1000 km
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
1000 km
si la paraula és 1000, o la xifra de fet. ja he fet els meus 1000km, ara ja tinc hora per dur la moto al taller.
La pregunta és que he de fer ara? soposo que he d'anar pujant de revolucions mica en mica?
quan la moto està totament desvirgada? caram si jo hagues fet tantes manxades com la moto el meu pisto ja estaria fregit!
no és que vulgui correr, pero n'estic fart d'haver de mirar les rpm constantment per no passar-me. Que a l'autopista els camions m'adelanten!!! uf sort que nomes faig girona nord-sud.
D'haver de soportar ninyatos amb una m???a de moto que somrients i triomfants m'adelanten a la sortida dels semafors, no vull correr, pero tinc ganes un cop acabat el rodatge i la moto a punt, de trobar un ninyato amb la cara somrient i el gasometre a tope, deixar-lo fer un instant i llavors donar una miqueta de gas a la meva estimada i veure el seu somriure pel retrovisor.
no us heu trobat mai amb un senyor conduïnt un flamant bmw, audi, lotus... en fi un cotxe de més de 10 kilos dels d'avans , mirant i pensant "aquest motero... no pot esser que la seva moto corri més que el meu cotxe"
nota informatia: no penseu malament de mi, no m'agrada correr, (aiii) no és sobervia (uuuuiiii), no... pq de cop el meu nas toca la pantalla?
és possible que algu em foti un sermo, pero una vegada a la vida... no demano tant no?
La pregunta és que he de fer ara? soposo que he d'anar pujant de revolucions mica en mica?
quan la moto està totament desvirgada? caram si jo hagues fet tantes manxades com la moto el meu pisto ja estaria fregit!
no és que vulgui correr, pero n'estic fart d'haver de mirar les rpm constantment per no passar-me. Que a l'autopista els camions m'adelanten!!! uf sort que nomes faig girona nord-sud.
D'haver de soportar ninyatos amb una m???a de moto que somrients i triomfants m'adelanten a la sortida dels semafors, no vull correr, pero tinc ganes un cop acabat el rodatge i la moto a punt, de trobar un ninyato amb la cara somrient i el gasometre a tope, deixar-lo fer un instant i llavors donar una miqueta de gas a la meva estimada i veure el seu somriure pel retrovisor.
no us heu trobat mai amb un senyor conduïnt un flamant bmw, audi, lotus... en fi un cotxe de més de 10 kilos dels d'avans , mirant i pensant "aquest motero... no pot esser que la seva moto corri més que el meu cotxe"
nota informatia: no penseu malament de mi, no m'agrada correr, (aiii) no és sobervia (uuuuiiii), no... pq de cop el meu nas toca la pantalla?
és possible que algu em foti un sermo, pero una vegada a la vida... no demano tant no?
-
- Presentats
- Entrades: 145
- Membre des de: dg. juny 08, 2008 10:17 pm
- Ubicació: Girona
Respecte al rodatge fes el que et diguin els mecánics de BMW i evitaras disgustos futurs i respecte als ninyatos i senyors amb supercotxes jo no els hi faria cap mena de cas, deixa que disfrutin amb els seus tubarrus i el seu soroll i que tinguin orgames siderals mentre t´adelanten, ho trobo fins i tot divertit, tot just ara fa un any que vaig estrenar la v-strom i em pasava el mateix que a tu ara, paciencia company.
Salutacions desde Bescanó.
Salutacions desde Bescanó.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Albertm
- Presentats
- Entrades: 159
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- MV Agustí
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 06, 2008 4:58 pm
- Ubicació: Anoia
Re: 1000 km
gandalfgs ha escrit:si la paraula és 1000, o la xifra de fet. ja he fet els meus 1000.
La pregunta és que he de fer ara? soposo que he d'anar pujant de mica en mica?
quan està totament desvirgada? caram si jo hagues fet tantes manxades el meu pisto ja estaria fregit!
deixar-lo fer un instant i llavors donar una miqueta a la meva estimada i veure el seu somriure
nota informatia: no penseu malament de mi
Pero aixo no era un foro de motos :roll: :roll:
( no ho he pogut estar-me'n gandalfgs, no t'emprenyis eh ) :P
al fil de tot aixo dels rodatges... jo no he estrenat mai cap moto, pero un amic, fará uns 15 anys va estrenar una nordwest 600, i amb l'ansia de fer el rodatge aviat, se'n va anar a alemania disabte i va tornar diumenge. Li donaven la moto en divendres i el dilluns es presenta al taller amb 2000 i pico km :form Aixo si que es heavy...
A la sendera molles per al poregós,
per al valent l'atzar...
per al valent l'atzar...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
1.000 km ja???? Si no tinc entès malament, els motors bóxer triguen mooooolt a funcionar bé del tot. No sé si m'explico.... :roll: ...que com més km's facis, més bé t'anirà.
Jo sols et donaré un consell: no l'adormis, que després no la podràs despertar. :halfcry
Respecte a això:
Pregunto: quant de temps la va tenir i quants km's va fer? :shock:
Jo sols et donaré un consell: no l'adormis, que després no la podràs despertar. :halfcry
Respecte a això:
Jo vaig tenir la RC-600 (mateix motor) i et puc assegurar que estava més al taller que a casa meva o fent el burro!!! :evil:MV Agustí ha escrit:...... pero un amic, fará uns 15 anys va estrenar una nordwest 600, i amb l'ansia de fer el rodatge aviat, se'n va anar a alemania disabte i va tornar diumenge. Li donaven la moto en divendres i el dilluns es presenta al taller amb 2000 i pico km :form Aixo si que es heavy...
Pregunto: quant de temps la va tenir i quants km's va fer? :shock:

- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
Tota la raó, jo també era bastant escèptic a aquest comentari, però ara que porto gairebé 40.000 km, la moto va finíssima, infinitament millor que de nova!Randy-650 ha escrit:1.000 km ja???? Si no tinc entès malament, els motors bóxer triguen mooooolt a funcionar bé del tot. No sé si m'explico.... :roll: ...que com més km's facis, més bé t'anirà.
Salut
BMW R 1200 C Montauk
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès