( he parlat amb la noia )
efectivament esta oberta al public desde el passat dia 4
Osigui que si voleu fer bencina alla al hostal ho podreu fer
apa salutacions a tots i fins dissabte
Moderador: Airald
doncs siSteelman ha escrit:Doncs amb l´Albert varem passar a fer la ruta el dimecres passat dia 3 i no ho semblava que l´endema ja estiguessin en funcionament.
De totes maneres es una bona noticia ;)
necessites 98, jo amb l'FJR li poso sempre 95 que és el que diu el manualXurrumeku ha escrit:Tindran de 98 no???????????
kel ha escrit:necessites 98?, jo amb l'FJR li poso sempre 95 que és el que diu el manualXurrumeku ha escrit:Tindran de 98 no???????????
Tu que no llegeixes tot el forum!! Tants viatges!!kel ha escrit:Avui no sé que passa que no em deixa editar (de vegades) els meus propis post ..... aquest moderadors que amb tanta sortida, no cuiden el fòrum .... :twisted:
Steelman ha escrit:Si que es poden editar menys aquest subforo de la kdd.NouSetTres ha escrit:Epppppp
No podem editar ara els posts????
esta fet aixi pq si modifiqueu un post , igual no el veiem i mes val que escriviu un missatge nou rectificant el que hagiu de rectificar.
Mes facil per nosaltres a l´hora de gestionar-ho tot ;)
Ens veiem a la KDD ja comencem a ser una bona colla ;)
JA FALTA MENYS!!!!!!
Doncs no ho se si n'hi ha o no, però en tots cas, tot just a la sortida de l'autovia per anar a Tarrega hi ha una benzinera bastant gran de Repsol, que segur que si que en tenen.Xurrumeku ha escrit:Kel, amb 95 va.................pro fot pets a vegades i algun tiron.
La meva millor amb 98