CONDUIR 125
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
CONDUIR 125
Ahir em va semblar sentir per la tele, que ara quan treguis el carnet de cotxe ja podràs portar 125, a partir de octubre ja estaria aprovat.
Heu sentit algo d'això?
Heu sentit algo d'això?

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: CONDUIR 125
Si, però ja fa uns anys que es així...ara regalen el carnet de 125...ay,ay,aySagal ha escrit:Ahir em va semblar sentir per la tele, que ara quan treguis el carnet de cotxe ja podràs portar 125, a partir de octubre ja estaria aprovat.
Heu sentit algo d'això?
i desprès diuen que hi han molts motoristes accidentats..... :oops:

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
No però fins ara tenies que esperar dos anys, però ahir em va semblar entendre que ara ya seria a l'acte.gs12 red ha escrit:Si, però ja fa uns anys que es així...ara regalen el carnet de 125...ay,ay,aySagal ha escrit:Ahir em va semblar sentir per la tele, que ara quan treguis el carnet de cotxe ja podràs portar 125, a partir de octubre ja estaria aprovat.
Heu sentit algo d'això?

- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Jo vaig entendre que era estrany que es canvi l'examen per treures el carnet A incrementant la seva "duresa" i es mantingui la norma de les 125, pero no vaig entendre que diguesin que ara fos automatic, simplement que no ho treien.Sagal ha escrit:No però fins ara tenies que esperar dos anys, però ahir em va semblar entendre que ara ya seria a l'acte.gs12 red ha escrit:Si, però ja fa uns anys que es així...ara regalen el carnet de 125...ay,ay,aySagal ha escrit:Ahir em va semblar sentir per la tele, que ara quan treguis el carnet de cotxe ja podràs portar 125, a partir de octubre ja estaria aprovat.
Heu sentit algo d'això?
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo pel que tinc entés amb el carnet de cotxe ja es podia portar una 125 sense problemes.El tema del carnet nou una putada.La meva dona va suspendre l´ultim examen i ara ha de fer tot de nou,es a dir,un paston 3 vegades mes gran.Al final surt a conte que es compri una 125 guanyarà temps i diners.
Que gran aquest de Bilbao

- Airolg
- Presentats
- Entrades: 74
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
- Ubicació: La Plana de vic
Jo també ho vaig entendre com en Super-coco!!!
La veritat és que desde que va sortir, trobo absurd que deixin portar una 125 a qualsevol persona que te carnet de cotxe, que igual no saben ni anar amb bicicleta!!!
Una 125 ja pot correr molt, i regalar directament el carnet... no se, no se... :roll:
La veritat és que desde que va sortir, trobo absurd que deixin portar una 125 a qualsevol persona que te carnet de cotxe, que igual no saben ni anar amb bicicleta!!!
Una 125 ja pot correr molt, i regalar directament el carnet... no se, no se... :roll:
F650GS 4ever, VERSYS ara!