Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques
Moderador: Airald
-
EX_USUARI
- Presentats
- Entrades: 30
- Membre des de: dv. ago. 01, 2008 2:35 pm
- Ubicació: El Masnou
Entrada
Autor: EX_USUARI » dl. set. 01, 2008 11:41 am
Finalment he anat tot sol, pero m´ho he passat molt be. 340 km de bon paisatge, bones curves i millor esmortzar.
Espero poder fer properes sortides més acompanyat.
La ruta va ser: El Masnou - Vallromanes - La Garriga - Vic - S. Quirce Bessora - Vidrà - S. Quirce Bessora - Torelló - Les Presses - Amer - S. Hilari Sacalm - Arbucies - S Celoni - Vallgorguina - Arenys -El Masnou.
Vaig pensar de fer la carretera (camí asfaltat) de Vidrà a Olot, pero anant tot sol vaig pensar que no era del tot prudent i per aixó vaig recular fins a Torelló (crec que va ser una bona decisió).
Adjunto algunes de les fotos de la sortida.

EX_USUARI l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 01, 2008 12:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-
Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Entrada
Autor: Super_coco » dl. set. 01, 2008 12:08 pm
Molt maca la ruta, a veure si la proxia pots disfrutar-la amb bona companyia.
Super_coco l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 01, 2008 12:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
EX_USUARI
- Presentats
Entrada
Autor: EX_USUARI » dl. set. 01, 2008 12:14 pm
super_coco ha escrit:Molt maca la ruta, rectifico l'enllaç pera que es vegin les fotos.
Les fotos les tens que posar aixi:
[img]direccio%20de%20la%20foto[/img]
Gracies, ja ho he rectificat
EX_USUARI l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 01, 2008 12:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » dl. set. 01, 2008 12:23 pm
Bona volteta, si senyor, i més ara que fa una temperatura bona, oi? 8)
Ah!! Vegila que no portes una trail. Jo per segons quines carreteres no m'hi fico pas, els empastes em van costar una fortuna. :oops:
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
-
Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Entrada
Autor: Alucinamaripili » dl. set. 01, 2008 2:03 pm
Una ruta molt guapa Jordi, de les que fan afició...

-
Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Entrada
Autor: Sagal » dl. set. 01, 2008 2:41 pm
Jordi, una ruta molt maca, però llastima que Vidra tiresis enrera, és molt bona ruta per fer, un altre dia fes-le
Gràcies per les fotos
-
Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
-
Contacta:
Entrada
Autor: Steelman » dl. set. 01, 2008 5:05 pm
Bona volteta.
Un altre dia a veure si t´acompanya algu i pots fer el cami aquest que comentes ;)
Vs
Ex ...moltes coses
-
Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Entrada
Autor: Llagasta » dl. set. 01, 2008 5:11 pm
Randy-650 ha escrit:Bona volteta, si senyor, i més ara que fa una temperatura bona, oi? 8)
Ah!! Vegila que no portes una trail. Jo per segons quines carreteres no m'hi fico pas, els empastes em van costar una fortuna. :oops:
No es que estiguin malament les carreteres, es que no portes la moto
ideal :twisted:
-
Llagasta
- Presentats
Entrada
Autor: Llagasta » dl. set. 01, 2008 5:14 pm
Jordi i Gemma ha escrit:Finalment he anat tot sol, pero m´ho he passat molt be. 340 km de bon paisatge, bones curves i millor esmortzar.
La ruta va ser: El Masnou - Vallromanes - La Garriga - Vic - S. Quirce Bessora - Vidrà - S. Quirce Bessora - Torelló - Les Presses - Amer - S. Hilari Sacalm - Arbucies - S Celoni - Vallgorguina - Arenys -El Masnou.
Vaig pensar de fer la carretera (camí asfaltat) de Vidrà a Olot, pero anant tot sol vaig pensar que no era del tot prudent i per aixó vaig recular fins a Torelló (crec que va ser una bona decisió).
Hola Jordi;
Que tal la carretera de Sant Pere de Torelló a Joanetes ?????? ( tunel de Joanetes) :?: :?: :?:
-
Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Entrada
Autor: Alucinamaripili » dl. set. 01, 2008 5:27 pm
gs12 red ha escrit:No es que estiguin malament les carreteres, es que no portes la moto ideal :twisted:
Et refereixes a aquesta, no?

-
EX_USUARI
- Presentats
Entrada
Autor: EX_USUARI » dl. set. 01, 2008 5:52 pm
gs12 red ha escrit:Jordi i Gemma ha escrit:Finalment he anat tot sol, pero m´ho he passat molt be. 340 km de bon paisatge, bones curves i millor esmortzar.
Hola Jordi;
Que tal la carretera de Sant Pere de Torelló a Joanetes ?????? ( tunel de Joanetes) :?: :?: :?:
Vaig anar de S Pere de Torelló a Les Presses (pasant per Joanetes) per la BV-5224 i la GIV-5273. Pasant per el coll de Bracons. Carretera amb uns 35 km de curves, en estat bastant bo, a troços una mica estreta pero molt agradable i divertida de fer.
Crec que el tunel es a la C-37
-
Sagal
- Presentats
Entrada
Autor: Sagal » dl. set. 01, 2008 7:33 pm
Jordi i Gemma ha escrit:
Vaig anar de S Pere de Torelló a Les Presses (pasant per Joanetes) per la BV-5224 i la GIV-5273. Pasant per el coll de Bracons. Carretera amb uns 35 km de curves, en estat bastant bo, a troços una mica estreta pero molt agradable i divertida de fer.
És una carretera molt divertida cosa que ara al cap d'amunt i fan obres però esta molt bé
-
Llagasta
- Presentats
Entrada
Autor: Llagasta » dl. set. 01, 2008 7:46 pm
Sagal ha escrit:Jordi i Gemma ha escrit:
És una carretera molt divertida cosa que ara al cap d'amunt i fan obres però esta molt bé
Pel que dieu, sembla que l´han arreglat, jo hi vaig passar dèu fer un parell d´anys i continuava com sempre: molt estreta i amb risc d´empassar-te algún tractor o camió..... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
-
Sagal
- Presentats
Entrada
Autor: Sagal » dl. set. 01, 2008 8:18 pm
gs12 red ha escrit:Sagal ha escrit:Jordi i Gemma ha escrit:
Pel que dieu, sembla que l´han arreglat, jo hi vaig passar dèu fer un parell d´anys i continuava com sempre: molt estreta i amb risc d´empassar-te algún tractor o camió..... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
A veure és una de les carrteres que s'ha d'anar amb dos ulls però esta molt be, la veritat. Jo la vaig fer no fa gaire amb la RT i perfecte
-
Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
-
Contacta:
Entrada
Autor: Ramon_vfr » dl. set. 01, 2008 8:21 pm
gs12 red ha escrit:Pel que dieu, sembla que l´han arreglat, jo hi vaig passar dèu fer un parell d´anys i continuava com sempre: molt estreta i amb risc d´empassar-te algún tractor o camió..... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
De St. Pere a La Vola continua sent així, no fa gaire i vaig passar i en vaig acabar d'aquest tram mig acollonit per els cotxes que em trobava.
Jordi, a Sant Quirze veig que tens la moto aparcada davant La Cugulera, vares esmorzar allà ? ho fan molt bé :D
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
-
EX_USUARI
- Presentats
Entrada
Autor: EX_USUARI » dt. set. 02, 2008 5:26 pm
James_Bond ha escrit:gs12 red ha escrit:Pel que dieu, sembla que l´han arreglat, jo hi vaig passar dèu fer un parell d´anys i continuava com sempre: molt estreta i amb risc d´empassar-te algún tractor o camió..... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
De St. Pere a La Vola continua sent així, no fa gaire i vaig passar i en vaig acabar d'aquest tram mig acollonit per els cotxes que em trobava.
Jordi, a Sant Quirze veig que tens la moto aparcada davant La Cugulera, vares esmorzar allà ? ho fan molt bé :D
Vssssss
007
No, vaig esmorzar a Vidrà, a Hostal Serrasolses. Tenia ganes de fer-ho allà doncs de petit hi vai passar 3 estius (dels 8 als 11 anys) i no hi havia tornat. Soc un xic sentimental de vegades. I vaig mejar un pa amb tomaquet amb bull blans que estaba de conya.
-
Sagal
- Presentats
Entrada
Autor: Sagal » dt. set. 02, 2008 7:43 pm
Jordi i Gemma ha escrit:James_Bond ha escrit:gs12 red ha escrit:Pel que dieu, sembla que l´han arreglat, jo hi vaig passar dèu fer un parell d´anys i continuava com sempre: molt estreta i amb risc d´empassar-te algún tractor o camió..... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Vssssss
007
No, vaig esmorzar a Vidrà, a Hostal Serrasolses. Tenia ganes de fer-ho allà doncs de petit hi vai passar 3 estius (dels 8 als 11 anys) i no hi havia tornat. Soc un xic sentimental de vegades. I vaig mejar un pa amb tomaquet amb bull blans que estaba de conya.
Doncs quan hi tornis fan unes patates farcides fora de serie i alla mateix començaba la ruta cap a ciuret i cap a Olot tot asfaltat.
El dia que tornis per aqui avisem i t'acompanyo.

-
EX_USUARI
- Presentats
Entrada
Autor: EX_USUARI » dc. set. 03, 2008 6:08 pm
Sagal ha escrit:Jordi i Gemma ha escrit:James_Bond ha escrit:
Vssssss
007
Doncs quan hi tornis fan unes patates farcides fora de serie i alla mateix començaba la ruta cap a ciuret i cap a Olot tot asfaltat.
El dia que tornis per aqui avisem i t'acompanyo.
FET, T´avisaré i gaudirem junts de les patates i de la ruta.
YAMAHA FAZER 1000