AUGMENT PEATGE ALS "singles"
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
AUGMENT PEATGE ALS "singles"
No va en conya: el Govern ( alguns ja diuen el Govern Talibà de Catalunya) :? estudia per l´any 2012 augmentar el peatge de les autopistes a qui circuli amb el cotxe només amb una plaça. :evil:
Es parla de una 10% d´augment, diuen que amb aquesta mesura s´incrementará l´ús del transport colectiu ( sona a URSS oi ? ) i també de baixar els index de contaminació
Els qui treballen amb el cotxe i es mouen per les autopistes de peatge, em sembla que els hi fará molta gràcia.
No diuen res de les motos, pagarem més els que anem sempre sòls. ?????????
I van........ :roll: :roll: :roll:
Es parla de una 10% d´augment, diuen que amb aquesta mesura s´incrementará l´ús del transport colectiu ( sona a URSS oi ? ) i també de baixar els index de contaminació
Els qui treballen amb el cotxe i es mouen per les autopistes de peatge, em sembla que els hi fará molta gràcia.
No diuen res de les motos, pagarem més els que anem sempre sòls. ?????????
I van........ :roll: :roll: :roll:

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Llagasta
- Presentats
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Els molt farsants diuen que és per incentivar els vehicles compartits.
Jo, que pago peatge CADA DIA, dic:
Si vulgués que el viatge em sortís a meitat de preu
ja m'hauria buscat algú per compartir cotxe. O no?
No pel fet que m'apugin el peatge un 10% em posaré
a buscar bojament companys de trajecte.
Ergo no és pas una mesura per incentivar el compartir
vehicles. És per RECAPTAR. Per a mantenir els milers
i milers de funcionaris que sobren; els polítics i els
càrrecs de confiança que no són res més que PARÀSITS
de la societat.
Aneuvos-en a la M, LLADRES!!! I no us penseu que
comptareu amb el meu vot com a coartada. Ja fa molts
anys que penso que el meu vot és massa important com
per donar-vos-el, i a aquest pas em penso que no
tornaré a votar mai més a la vida. A la M, INÚTILS!!! :twisted:
I mentre tiren pilotes fora a base de pedaços, eslògans i
xorrades per distreure o anestesiar el personal i fer veure
que fan alguna cosa...
En Cataluña se han perdido 3.800 puestos de trabajo entre los autónomos
Barcelona, 2 sep (EFECOM).- Los datos avanzados hoy por el
Ministerio de Trabajo reflejan cómo la crisis está afectando con
gran virulencia al colectivo de trabajadores autónomos, un grupo que
en concreto en Cataluña se ha reducido en 3.800 puestos de trabajo
en el último mes de agosto.
Esta desaparición de autónomos es general y en sólo tres meses en
el conjunto de España se han destruido más de 30.000 pequeños
negocios, el 20%, en Cataluña, según un comunicado de UGT en esta
comunidad autónoma.
La cifra de 3.800 trabajadores catalanes por cuenta propia que se
han dado de baja en la Seguridad Social es casi el doble de los
cerca de 2.000 que hicieron lo mismo durante el trimestre anterior.
Desde la Confederación de Trabajadores Autónomos de Cataluña de
UGT se advierte que de seguir este ritmo en todo el año se pueden
perder 150.000 autónomos en toda España y unos 30.000 en Cataluña.
Actualmente, en Cataluña hay un total de 589.711 trabajadores
autónomos, un segmento de actividad que se está mostrando
especialmente sensible a la crisis.
Jo, que pago peatge CADA DIA, dic:
Si vulgués que el viatge em sortís a meitat de preu
ja m'hauria buscat algú per compartir cotxe. O no?
No pel fet que m'apugin el peatge un 10% em posaré
a buscar bojament companys de trajecte.
Ergo no és pas una mesura per incentivar el compartir
vehicles. És per RECAPTAR. Per a mantenir els milers
i milers de funcionaris que sobren; els polítics i els
càrrecs de confiança que no són res més que PARÀSITS
de la societat.
Aneuvos-en a la M, LLADRES!!! I no us penseu que
comptareu amb el meu vot com a coartada. Ja fa molts
anys que penso que el meu vot és massa important com
per donar-vos-el, i a aquest pas em penso que no
tornaré a votar mai més a la vida. A la M, INÚTILS!!! :twisted:
I mentre tiren pilotes fora a base de pedaços, eslògans i
xorrades per distreure o anestesiar el personal i fer veure
que fan alguna cosa...
En Cataluña se han perdido 3.800 puestos de trabajo entre los autónomos
Barcelona, 2 sep (EFECOM).- Los datos avanzados hoy por el
Ministerio de Trabajo reflejan cómo la crisis está afectando con
gran virulencia al colectivo de trabajadores autónomos, un grupo que
en concreto en Cataluña se ha reducido en 3.800 puestos de trabajo
en el último mes de agosto.
Esta desaparición de autónomos es general y en sólo tres meses en
el conjunto de España se han destruido más de 30.000 pequeños
negocios, el 20%, en Cataluña, según un comunicado de UGT en esta
comunidad autónoma.
La cifra de 3.800 trabajadores catalanes por cuenta propia que se
han dado de baja en la Seguridad Social es casi el doble de los
cerca de 2.000 que hicieron lo mismo durante el trimestre anterior.
Desde la Confederación de Trabajadores Autónomos de Cataluña de
UGT se advierte que de seguir este ritmo en todo el año se pueden
perder 150.000 autónomos en toda España y unos 30.000 en Cataluña.
Actualmente, en Cataluña hay un total de 589.711 trabajadores
autónomos, un segmento de actividad que se está mostrando
especialmente sensible a la crisis.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Bé, una altra "sol.lució" d'aquests que diuen que són "polítics", i que totes les "mesures correctores" les fan per a reduïr contaminació, evitar accidents, bla bla bla... una panda de BURROS és el que són!!
Està clar que el país està patint una greu crisi econòmica, de varis sectors, ja que estan tots interelacionats i en comptes de mirar per la societat, sí aquella societat que no arriba a finals de mes... aquella societat que paga impostos per tot arreu... aquella societat que ha de pagar, cada dia que passa, la factura de la llum més cara, la factura de l'aigua i les escombreries més cara... la gasolina més cara... etc. NOOO!! En comptes d'intentar ajudar a aquesta societat, el que fan és posar-ho tot més car... clar que si! Això sí que és una manera d'ajudar...
Suposo, innocent de mi, que llavors tots els polítics també passaran a pagar més... a NO, que ells viatgen en cotxes oficials on hi va més d'un (xofer i polític BURRO), cotxes que normalment van per sobre del límit de velocitat permès (80kms/h), cotxes que consumeixen el triple que un utilitari...
Potser una manera de reduïr la contaminació seria treure els peatges, així no estarien els cotxes/camions dia rere dia, hores i més hores, esperant parats i consumint a que li toqui el torn de baixar-se els pantalons (o que és el mateix: pagar el peatge).
I el Teletac?? Que hi haurà una persona les 24h del dia per vigilar que no passi ningun cotxe amb una persona...?? BUUUUUURROS!!!
La Generalitat ens enganya... i això ho està deixant clar cada dia que passa! Ens pujen els impostos de manera indirecta... cada dia, i nosaltres a asumir-ho i baixar-nos els pantalons.
Senyors, els saluda un ciutadà que es considera català (vaig nèixer aqui), però també els saluda un ciutadà que s'està plantejant MOLT seriosament el marxar d'aquest "país"... si, potser en un periode relativament curt de temps començo a penjar cròniques d'una altra comunitat... ja veurem. I no solament per aquestes pujades incontrolades i desmesurades de preus, sinò perquè no puc comprar-me un pis, els lloguers estan gairebé a 1000€ i els sous com un lloguer... que haurem de fer dieta per arribar a finals de mes??
Adeu!
Bé, una altra "sol.lució" d'aquests que diuen que són "polítics", i que totes les "mesures correctores" les fan per a reduïr contaminació, evitar accidents, bla bla bla... una panda de BURROS és el que són!!
Està clar que el país està patint una greu crisi econòmica, de varis sectors, ja que estan tots interelacionats i en comptes de mirar per la societat, sí aquella societat que no arriba a finals de mes... aquella societat que paga impostos per tot arreu... aquella societat que ha de pagar, cada dia que passa, la factura de la llum més cara, la factura de l'aigua i les escombreries més cara... la gasolina més cara... etc. NOOO!! En comptes d'intentar ajudar a aquesta societat, el que fan és posar-ho tot més car... clar que si! Això sí que és una manera d'ajudar...
Suposo, innocent de mi, que llavors tots els polítics també passaran a pagar més... a NO, que ells viatgen en cotxes oficials on hi va més d'un (xofer i polític BURRO), cotxes que normalment van per sobre del límit de velocitat permès (80kms/h), cotxes que consumeixen el triple que un utilitari...
Potser una manera de reduïr la contaminació seria treure els peatges, així no estarien els cotxes/camions dia rere dia, hores i més hores, esperant parats i consumint a que li toqui el torn de baixar-se els pantalons (o que és el mateix: pagar el peatge).
I el Teletac?? Que hi haurà una persona les 24h del dia per vigilar que no passi ningun cotxe amb una persona...?? BUUUUUURROS!!!
La Generalitat ens enganya... i això ho està deixant clar cada dia que passa! Ens pujen els impostos de manera indirecta... cada dia, i nosaltres a asumir-ho i baixar-nos els pantalons.
Senyors, els saluda un ciutadà que es considera català (vaig nèixer aqui), però també els saluda un ciutadà que s'està plantejant MOLT seriosament el marxar d'aquest "país"... si, potser en un periode relativament curt de temps començo a penjar cròniques d'una altra comunitat... ja veurem. I no solament per aquestes pujades incontrolades i desmesurades de preus, sinò perquè no puc comprar-me un pis, els lloguers estan gairebé a 1000€ i els sous com un lloguer... que haurem de fer dieta per arribar a finals de mes??
Adeu!

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Em sabria greu, pero conec gent que ja ho ha fet,carles ha escrit:Bones!!!
Senyors, els saluda un ciutadà que es considera català (vaig nèixer aqui), però també els saluda un ciutadà que s'està plantejant MOLT seriosament el marxar d'aquest "país"...
Adeu!
que han marxat a comunitats, del costat (Aragó), per que el dia a dia,
es molt més facil, impostos, hipoteca, etc....
De tota manera, si cambies de opinió, ja saps que tinc un pis a la venta,
o lloguer a Castelldefels.
P.D: Anims, aquestos politics (tots), no cambiarán mai.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Aquesta vegada, com moltes d'altres, se'ls hi ha vist el "plumero"... la seva finalitat és recaptar, recaptar i recaptar... i si a sobre guanyen diners ja és la hostia!
Si en comptes de plantejar-ho així:
Augment del 10% per als que vagin sols... :evil: :evil:
Ho haguessin plantejat així:
Reducció del 10% per als que vagin dos o més ocupants...
El resultat final, en cas de que sigui reduïr contaminació, l'aconseguiran igual, però llavors no RECAPTEN. Amb el que està clar el que volen els que estan allà "dalt"... diga-li Adminsitració... diga-li Generalitat!
Fins aviat!
Aquesta vegada, com moltes d'altres, se'ls hi ha vist el "plumero"... la seva finalitat és recaptar, recaptar i recaptar... i si a sobre guanyen diners ja és la hostia!
Si en comptes de plantejar-ho així:
Augment del 10% per als que vagin sols... :evil: :evil:
Ho haguessin plantejat així:
Reducció del 10% per als que vagin dos o més ocupants...
El resultat final, en cas de que sigui reduïr contaminació, l'aconseguiran igual, però llavors no RECAPTEN. Amb el que està clar el que volen els que estan allà "dalt"... diga-li Adminsitració... diga-li Generalitat!
Fins aviat!

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Avui n'han parlat a TV3, diuen que amb uns sensors infrarrojos detectaran si hi van mès o menys ocupants, és un tema pioner. Han dit que tambè distingeixen maniquis, nines inflables i altres objectes d'una persona.
Han recalcat que els sortirà mès barat a qui ocupi més el vehicle, però clar, en aquesta definiciò tambè inclou que els que hi vagin sols els hi sortirà un 10% mès car, potser ho han definit de manera trampa i expressa per no alterar el personal.
Han recalcat que els sortirà mès barat a qui ocupi més el vehicle, però clar, en aquesta definiciò tambè inclou que els que hi vagin sols els hi sortirà un 10% mès car, potser ho han definit de manera trampa i expressa per no alterar el personal.
- Storm
- Presentats
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- Storm
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Voto per la proposta d'en James_Bond.James_Bond ha escrit:I no seria més fàcil canviar el nom d'autopista per el d'autovia con fan a les espanyes ? Així ja no caldria pagar....
Vsssss
007
Es vergonyos com es gasten els diners amb maquines per mirar quanta gent va amb un cotxe i la sanitat publica fa plorar, entra moltes altres coses.
- Llagasta
- Presentats
Es que ès el fet diferèncial català...( es constitucional aixó de pagar més segons el lloc de residència???????)James_Bond ha escrit:I no seria més fàcil canviar el nom d'autopista per el d'autovia con fan a les espanyes ? Així ja no caldria pagar....
Vsssss
007
si es pagar per contaminació, no contamina igual un mateix cotxe de BCN que un de Zamora o Cuenca ( allà no es paga ) ???????
Com s´entén que entrar a Bcn pels túnels de vallvidrera es pagará aquest "impost" i per les rondes no ??????
no us sembla que es un augment de peatge maquillat ?????

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta: