KDD

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
George
Presentats
Entrades: 120
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
Ubicació: Girona

KDD

Entrada Autor: George » dl. set. 08, 2008 9:05 pm

Hola a tots, com ja podeu veu-re sóc nou al foro, o quasi.

Em crida molt l'atenció el baix moviment que té el foro en general, les poques sortides (de dissabte o diumenge) que es proposen; i en canvi el Tamany de la KDD (41 motos, 64 per.). És curiosa aquesta desproporció. Sempre ha sigut així?

George

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 08, 2008 9:33 pm

Ara hi hagut molta gent de vacances i alguns encara ho estan.

MOlts altres estem perdent moltes hores preparant la KDD i que tot vagi be.....

Si dones una ulllada al apartat de les rutes veuras que gairebe ningu para quiet ;)
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. set. 08, 2008 9:40 pm

Hi ha una sortida mensual que és la que s'apunta més gent desprès veuràs que a vegades es fan quedades partuclars i ti pots apuntar o organitzar-ne una tu i el que vulgui que vingui. Sempre es clar procuran no lliguin amb les sortides mensuals.
ImatgeImatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: KDD

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 08, 2008 10:06 pm

george ha escrit:Hola a tots, com ja podeu veu-re sóc nou al foro, o quasi.

Em crida molt l'atenció el baix moviment que té el foro en general, les poques sortides (de dissabte o diumenge) que es proposen; i en canvi el Tamany de la KDD (41 motos, 64 per.). És curiosa aquesta desproporció. Sempre ha sigut així?

George

De sortides els caps de setmana gairebé tots en fem, altra cosa es que les pugem al fòrum.

A vegades, jo mateix, no se que podré fer ni el dissabte ni el diumenge fins el mateix divendres a la tarda, per això no proposo sortides al fòrum ja que no hi hauria ni temps per quedar ni planificar.

Tot i això, el dia que tinc ganes de fotra-l'hi una mica de canya al moto aviso uns quants companys que se que tampoc els espanta fer revolts, i muntem una ruteta per on sigui d'arreu de Catalunya.

Llegint una mica per el fòrum veuràs que algú confonia les sortides mensuals amb les particulars i es deia que es corria massa a les sortides mototurisme, fent-ho així evito confusions.

Els dies que d'antuvi se que puc fer el cap de setmana si que moltes vegades proposo una ruta tranquil·la, o no.., i s'apunta el que li va bé, i així mateix crec que fa altra gent.

Altres vegades en qüestió de minuts es pot muntar una sortida foros/viewtopic.php?t=4215 llegeix tranquil·lament i veuràs com varem muntar una sortida per el dissabte a les 12 de la nit del divendres.

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

George
Presentats

Entrada Autor: George » dl. set. 08, 2008 11:05 pm

Sí, bé, no dubto que és facin sortides els caps de setmana, però reunir 40 motos en una KDD te molt mèrit, i l'únic que m'ha estranyat és la desproporció que hi ha entre el foro i la KDD.

Us felicito per l'éxit que té la kdd, i estic content que aquest any hi participaré. Aviat ens coneixerem en persona, fins aleshores......... :!:

george

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 08, 2008 11:08 pm

La sortida grossa és la mensual, on mirem de reunir-nos tots els que podem i anem sempre a un lloc diferent de la nostre estimada Catalunya. Si mires aquest calendari ho entendràs millor. :wink:

Això sí, tothom és lliure de proposar sortides qualsevol dissabte o diumenge, però a tots ens agrada que no coincideixi amb la sortida mensual, pel senzill fet de que podem sortir tots plegats i compartir el diumenge de germanor, i com no, de mototurisme. :D

A la seguent sortida mensual t'apuntaràs o què? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 08, 2008 11:11 pm

Randy-650 ha escrit: compartir el diumenge de germanor,
Randy això t'ha quedat una mica kumbaia :D :D

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

George
Presentats

Entrada Autor: George » dl. set. 08, 2008 11:12 pm

Et refereixes a la KDD a Vielha oi?
Si es clar que m-'he apuntat. A tot m'he apuntat, dinars, sopars, piscines, a tot :lol:

george

George
Presentats

Entrada Autor: George » dl. set. 08, 2008 11:13 pm

James_Bond ha escrit:
Randy-650 ha escrit: compartir el diumenge de germanor,
Randy això t'ha quedat una mica kumbaia :D :D

Vsssssss
007
i xiruquero

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 08, 2008 11:20 pm

george ha escrit:Et refereixes a la KDD a Vielha oi?
Si es clar que m-'he apuntat. A tot m'he apuntat, dinars, sopars, piscines, a tot :lol:

george
Nonononono!!!!! :lol:

Una cosa és la KDD anual i altre és la sortida mensual. La KDD normalment es fa un cap de setmana sencer, i la sortida mensual un diumenge sols. :wink:

Tú estigues al lloro i ja veuràs com es fan moltes sortides apart d'aquestes, el que passa es que a vegades no s'arriben a ficar al fòrum pel fet de que no s'apuntin 400. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. set. 09, 2008 8:15 am

Bones!!!

Doncs si potser que hi ha una lleugera desproporció... però com ja t'han comentat el tema de sortir, particularment parlant, és una mica complicat perquè cadascú te les seves històries, en canvi la sortida mensual de Mototurisme, com es planteja amb prou temps, la gent s'ho pot muntar.

De fet, hi ha vegades que es proposa una sortida de dissabte i el post es mor per si mateix, ningú s'apunta. En canvi hi ha d'altres vegades que una sortida que era entre 3 s'acaba convertint en multitudinària... així que, tot depen de tot.

L'altre dia vaig proposar d'apropar-nos a Alcañíz i ningú va venir... això si, no deixaré d'anar!

Fins aviat!
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. set. 09, 2008 9:01 am

George, personalment, aquest estiu he fet dos viatges, un de 15 dies i un altre de 9, en total més de 40 ports, uns 2.500 km d'autopista i la resta carreteres de muntanya o de revolts (uns 4.500), el que passa és que no tinc temps (i massa mandra) per publicar les cròniques .... S'acumula la feina 8) 8)

Dels ports de muntanya uns 15 o 20 de més de 2.000 metres .... la vida és molt dura :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. set. 09, 2008 10:20 pm

kel ha escrit:George, personalment, aquest estiu he fet dos viatges, un de 15 dies i un altre de 9, en total més de 40 ports, uns 2.500 km d'autopista i la resta carreteres de muntanya o de revolts (uns 4.500), el que passa és que no tinc temps (i massa mandra) per publicar les cròniques .... S'acumula la feina 8) 8)

Dels ports de muntanya uns 15 o 20 de més de 2.000 metres .... la vida és molt dura :wink:
Quin patir tu... fins hi tot en fas una mica de llàstima, pobret tots els dies perdut per aquestos monts de Deu, obligat a anar amb moto tot el dia, amb l'incertesa de si demanar carn o peix per menjar i en males companyies segurament. :D
Salut i kilómetres

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. set. 09, 2008 10:28 pm

kel ha escrit:George, personalment, aquest estiu he fet dos viatges, un de 15 dies i un altre de 9, en total més de 40 ports, uns 2.500 km d'autopista i la resta carreteres de muntanya o de revolts (uns 4.500), el que passa és que no tinc temps (i massa mandra) per publicar les cròniques .... S'acumula la feina 8) 8)

bones!!!!!!!!!

no fotos = no 40 ports de muntanya
no fotos = no 2500 kms d'autopista
no fotos = ni 15, ni 9 dias de sortida
no fotos = no carreteras de muntanya
no fotos = no Kel

salut
SOCI A.M.M. 16284

George
Presentats

Entrada Autor: George » dt. set. 09, 2008 10:34 pm

Randy-650 ha escrit:
george ha escrit:Et refereixes a la KDD a Vielha oi?

george
Nonononono!!!!! :lol:

Una cosa és la KDD anual i altre és la sortida mensual. La KDD normalment es fa un cap de setmana sencer, i la sortida mensual un diumenge sols. :wink:

Tú estigues al lloro i ja veuràs com es fan moltes sortides apart d'aquestes, el que passa es que a vegades no s'arriben a ficar al fòrum pel fet de que no s'apuntin 400. :roll:
Perdó, perdó, ja veig que estava barrejant dues coses diferents, la sortida mensual i la KDD. :roll:

Ja ho veig clar. :shock:

Kel, que vols que et digui?. No em fas molta pena, i sí una mica de sana enveja

Fins el dissabte doncs

George

Respon

Torna a “General”