PUXING PX-888
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
PUXING PX-888
Ara mateix m'ha arribat la emisora però es clar les instruccions amb anglès, algú sap algun lloc per baixarme-les amb Español?.
I una altra cosa quan ho poso a carregar no va cap llum el cargador, l'emisora sembla que balli dins el cargadors es normal?
I una altra cosa quan ho poso a carregar no va cap llum el cargador, l'emisora sembla que balli dins el cargadors es normal?

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Hola,si et fixes bè,veuras que el carregador porta unes guies a la part del darrera,aquestes tenen que encaixar amb la emisora,probau,jo al principi tambe em va pasar.(Jo tinc la 777 :arrow:
Quant carrega,s`encen un llum vermell,quant esta carregada,es torna verd.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Sagal
- Presentats
Ok, gràcies ara faltara saber-la fer anar. Saps que vaig estar negocian un Goldwing aquesta setmana?, però era d'importacio portaba 3300 milles i en volen 19800€, jo els vaig dir si voleu fer canvi amb la meva sense posar-hi jo res m'ho pensare, de moment no han dit resgeroni ha escrit:Hola,si et fixes bè,veuras que el carregador porta unes guies a la part del darrera,aquestes tenen que encaixar amb la emisora,probau,jo al principi tambe em va pasar.(Jo tinc la 777 :arrow:

- Geroni
- Presentats
El fer.la anar,no costa gaire,el que costa una mica mes es programarla,perque si no es te el cable per fer.ho,es te que introduir les frecuencies a ma,pero em sembla que el Miquel Pericas te aquest cable i el programarla,es un moment.
Fes.li un privat a veure que et diu.
¿Ja tens el cable PTT?,perque si no el tens,no la podras fer anar amb la moto.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Sagal
- Presentats
El dia 19 vaig a Pamplona a muntar l'autocom i li vaig dir amb el Miquel que portaria una Puxing, suposso que el tindra pero ja el telefonaregeroni ha escrit:El fer.la anar,no costa gaire,el que costa una mica mes es programarla,perque si no es te el cable per fer.ho,es te que introduir les frecuencies a ma,pero em sembla que el Miquel Pericas te aquest cable i el programarla,es un moment.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Geroni
- Presentats
Tens tota la raó,no hi pensaba que ell te el cable per programar.la.Sagal ha escrit:
El dia 19 vaig a Pamplona a muntar l'autocom i li vaig dir amb el Miquel que portaria una Puxing, suposso que el tindra pero ja el telefonare
El diumenge,li donaré al Ramon el BT perque li dinis al Miguel
- Sagal
- Presentats
Cap problema el que faigi falta m'ho dieu i sereu servitsgeroni ha escrit:Tens tota la raó,no hi pensaba que ell te el cable per programar.la.Sagal ha escrit:
El dia 19 vaig a Pamplona a muntar l'autocom i li vaig dir amb el Miquel que portaria una Puxing, suposso que el tindra pero ja el telefonare
El diumenge,li donaré al Ramon el BT perque li dinis al Miguel

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si finalment no us ho pogues fer el Miguel, m'ho dieu i us la programo jo, que també tinc el cable. Imagino que deu servir el mateix per les dues emisores. :)geroni ha escrit:El fer.la anar,no costa gaire,el que costa una mica mes es programarla,perque si no es te el cable per fer.ho,es te que introduir les frecuencies a ma,pero em sembla que el Miquel Pericas te aquest cable i el programarla,es un moment.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Sagal
- Presentats
Gràcies Miquel ho tindre present, divendres i vaigmiquelpericas ha escrit:Si finalment no us ho pogues fer el Miguel, m'ho dieu i us la programo jo, que també tinc el cable. Imagino que deu servir el mateix per les dues emisores. :)geroni ha escrit:El fer.la anar,no costa gaire,el que costa una mica mes es programarla,perque si no es te el cable per fer.ho,es te que introduir les frecuencies a ma,pero em sembla que el Miquel Pericas te aquest cable i el programarla,es un moment.