Mireu el minut 2:20'
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
http://www.bbc.co.uk/northernireland/nw ... ml?v=promo
Voleu dir que no es juguen la vida?
Moderador: Airald
Jo no l'hagués dit millor. Ho has clavat, company¡¡¡¡¡¡¡¡ :bow :bow :bow :bowgs12 red ha escrit:No puc evitar que veien aquestes " curses " m´invadeixi una certa excitació......
Si Senyor....aixó son curses...... :P qui ho trovi perillós que es quedi a casa....veient aixó semblen les curses dels diumenges al matí unes curses de la stra. Pepis.
Ai, els Michelin que no van ...( Lorenzo queda segon amb Michelin i Stoner cau amb Bridgestone ) ai que es moll a terra....ai que em falla a 12333 voltes...ai que em fa mal el colze..... ai el Setting....ai que no té grip...
Ja m´agradaria veure a aquestes figures a la Illa de Man.....
Bravo ha escrit:Jo no l'hagués dit millor. Ho has clavat, company¡¡¡¡¡¡¡¡ :bow :bow :bow :bowgs12 red ha escrit:No puc evitar que veien aquestes " curses " m´invadeixi una certa excitació......
Si Senyor....aixó son curses...... :P qui ho trovi perillós que es quedi a casa....veient aixó semblen les curses dels diumenges al matí unes curses de la stra. Pepis.
Ai, els Michelin que no van ...( Lorenzo queda segon amb Michelin i Stoner cau amb Bridgestone ) ai que es moll a terra....ai que em falla a 12333 voltes...ai que em fa mal el colze..... ai el Setting....ai que no té grip...
James_Bond ha escrit:Bravo ha escrit:Jo no l'hagués dit millor. Ho has clavat, company¡¡¡¡¡¡¡¡ :bow :bow :bow :bowgs12 red ha escrit:No puc evitar que veien aquestes " curses " m´invadeixi una certa excitació......
Ni jo .....