HE COMÈS UN DELICTE ESGARRIFÓS
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
HE COMÈS UN DELICTE ESGARRIFÓS
L'altre día, exactament el 17 de juliol anava a treballar com cada matí, a les 7'15 hores, per la carretera de Sta. Creu de Calafell, entre Viladecans i Sant Boi. Ho comfeso, intento anar ben despert a sobre la moto, però potser aquell día anès una mica més ensopit que de costum. No m'enrecordo pas. Surto del poble, deixo enrere la darrera rotonda i accelero una mica, just per arribar al següent semàfor que, com de costum, em trobo en vermell. Sòc el primer de la fila. Nomès tinc tres cotxes darrere meu. El semàfor dels vianants comença la seva marxa enrere: 10, 9, 8, 7, 6... miro de reüll si tinc algun scooter d'aquells que et surten quan menys t'ho esperes...5, 4... el peató a dins del semàfor comença a parpadejar...3, 2...premo l'embragatge, fico primera...1. Obro gas just al moment que el semàfor canvia a verd i accelero fins arribar a la velocitat creuer que em permet aquesta maleïda carretera, on han hagut tants i tants accidents i morts. Arribo a una velocitat en la que em sento cómode i segur. No tinc ningú darrere perquè tothom es desvia cap a la Autopista del Garraf i jo segueixo per dins dels pobles, que és més ràpid i curt. No tinc ningú al davant ni em ve ningú en sentit contrari. Agafo la estratosfèrica velocitat de 80 Km/h sense adonar-me. Sóc feliç amb l'aire donant-me a la cara perque porto la visera aixecada.
Potser per això no em vaig saber adonar. Potser aquest aire de llibertat em va fer cometre aquest crim nefando i horrorós.
Dissabte vaig anar a Correus per agafar una notificació: Havía estat fotografiat a 80 Km/h on havía d'anar a 50, i com que el crim ha estat greu, m'han tret 2 punts del carnet de conduïr.
Ho sento. No ho tornaré a fer, però no pas perque pensi que he fet quelcom malament o greu, sinò perque no em tornin a sagnar 150 € que tant de treball em costa guanyar, i perquè no em tornin a treure punts d'un carnet que és un negoci rodó pels mateixos que m'el treuen.
Fills de puta.
Potser per això no em vaig saber adonar. Potser aquest aire de llibertat em va fer cometre aquest crim nefando i horrorós.
Dissabte vaig anar a Correus per agafar una notificació: Havía estat fotografiat a 80 Km/h on havía d'anar a 50, i com que el crim ha estat greu, m'han tret 2 punts del carnet de conduïr.
Ho sento. No ho tornaré a fer, però no pas perque pensi que he fet quelcom malament o greu, sinò perque no em tornin a sagnar 150 € que tant de treball em costa guanyar, i perquè no em tornin a treure punts d'un carnet que és un negoci rodó pels mateixos que m'el treuen.
Fills de puta.
-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
No et preocupis jo també soc un delinquien, el mes e juliol, bachs porta a la meva filla a la estació de tren de Mataró, bachs para a la parada de autobusos perquè cometes el delicte de vaja del coxa, no i avia cap autobús a la parada ni en venia cap resultat del delicte 90 € de multa, a jo si donar-li las gracies a la guàrdia urbana de Mataró per complí em el seu deure perquè dilincuens com nosaltres tindrien que esta tancats, som un perill per la societat
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
....Tots caurem en aquesta TRAMPA....... :evil:
I la veritat, i l'Aranxa ho sap millor com a mestre del RACC, que cada vegada tots tenim menys punts i no sabem què fer per mantenir-los. :?
Ens haurem de quedar a casa els caps de setmana i per anar a la feina haurem d'anar en transport públic? :o
I la veritat, i l'Aranxa ho sap millor com a mestre del RACC, que cada vegada tots tenim menys punts i no sabem què fer per mantenir-los. :?
Ens haurem de quedar a casa els caps de setmana i per anar a la feina haurem d'anar en transport públic? :o

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Donc jo fins fa ben poc en creia invulnerable a tot aquest tema dels radars.
Realment em pensava que estava per sobre del bé i del mal. 8)
La setmana pasada en vaig trobar amb un magnific regalet, ara ja soc humà, ja tinc la meva primera foto amb aquesta moto.
Per sort només anava a 111 km/h en una zona de 90 km/h. 100€ i si es paga a dins del temps 70 €, el més important...cap punt tret.
Aviat en tocaran els dos punts extres que diuen que donaran als que els mantenen tots. :D
De moment no i confiaré ja que el Diumenge en vaig picar amb una Monster alemanya de Ponts a Calaf i com m'hagin retratat em penso que fins hi tot en treurant els punts de la PLay Stesion. :oops:
Però va ser maco adalentar a la Monster en una recta anant dos, top case, sobredipòsit i la pantalla del casc oberta a tot el que donava la moto.
SI !!! Ja se que no esta bé, més aviat molt malament :evil:
però anava pujant de velocitat a la recta per deixar-me i quant vaig intuir que el "pobre" començava a tenir problemes per que l'aire no el fotes fora de la moto...no en vaig poguer contenir, va ser divertit, mal fet :evil: ...però divertit. :roll:
Salut.
La setmana pasada en vaig trobar amb un magnific regalet, ara ja soc humà, ja tinc la meva primera foto amb aquesta moto.
Per sort només anava a 111 km/h en una zona de 90 km/h. 100€ i si es paga a dins del temps 70 €, el més important...cap punt tret.
Aviat en tocaran els dos punts extres que diuen que donaran als que els mantenen tots. :D
De moment no i confiaré ja que el Diumenge en vaig picar amb una Monster alemanya de Ponts a Calaf i com m'hagin retratat em penso que fins hi tot en treurant els punts de la PLay Stesion. :oops:
Però va ser maco adalentar a la Monster en una recta anant dos, top case, sobredipòsit i la pantalla del casc oberta a tot el que donava la moto.
però anava pujant de velocitat a la recta per deixar-me i quant vaig intuir que el "pobre" començava a tenir problemes per que l'aire no el fotes fora de la moto...no en vaig poguer contenir, va ser divertit, mal fet :evil: ...però divertit. :roll:
Salut.
Salut i kilómetres
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
RESUM:siono1000 ha escrit:Donc jo fins fa ben poc en creia invulnerable a tot aquest tema dels radars.
Salut.
-Que vosaltres anàveu amb la millor moto del món i us veu repassar una DUCATI. :mestre
Aquest fil pot ser divertit, sí..... :box

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
...i en recta!!! ja podràs!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: sort que reconèixes lo del mèritsiono1000 ha escrit:Diguem que a partir de certa velocitat la pantalla pasa de ser opcional a ser necesària.![]()
De totes formes no ens varem repasar una Ducati, ens varem repasar un que portava una Ducati. Sense merit, tot sigui dit.
Salut.
...jo, de moment, creu-ho els dits amb això de les multes...però això d'anar a 111 quan has d'anar a 90 ens pot tocar en qualsevol moment...és una ruleta (quasi russa)
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
m'acabo d'adonar que en el missatge anterior m'he posat a 200 !!!!! bé, en nombre de intervencions, vull dir :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
apa, fins ara
apa, fins ara
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Sou tots una panda de delinqüents... homeeee!!! Què és això d'anar per sobre de la llei, que no us ho van ensenyar a l'escola...?? :twisted: :twisted:
Bé, jo encara conservo els punts... de moment. I de moment tampoc m'han posat mai una multa... creuem els dits, perquè això d'anar a 80 per un lloc de 50, a 111 per un lloc de 90, etc... és ben fàcil!
Fins aviat!
Sou tots una panda de delinqüents... homeeee!!! Què és això d'anar per sobre de la llei, que no us ho van ensenyar a l'escola...?? :twisted: :twisted:
Bé, jo encara conservo els punts... de moment. I de moment tampoc m'han posat mai una multa... creuem els dits, perquè això d'anar a 80 per un lloc de 50, a 111 per un lloc de 90, etc... és ben fàcil!
Fins aviat!

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Aquest parell deuen ser de Mototurisme: :shock:
Detenidos dos conductores ebrios a más de 210 km/h
Los Mossos d'Esquadra detuvieron a un vecino de Palafrugell al que detectaron conduciendo a 223 km/h, bajo los efectos de bebidas alcohólicas y en un tramo de la carretera C-31 a la altura de Mont-ras (Baix Empordà) con la velocidad limitada a 80 km/h. El conductor, Francisco S.M., de 29 años, fue interceptado sobre las 4,35 h del pasado sábado y arrojó una tasa de alcoholemia de 0,45 mg/l. El mismo sábado, hacia las once de la mañana, los Mossos sorprendieron a otro conductor circulando ebrio y a 211 km/h por la AP-2 a la altura de La Bisbal del Penedès. Jorge V.P., vecino de Roda de Barà (Tarragonès) de 38 años, fue detenido. Ocho horas antes le habían abierto diligencias penales por cuadruplicar la tasa de alcoholemia permitida y circular con el permiso de conducción retirado. El vehículo fue inmovilizado, pero fue a recogerlo un amigo del detenido.
Los Mossos d'Esquadra detuvieron a un vecino de Palafrugell al que detectaron conduciendo a 223 km/h, bajo los efectos de bebidas alcohólicas y en un tramo de la carretera C-31 a la altura de Mont-ras (Baix Empordà) con la velocidad limitada a 80 km/h. El conductor, Francisco S.M., de 29 años, fue interceptado sobre las 4,35 h del pasado sábado y arrojó una tasa de alcoholemia de 0,45 mg/l. El mismo sábado, hacia las once de la mañana, los Mossos sorprendieron a otro conductor circulando ebrio y a 211 km/h por la AP-2 a la altura de La Bisbal del Penedès. Jorge V.P., vecino de Roda de Barà (Tarragonès) de 38 años, fue detenido. Ocho horas antes le habían abierto diligencias penales por cuadruplicar la tasa de alcoholemia permitida y circular con el permiso de conducción retirado. El vehículo fue inmovilizado, pero fue a recogerlo un amigo del detenido.
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Bravo, que dir......
Doncs, que vist desde la optica, tancada i recaptadora de aquest sistema, doncs si:
Tots som uns delincuents, la unica diferencia, ( hi que duri ),
es que ha uns ja os han enxampat (per mala sort) i d`altres estem reçant cada dia per que no ens hagin fet la " P*t* foto " .
Perque per desgracia, jo soc dels que menge alls. :twisted:
P.D: El que se pica, foto al canto.
P.P.D: Esperem que no.
Doncs, que vist desde la optica, tancada i recaptadora de aquest sistema, doncs si:
Tots som uns delincuents, la unica diferencia, ( hi que duri ),
es que ha uns ja os han enxampat (per mala sort) i d`altres estem reçant cada dia per que no ens hagin fet la " P*t* foto " .
Perque per desgracia, jo soc dels que menge alls. :twisted:
P.D: El que se pica, foto al canto.
P.P.D: Esperem que no.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Randy-650
- Presentats
I perquè han de ser de Mototurisme? :shock:Storm ha escrit:Aquest parell deuen ser de Mototurisme: :shock:

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Sí, i a sobre que et parin, et trobin l'andròmina i et trenquin el cul. Tots els meus estimats punts a fer punyetes... :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crysJames_Bond ha escrit:Venc detector de radars portàtil, 200 €.
Si ells prenen mesures (radars fixes i mòbils) nosaltres pendrem contramesures (detectors i inhibidors).
Vssssssss
007
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Bravo ha escrit:Sí, i a sobre que et parin, et trobin l'andròmina i et trenquin el cul. Tots els meus estimats punts a fer punyetes... :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crysJames_Bond ha escrit:Venc detector de radars portàtil, 200 €.
Si ells prenen mesures (radars fixes i mòbils) nosaltres pendrem contramesures (detectors i inhibidors).
Vssssssss
007
Fins ara quantes vegades t'han parat i t'han registrat el cotxe per aquest motiu ?
Si t'el troben son 150 € i només dos puntets. Justament avui al migdia he pogut frenar a temps per un radar mòbil amagat. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Per cert i a qui li pugui interessar, també hi han uns cons que anul·len els detectors de detectors que ha comprat fa poc la policia :D :D :D :D
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Doncs a mi fara un mes quan sortia de l'autopista un senyo mosso hem va fer aixecar el capot i li va donar una bona repasada, mes intensa que la revisio de l'ITV. Pero com soc bon minyo no va trobar re.James_Bond ha escrit: Fins ara quantes vegades t'han parat i t'han registrat el cotxe per aquest motiu ?
Si t'el troben son 150 € i només dos puntets. Justament avui al migdia he pogut frenar a temps per un radar mòbil amagat. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Per cert i a qui li pugui interessar, també hi han uns cons que anul·len els detectors de detectors que ha comprat fa poc la policia :D :D :D :D
Vssssss
007
De moment puc donar gracies que tampoc no he pertut cap punt, ni e rebut multes per correr, pero a aquest pas trobo que tindrem que comprar un d'aquells cotxets anomentas "tamagoxis" que no es necesita carnet. :twisted: :twisted: