És realment la millor moto mundial la V-Strom?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

És realment la V-Strom la millor moto mundial?

Si
9
20%
No
35
80%

Vots totals: 44

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. jul. 02, 2008 11:26 am

siono1000 ha escrit:Si la pregunta fora:
-Quin model de moto creieu que es el millor??

La resposta es prou evident i tots la coneixem, fins hi tot els que fan veure que no.

Però aqui es pregunta per "la moto" i la resposta també es evident:

La meva. :wink:

Alucina no pateixis que no estàs sol, tot i que la veritat a cops ens deixa sols. Amb la raó,si. Però sols.

Avís per navegants:
Els misatges subliminals i les campanyes de márquetinc no influeixen als que coneixen el seu destí. Potser encara no sabem qui som...però si qui no volem ser. 8) 8)

salut i resignació.
Quan sigui gran vull ser com tu, de tant bé que t'expliques. :wink:

ZAXMOTORRADER
Presentats
Entrades: 121
Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
Contacta:

Entrada Autor: ZAXMOTORRADER » dl. jul. 07, 2008 10:19 pm

Que sigui la millor o no, no m’importa en absolut, només puc dir que vaig tenir ocasió de provar la 600 i que quan em vaig pujar pensava que em pujava en una moto de firetes. Però quatre corbes fetes una mica depressa, en van fer adonar que “oju” amb lo que portava entre les cames. M’ho vaig passar d’allò més be conduint-la i em va transmetre molt bones sensacions. Vaig veure que per ser una moto sense massa pretensions, no te res a envejar a motos més grans de característiques similars.

W’sssssss!!!!

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dv. ago. 29, 2008 10:59 pm

holaaa

ostres, no habia vist el post fins ara

per mi, la millor moto del mon es la meva kle, i si mai tinc una vstrom o una gs 800... llavors sera aquesta

de tota manera, encara recordo lo be que va la meva freccia 125 c12 r, tot i els 15 anys que porta a sobre :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

v'sss

George
Presentats
Entrades: 120
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: George » dv. ago. 29, 2008 11:50 pm

Co****ns. si que ha donat de si això de la V-nosequé

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 30, 2008 12:01 am

jb500 ha escrit:
..........

de tota manera, encara recordo lo be que va la meva freccia 125 c12 r, tot i els 15 anys que porta a sobre :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

v'sss
Encara la tens??????? Guarda-la bé i mima-la, tens una peça de museu!!!! :bow

Sota el meu parer, un dels millors motos que ha fet mai Cagiva. Recordes quan Randy Mamola va fer el mundial de 500 amb Cagiva? :wink:

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. ago. 30, 2008 4:12 pm

and the winner is................

Imatge

Imatge

Imatge
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 30, 2008 6:39 pm

No entenc com en un foro de Motos com aquest, un post que parla de no se quina cosa que li diuen Vstrom pot arribar a tenir 4 pagines

En fi.... :shock: :shock:
Ex ...moltes coses

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » ds. ago. 30, 2008 7:51 pm

Steelman ha escrit:No entenc com en un foro de Motos com aquest, un post que parla de no se quina cosa que li diuen Vstrom pot arribar a tenir 4 pagines

bones!!!!!!!

ostres, aixo es lo que jo anomeno un "cop baix", "molt baix"

:( :( :( :( :( :( :( :(

salut
SOCI A.M.M. 16284

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » ds. ago. 30, 2008 8:03 pm

segons una multi prova de trail (feta a Grècia) per Solo Moto (nº 1677) i altres revistes europees, un dels provadors diu:

"Suzuki tiene en la V-Strom una moto muy turística. No me parece interesante a no ser que trabajes lejos de casa y quieras viajar cómodamente.
ESTO MISMO LO PUEDES HACER CON UN MAXISCOOTER"

amb això queda tot dit!!!!! :lol: :lol: :lol:
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. ago. 30, 2008 11:59 pm

"Bueno" veig que hi ha ganes de gresca per part d'alguns i que d'altres es volen apuntar a unes dosis de la meva medicina.
Ara mateix estic força avorrit i tinc ganes de "marxa".
Anem a la feina doncs. :D
ZAXMOTORRADER ha escrit:Que sigui la millor o no, no m’importa en absolut, només puc dir que vaig tenir ocasió de provar la 600 i que quan em vaig pujar pensava que em pujava en una moto de firetes. Però quatre corbes fetes una mica depressa, en van fer adonar que “oju” amb lo que portava entre les cames. M’ho vaig passar d’allò més be conduint-la i em va transmetre molt bones sensacions. Vaig veure que per ser una moto sense massa pretensions, no te res a envejar a motos més grans de característiques similars.
Res a dir, tot es absolutament veritat, Zax hauries de treballar en alguna revista del sector, però es clar...dius la veritat i això no ven i no cauen els “maletins” farcits de bitllets.
jb500 ha escrit:holaaa

ostres, no havia vist el post fins ara

per mi, la millor moto del mon es la meva kle, i si mai tinc una vstrom o una gs 800... llavors serà aquesta
Una altre opinió del tot encertada, d’una forma totalment subjectiva...com no.
Al final no podré esplaiar-me només diuen que coses sensates. :evil:
george ha escrit:Co****ns. si que ha donat de si això de la V-nosequé
Aquí ja podem posar cullerada, ja era hora. :P
Per començar anirem tranquils que potser en George tot i ser de Girona no coneix “d’un bufa la tramuntana”. :lol:
Amic George, com he dit a molta altre gent abans no facis veure que no saps el que si saps i que tothom sap, no hem repetiré amb el que s’ha de saber ja que tots ho saben encara que molts facin veure que no ho saben, la veritat es que tothom sap el que s’ha de saber. Crec que esta prou clar...en sembla. 8) 8)
Xurrumeka ha escrit:and the winner is................

Hi estic d'acord, la teva guanyadora es aquesta, has fet una bona elecció. O no. :wink:
Steelman ha escrit:No entenc com en un foro de Motos com aquest, un post que parla de no se quina cosa que li diuen Vstrom pot arribar a tenir 4 pagines

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Huiiiiiiiiiiiiii el que ha dit, no vegis la que es pot liar per aquí. Aquesta si que no l’esperava d’una persona que jo creia que ja havia “madurat” però que la realitat del dia a dia ens fa creure que encara no el suficient.
Primer de tot en un Foro de motos quant es parla de LA MOTO crec que a tothom interessa i per això la gent s’anima a fer comentaris, avui no parlarem d'enganyats, ni dels mediatitzats, ni dels que no saben el que volen ( o sigui tots), només parlarem de motos i es el moment de fer-ho. :D
L’Steelman te un problema de joventut que el fa ensopegar una vegada i una altre amb la mateixa pedra, encara es fàcil moldejar la seva opinió, el curiós del cas es que creu que al tenir una opinió es la seva, no es don compte que es la que han decidit que tingui uns bons professionals del tema. Algun dia ho entendrà...o no, però això no serà cap problema per poder tenir una vida plena, al fi la veritat de veritat només pot servir per a una mena d’autocomplaença intel•lectual que no ens porta a ser més...rés de rés, ni lligues més...tu. Creieu-me, es més una càrrega que un avantatge. 8)

Això en fa recordar un post que vaig escriure ja fa temps i que a molts no els hi va fer la "gràcia" que en feia a mi mentres l'escrivia. Avui només parlarem de motos i no de la gent que les compra.
De moment encara no he dit ni una paraula de motos. Això funciona. :P
pacs47 ha escrit:
ostres, això es lo que jo anomeno un "cop baix", "molt baix"
Ja veus Pacs 197 quant creus que un “amic” no te la fotrà, en el moment que menys ho esperes...CLATELLOT!!!! ja te l’han fotuda.
Sort que som uns quants que no ens deixarem guanyar fàcilment i que lluitarem fins el final per que la veritat vegi la llum, poc a poc als anirem convencent a la nostra religió “LA MARXA FINA”. :wink:
Xurrumeku ha escrit:segons una multi prova de trail (feta a Grècia) per Solo Moto (nº 1677) i altres revistes europees, un dels provadors diu:

"Suzuki tiene en la V-Strom una moto muy turística. No me parece interesante a no ser que trabajes lejos de casa y quieras viajar cómodamente.
ESTO MISMO LO PUEDES HACER CON UN MAXISCOOTER"

amb això queda tot dit!!!!!
Hi tant que queda tot dit, encara treballa aquest “provador” en algun tema relacionat amb la moto ????? Jo diria que no i si es que si potser algun “maletí” ha canviat de mans. La condició humana es la que es i contra això si que no podem lluitar-hi.
Jo per un bon “maletí” ara mateix podria dir que la millor moto del mon mundial es una Ducati...o una BMW...i si en fossin dos de “maletins” fins hi tot podria dir que la millor es una Honda. Jo també tinc els meus principis i puc assegurar que per dir que la millor es una Honda els “maletins” (en plural) haurien de ser talla XXXXXXXXXXXXXXXXL.

Espero que ningú es senti ofès per el que he dit, en cas contrari no m’heu de donar les gràcies, no cal.
Per un moment haureu sentit que esteu vius i encara us bull la sang. No cal pagar aquest moment es gratis total...regal de la casa. :!:

Per si queda algun dubta:

LA V-STROM ES LA MILLOR DEL MON MUNDIAL!!!!

No es la més maca, ni la més gran, ni la que més cavalls te, ni la menys pesada, ni la que corre més, ni la que... es la MILLOR solsament això LA MILLOR i tots ho sabem encara que fem veure que no.

Ja podeu començar a fotre-me canya que tinc ganes de marxa, "marxa fina" es clar.

Salut.
Salut i kilómetres

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. ago. 31, 2008 12:06 am

el Randy que volia anar a dormir---------->Imatge

Sobre el comentari que ha fet el xurrumeku ja opinaré altre dia. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dg. ago. 31, 2008 12:13 am

holaaa

encara tinc la cagiva!!!!

igualeta a la de la foto, pero amb el retrovisor original vermellet com els meus pebrotets jajajaja

v'sss

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. ago. 31, 2008 12:24 am

No he intervingut fins ara en aquest post, però veig que la cosa està pujant una mica de temperatura, sobre tot a partir d'algun comentari que trobo del tot fora de lloc i molt desafortunat. Aviam, jo penso que una moto és com casa teva (salvant les diferències, i ara ho explico). La teva casa pot ser millor o pitjor, però és la teva. La que t'ha agradat o la que t'has pogut permetre. Però una vegada teva, és això, teva. I pot ser la casa més ruinosa del mon, ser petita, no tenir llum natural, però tú a dintre seu t'hi sents protegit, t'hi sents segur i t'hi mous perfectament en l'àmbit de les seves quatre parets, siguin més grans o més petites. Lo mateix passa amb la moto. La meva és una Honda Deauville 650. N'hi han moltíssimes motos millors que la meva, més boniques estèticament, més ràpides, més estables, més aerodinàmiques, però aquesta és la meva. I no permeto que ningú, ningú s'en foti de la meva moto. Dir lo bó que és la meva criticant la del company em sembla barroer i infantil. Ja ho diuen allò de "Digue'm de què presumeixes i et dirè de què en tens necessitat". Ja m'haguès agradat a mi comprar-me una V-Strom quan em vaig comprar la meva, perquè és una moto que m'encanta, com la Varadero, com la Paneuropean, FJR, BMW i d'altres. De fet, totes m'agraden (sóc un viciós) perquè m'ha costat molts sacrificis i disgustos comprar-me la que tinc ara. Es nota que no a tothom li ha costat el mateix sacrifici, però si més no, la gran majoría no fan comentaris absurds sobre les motos dels altres. A més, penso que no són comentaris que hagi de fer un bon motero. Em recorda quan, un día a la sortida del treball, anava jo a agafar la meva moto tot cofoi, i un parell de passarells amb RR Superesportivasdelahostia, amb molt mono de pell de top fashion i el 46 d'en Rossi enganxat a la esquena, em van preguntar si la meva cafetera (la meva Deauville) funcionava i van sortir cremant pneumàtics de l'aparcament, posant en perill els vianants...

Millor em callo i em vaig a dormir perquè m'estic posant d'una mala hòstia que....

Sí, siono2597'36 la V-Strom és la millor moto del món. Ja la volguès jo per a mí.
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 31, 2008 12:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » dg. ago. 31, 2008 12:35 am

bones!!!!!!!!!!!!!!!

company siono 5000, jo volia fer que alguns tinguesin una mica de seny -Stelman - Xurrumeku - i demes adleteres, pero esta vist i mai millor dit que aixo del seny, es guanya amb la edat.
Aixo no es un foro de motos????? :shock: :shock:
be pues parlem de motos jo per desgracia no tinc una V-Strom, pero tinc una moto que porta el mateix motor, se que la meva proxima moto sera la V-Strom, perque????em preguntareu molts, tranquils ara os ho dire, amb la edat he madurat i se lo que vull.
nem a contestar per parts
Stelman, perque has eat a Transilvania de vacances?? jo et contestare, aquet era el teu pensament, tindra la sort de que em mossegui algun vampir per viure eternamet i poguer madura, adquirint una V-Strom :shock: :shock: :shock: :shock: , tu mateix, ja ets prou grandet, vinga, ja ets prou grandet reconeix les coses home, una varadero, pero si te nom de platja cubana, no fotem :cry: :cry:
Xurrumeku, tu tens una moto, aixo no ho dubta ningu, pero tambe la -hiosung- es una moto -te dues rodas- i poca cosa mes, que pasa que -lo italiano esta de moda- no fagis cas, no et dexis abdoir, per la prensa rosa digali al mon en veu ben alta, vull una V-Strom, pensa que en el teu cas et farian un bon preu al ser-hi dos.
senyor Bravo i mai millor dit ets una persona amb seny

que lo que he dit es un totxo???? pot ser si, pero son -verdades como puños-
els equivocats pense-hu, qui te una V-Strom
Kel -encara que ara no estigui per la feina-
Siono 131 supermirafiori
Storm
Boolean
Alucinamaripili
David 973
............
gent madura

de totas manerasja tenim tema de tertulia per la KDD

salut
SOCI A.M.M. 16284

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. ago. 31, 2008 12:36 am

Ostres Bravo. :(

Espero que tot això que dius, que es la veritat per a tots i el que tots pensem hagi quedat reflexat en el meu escrit.
Per si no queda clar es el que jo mateix penso.
La que tenim en cada moment es la millor per nosaltres.
Que quedi clar això.
Tota la resta només palla per entretenir-nos.
Aquest cop he intentat ser molt curòs amb el que deia i només he atacat a l'Steelman que se que li agrada.
Si he dit quelcom no apropiat no m'ho tinguis en compta ja saps que jo soc de "Tanga". :wink: :!:

Salut.
Salut i kilómetres

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. ago. 31, 2008 12:44 am

siono1000 ha escrit:Ostres Bravo. :(

Espero que tot això que dius, que es la veritat per a tots i el que tots pensem hagi quedat reflexat en el meu escrit.
Que quedi clar això.
Aquest cop he intentat ser molt curòs amb el que deia i només he atacat a l'Steelman que se que li agrada.
Si he dit quelcom no apropiat no m'ho tinguis en compta ja saps que jo soc de "Tanga". :wink: :!:

Salut.
Que sí, home. Si t'he entès perfectament, siono 124 Especial:wink: . Lo que no comparteixo són certs comentaris d'altre gent que semblen "advenedizos" al món de la moto. [/b]
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » dg. ago. 31, 2008 12:45 am

siono1000 ha escrit:Ostres Bravo. :(

Que quedi clar això.

Salut.
bones!!!!!!!!

lo que jo deia, gent madura amb seny

Imatge

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

slut
SOCI A.M.M. 16284

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dg. ago. 31, 2008 12:59 am

Gràcies per l'aclariment Bravo, ja sabia jo que un de la comunitat del tanga no podia fer-se mala sang tant facilment.

EL TANGA FINS LA MORT!!! :!:
pacs47 ha escrit:
bones!!!!!!!!

Imatge

slut
AIXÒ SI QUE ES UN COP BAIX I NO EL DE L'STEELMAN 8)

Ara mirant aquesta foto en el temps veig que no esta del tot malament, fis hi tot la trobo sexi. :D

Deu ser l'edad. M'agradaria saber que en pensa alguna dona d'aquesta foto...mmmmmmmmmm...no millor no saber-ho. :D

salut companys.
Salut i kilómetres

Pacs47
Presentats

Entrada Autor: Pacs47 » dg. ago. 31, 2008 1:01 am

siono1000 ha escrit:Gràcies per l'aclariment Bravo, ja sabia jo que un de la comunitat del tanga no podia fer-se mala sang tant facilment.

EL TANGA FINS LA MORT!!! :!:
pacs47 ha escrit:
bones!!!!!!!!

Imatge

slut
AIXÒ SI QUE ES UN COP BAIX I NO EL DE L'STEELMAN 8)

Ara mirant aquesta foto en el temps veig que no esta del tot malament, fis hi tot la trobo sexi. :D

Deu ser l'edad. M'agradaria saber que en pensa alguna dona d'aquesta foto...mmmmmmmmmm...no millor no saber-ho. :D

salut companys.
bones!!!!!!!!
no et sembla siono 132, prou sintoma de haber-hi madurat que el fet de fer lo que vols????

salut
SOCI A.M.M. 16284

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. set. 01, 2008 2:17 pm

pacs47 ha escrit:[ no et sembla siono 132, prou sintoma de haber-hi madurat que el fet de fer lo que vols????

salut
Aquí l'has clavat, Paco ets un geni. :wink:

Respon

Torna a “General”