Ramon, et puc ben assegurar que amb lo "cenizo" que sóc, de segur que em paren i m'el troben, segur. :roll: :roll:James_Bond ha escrit:Bravo ha escrit:Sí, i a sobre que et parin, et trobin l'andròmina i et trenquin el cul. Tots els meus estimats punts a fer punyetes... :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crysJames_Bond ha escrit:Venc detector de radars portàtil, 200 €.
Si ells prenen mesures (radars fixes i mòbils) nosaltres pendrem contramesures (detectors i inhibidors).
Vssssssss
007
Fins ara quantes vegades t'han parat i t'han registrat el cotxe per aquest motiu ?
Si t'el troben son 150 € i només dos puntets. Justament avui al migdia he pogut frenar a temps per un radar mòbil amagat. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Per cert i a qui li pugui interessar, també hi han uns cons que anul·len els detectors de detectors que ha comprat fa poc la policia :D :D :D :D
Vssssss
007
HE COMÈS UN DELICTE ESGARRIFÓS
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo invulnerable als radars per ara m'hi trobo :twisted: i repeteixo que per ara.
Tot i que m'apuntaria a aixacar-los el ditet, a tots els mossos que es creussin :twisted: :twisted: nomès pq poguessin comprovar en la distancia si el porto net o brut i apte per a conduir o no.
Unes preguntes o reflexions, com és que abans no eren necessaries tantes multes, conduien millor? eren mès persones? ara som delinquents? els interessa crear nous delinquents? falta de fe en la societat? ja tot s'arregla tocant la butxaca? hi han mes funcionaris a mantenir? la policia ja no és gens civil?
Totes aquestes qüestions la resolc aixi.
Mossos de transit i altres mercecaris
recaptadors de l'estat (algunes urbanes)
i incenssibles ------->:castell :castell :Disparant
Tot i que m'apuntaria a aixacar-los el ditet, a tots els mossos que es creussin :twisted: :twisted: nomès pq poguessin comprovar en la distancia si el porto net o brut i apte per a conduir o no.
Unes preguntes o reflexions, com és que abans no eren necessaries tantes multes, conduien millor? eren mès persones? ara som delinquents? els interessa crear nous delinquents? falta de fe en la societat? ja tot s'arregla tocant la butxaca? hi han mes funcionaris a mantenir? la policia ja no és gens civil?
Totes aquestes qüestions la resolc aixi.
Mossos de transit i altres mercecaris
recaptadors de l'estat (algunes urbanes)
i incenssibles ------->:castell :castell :Disparant
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
Jo intento sempre anar a velocitats legals, o al menys mol a prop, però com aquests senyors tenen tanta cura de la meva integritat em fa por que un dia m’enganxin a l’entrada de una rotonda (per posar un exemple) a on hi ha una senyal de 40, o en una autovia que per que hi ha una entrada t’hi posen una senyal de 70, i es mol fàcil que hi passis a 100 o 120 especialment si hi ha poca transit i ningú per entrar a l’autovia. Llavors ja t’han ben fotut. En tres i no res t’has convertit en un delinqüent perillós.
El que m’emprenya es que passes de un estat a l’altre per una normativa arbitraria i caducada. Revolts amb senyals de 40 o 50 que els pots passar tranquil•lament a 60 o 70, per no dir mes ràpid encara!!!! Senyals de 70 o 80 al ben mig d’una autovia!!! I una xarxa viaria en la que les línees discontinues semblen proscrites... en 4 dies passarà com a Itàlia que les línees continues de les carreteres només indiquen el centre de la carretera, perquè ningú no els hi fa cap cas, i com no hi ha ningú que ho vigili i els radars encara no ho controlen!!!
:evil: :evil: :evil:
Jo intento sempre anar a velocitats legals, o al menys mol a prop, però com aquests senyors tenen tanta cura de la meva integritat em fa por que un dia m’enganxin a l’entrada de una rotonda (per posar un exemple) a on hi ha una senyal de 40, o en una autovia que per que hi ha una entrada t’hi posen una senyal de 70, i es mol fàcil que hi passis a 100 o 120 especialment si hi ha poca transit i ningú per entrar a l’autovia. Llavors ja t’han ben fotut. En tres i no res t’has convertit en un delinqüent perillós.
El que m’emprenya es que passes de un estat a l’altre per una normativa arbitraria i caducada. Revolts amb senyals de 40 o 50 que els pots passar tranquil•lament a 60 o 70, per no dir mes ràpid encara!!!! Senyals de 70 o 80 al ben mig d’una autovia!!! I una xarxa viaria en la que les línees discontinues semblen proscrites... en 4 dies passarà com a Itàlia que les línees continues de les carreteres només indiquen el centre de la carretera, perquè ningú no els hi fa cap cas, i com no hi ha ningú que ho vigili i els radars encara no ho controlen!!!
:evil: :evil: :evil:
Sort,
-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
De totes formes Albert si neu a Itàlia no se nen fieu mesà, i porteu-se ve, la vostre butxaca us u agrairà.......
Retiran el permiso de conducir a Marco Simoncelli, sólo le ha durado dos días
48 horas después de obtener el carné de conducir, el piloto italiano realizó un adelantamiento en una zona con línea continua. Aplicando el código al pie de la letra, la policía procedía a retirarle el carné.
Visto y no visto. El actual líder del Mundial de 250cc ha podido disfrutar bien poco de su recién estrenado carné de conducir. El pasado jueves Marco Simoncelli circulaba con su BMW por la carretera de Capriolo, Brescia. Haciendo caso omiso de la línea continua el piloto de Gilera realizó un adelantamiento prohibido, infracción que no quedó impune.
Retiran el permiso de conducir a Marco Simoncelli, sólo le ha durado dos días
48 horas después de obtener el carné de conducir, el piloto italiano realizó un adelantamiento en una zona con línea continua. Aplicando el código al pie de la letra, la policía procedía a retirarle el carné.
Visto y no visto. El actual líder del Mundial de 250cc ha podido disfrutar bien poco de su recién estrenado carné de conducir. El pasado jueves Marco Simoncelli circulaba con su BMW por la carretera de Capriolo, Brescia. Haciendo caso omiso de la línea continua el piloto de Gilera realizó un adelantamiento prohibido, infracción que no quedó impune.
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Justament ahir, tornant de la feina
Sortida de BCN per la Diagonal, direcció Martorell
Anava darrera d'una SV 650 (un tipus normal, mitjana edat, res de
cremat) a 90-100 Km/h, amb quatre carrils i quasi sense
trànsit. Jo al primer radar dels 80 Km/h afluixo una mica,
no freno, perquè m'el conec, però el de davant continua
a la mateixa (baixa) velocitat i li disparen tres flaixos que
es va fer de dia de sobte.
És el que hi ha :twisted:
Amb la multa s'omplirà el dipòsit d'algun cotxe oficial, d'aquests
utilitaris que no contaminen i sempre van a la velocitat legal.
Sortida de BCN per la Diagonal, direcció Martorell
Anava darrera d'una SV 650 (un tipus normal, mitjana edat, res de
cremat) a 90-100 Km/h, amb quatre carrils i quasi sense
trànsit. Jo al primer radar dels 80 Km/h afluixo una mica,
no freno, perquè m'el conec, però el de davant continua
a la mateixa (baixa) velocitat i li disparen tres flaixos que
es va fer de dia de sobte.
És el que hi ha :twisted:
Amb la multa s'omplirà el dipòsit d'algun cotxe oficial, d'aquests
utilitaris que no contaminen i sempre van a la velocitat legal.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Fer una normativa aplicable al 100% en transit és impossible (i fins i tot en altres ambits), un exemple és el que diu l'Albert.
Per això hi han els mossos per aplicar-la, però no pas el 100%, ells son el vincle de la llei amb la persona, i recolçar-se amb la llei, però és que l'apliquen al 100% i tal com diuen alguns no perdonen ni a sa mare. Clar els paguen tan bè i estan tan contents... Cabrons.. A mès cadasù la seva feina ells a multar i nos a cagarnos-hi que és indicador segons ells que fan una feina ben feta.
Son uns quans km que tinc i unes quantes anecdotes i encontres amb ells.
Per això hi han els mossos per aplicar-la, però no pas el 100%, ells son el vincle de la llei amb la persona, i recolçar-se amb la llei, però és que l'apliquen al 100% i tal com diuen alguns no perdonen ni a sa mare. Clar els paguen tan bè i estan tan contents... Cabrons.. A mès cadasù la seva feina ells a multar i nos a cagarnos-hi que és indicador segons ells que fan una feina ben feta.
Son uns quans km que tinc i unes quantes anecdotes i encontres amb ells.
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
i pensar que quan jo tenia 16 anys anavem de celrà al museu del via girona a emboratxar-nos a lo bèstia i després anavem de marxa a la nau tots totalment pets, pero es clar com que la policia no tenia alcoholimetres no es deia res.
Això que més d'una vegada ens avia aturat demanant papers i au vinga nois no us feu mal sif senyor agplent noshhaltres anemf fbé yeeeepala!
hi havien més accidents?
no negaré que conduïr en aquelles condicions era perillòs (ei però no haviem tingut cap accident!) pero realment és perillòs veure una birra i un got de vi? vaja els experts em poden dir el que vulguin pero per a mi no!
com que l'unic que tinc per vendre (no, no és aire :-) ) és el meu vot, pos el venc al partit politic que es comprometi a treure els radars i solament posar-ne a punts negres i a treure els peatges de les autopistes.
a veure qui ho fa. Realment hi ha algu que tingui collons d'anar contra la caixa? me pareix que no :666
Això que més d'una vegada ens avia aturat demanant papers i au vinga nois no us feu mal sif senyor agplent noshhaltres anemf fbé yeeeepala!
hi havien més accidents?
no negaré que conduïr en aquelles condicions era perillòs (ei però no haviem tingut cap accident!) pero realment és perillòs veure una birra i un got de vi? vaja els experts em poden dir el que vulguin pero per a mi no!
com que l'unic que tinc per vendre (no, no és aire :-) ) és el meu vot, pos el venc al partit politic que es comprometi a treure els radars i solament posar-ne a punts negres i a treure els peatges de les autopistes.
a veure qui ho fa. Realment hi ha algu que tingui collons d'anar contra la caixa? me pareix que no :666