquesta cervessa et convido jo.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ja la farem aquesta serveseta...hi ha més dies que llonganisses.Sagal ha escrit:BRAVO I RANDY, m'heu convençut, jo mai penso amb indesitgables pero es cert que ni han.
El que sí que podriem fer és donr-nos els números o el que faci falta a la KDD, ja que hi serem quasi tots i així no hi ha perill d'"extraviar" les dades.