HOLA DES DE GIRONA
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
- Ubicació: A prop de Girona
Hola George (Juvanet) me alegro de veuret per aqui, em fet ruta juns ?oi¿ tenies una K ------ aviam si te enrecordes jejejejej yo tenia gs petitona Lo dit aviam si coincidim en alguna sortida . 8) un saludo PROSTATA: el meu catalaescrit es mol dolent no te preocupis , no man pas fotut bronca a mi per aixo jjejejejeej SALUT :form Aviam si te sona de algo aixo jjejejejejje

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- George
- Presentats
- Entrades: 120
- Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
- Ubicació: Girona
Caram, quina sorpresa Bultaco11 i atramuntanat.Bultaco11 ha escrit:Hola George (Juvanet) me alegro de veuret per aqui, em fet ruta juns ?oi¿ tenies una K ------ aviam si te enrecordes jejejejej yo tenia gs petitona Lo dit aviam si coincidim en alguna sortida . 8) un saludo PROSTATA: el meu catalaescrit es mol dolent no te preocupis , no man pas fotut bronca a mi per aixo jjejejejeej SALUT :form Aviam si te sona de algo aixo jjejejejejje
El fotomuntatge que vas fer, genial. Veig que hi surto dues vegades. Aviam si ens veiem amb aquesta colla, (que l'altre es complica)
L'altre dia parlava amb en Santa sobre aquest foro, a veure si fem aterrar per aqui a en Santa, Jobisan, Ricmel, ...... i uns quants més
Una abraçada
PD: Senyors de Motroturisme Catalunya, facin lloc :) :) :D :D
George
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Em sembla que en ricmel ja el tens aqui.george ha escrit:
.............
L'altre dia parlava amb en Santa sobre aquest foro, a veure si fem aterrar per aqui a en Santa, Jobisan, Ricmel, ...... i uns quants més.
foros/search.php?search_author=Ricmel

- George
- Presentats
Sí, en aquells moments tenia la K100rs, que tu recordes, la vaig canviar per una FJR1300 que m'ha durat dos anys i ara porto una R1200RT. En fí que els anys passen i les motos canvienBultaco11 ha escrit:Hola George (Juvanet) me alegro de veuret per aqui, em fet ruta juns ?oi¿ tenies una K ------ aviam si te enrecordes jejejejej yo tenia gs petitona Lo dit aviam si coincidim en alguna sortida . 8) un saludo PROSTATA: el meu catalaescrit es mol dolent no te preocupis , no man pas fotut bronca a mi per aixo jjejejejeej SALUT :form Aviam si te sona de algo aixo jjejejejejje
8)
George
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
- Ubicació: A prop de Girona
George et recordo amb la FJR tambe, varem coincidir, era gris ?oi¿ A, y lo del fotmuntatge no es meu es den bul 1256 de Torroella de Fluvia anava amb una Naket Bmw ara no recordo el model, tambe tenia una r26 em sembla Per cert ? se sab algo de ell¿ :? fa molt de tems que no coincidim enlloc :roll: Vinga un saludo
- George
- Presentats