Sóc dels que penso que encara que estiguis content amb el teu model actual, sempre pots canviar i provar altre model.
Us tornarieu a comprar el mateix model de moto?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Us tornarieu a comprar el mateix model de moto?
Avui em venia al cap un pregunta retòrica. :) Us tornarieu a comprar el mateix model de moto si per aquelles coses us quedessiu sense? :roll:
Sóc dels que penso que encara que estiguis content amb el teu model actual, sempre pots canviar i provar altre model.

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Jo sense cap mena de dubte, canviaría. No perquè no estigui content amb la meva Deauville, que ho estic i força, però com que ja estic agafant-li el "tranquillo", veig que s'em queda curta en algunes coses. Avui, per exemple, he patit força en una carretera molt revirada. Té masses inèrcies. En canvi, en carretera amb curves amples, he disfrutat força. S'hi veu que les curves lentes no és el seu hàbitat natural. És clar que em compraría altre model¡¡¡¡. Segurament, ara per ara una d'aquestes que diuen és la millor del món. 
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El meu somni també és la Gorwi.JoanF ha escrit:Com que mai podré arrivar a la GW, que era el meu somni inicial.
Sense cap mena de dubte tornaria a comprar la Pan, tot i que diuen que la Vstrom és la millor del mon.
Una cosa; has provat mai una V-strom? A tu t'agradaria...i t'ho diu un que l'ha provat. :roll:

- Randy-650
- Presentats
Exactament el que em passava a mi amb la Deauville.Bravo ha escrit:Jo sense cap mena de dubte, canviaría. No perquè no estigui content amb la meva Deauville, que ho estic i força, però com que ja estic agafant-li el "tranquillo", veig que s'em queda curta en algunes coses. Avui, per exemple, he patit força en una carretera molt revirada. Té masses inèrcies. En canvi, en carretera amb curves amples, he disfrutat força.
............
Un dia et deixaré la Bandy, aviam què n'opines..... :lol:

- JoanF
- Presentats
- JoanF
- Presentats
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Randy-650
- Presentats
Amb això et dono la raó. Però el que no faré ara es gastar-me 18.000€ en una Pan€, home! :lol:JoanF ha escrit:Randy, tu, después de probar la Pan 1300 crec que tendries que replantejar la situació. Crec que la Montse veuria les coses d'un altra manera.
:twisted:
Això si, és la meva candidata nº 1 al proper canvi de moto.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
A mi que ja em queden pocs TN nit,( motoristicament parlant ) " m´agradaria " provar-les totes de seguida i quedar ben saturat.
Com que la meva filosofia de moto es esportiva al 100%, però la meva esquena ja no es el que era i ara hi han venedors de la DGT disfraçats de agents de trànsit.....
doncs hi optat per la que ara tinc i segurament aviat repètiré model....per què després de 26 motos i 39 anys de carnet .......m´hi donat compte que es la milllor........ :roll: :roll: :roll: :roll:
Si la fes servir per viatges llargs.....segurament la nova Hayabusa Touring........ el domini del home sobre la máquina...... :twisted:
Com que la meva filosofia de moto es esportiva al 100%, però la meva esquena ja no es el que era i ara hi han venedors de la DGT disfraçats de agents de trànsit.....
doncs hi optat per la que ara tinc i segurament aviat repètiré model....per què després de 26 motos i 39 anys de carnet .......m´hi donat compte que es la milllor........ :roll: :roll: :roll: :roll:
Si la fes servir per viatges llargs.....segurament la nova Hayabusa Touring........ el domini del home sobre la máquina...... :twisted:

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Després de l'Vstrom (la millor moto del mon) fa 5 mesos vaig comprar una Yamaha FJR 1300, doble cubicatge, doble de cilindres doble de cavalls que l'Vstrom, estic molt i molt content i tornaria a fer la mateixa compra .... malgrat que alguns pensin que l'FJR, és massa radical 
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
Aquest matí n'he vist 3 de FJR: una d'alemana a La Pobla de Lillet, una de francesa prop de Berga i una d'espanyola a Bellaterra. I en els tres casos no eren vailets els que les duien. Es veien curtits de moto. Els companys portaven tots BMW bóxer i un una FJ 1200.kel ha escrit:Després de l'Vstrom (la millor moto del mon) fa 5 mesos vaig comprar una Yamaha FJR 1300, doble cubicatge, doble de cilindres doble de cavalls que l'Vstrom, estic molt i molt content i tornaria a fer la mateixa compra .... malgrat que alguns pensin que l'FJR, és massa radical
Penso que la FJR és una molt bona opció per turisme, no com molts que pensen que és una R camuflada... :D

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo aquesta pregunta la vaig respondre l'any passat que es quant volía i podía canviar de moto, vaig decidir que per comprar-ne una altre d'igual en quedava la meva. Ha passat un any i encara tinc el mateix problema, seguiria repetin.
Salut companys per gaudir de la moto.
Son les teves paraules, no les meves, que quedi clar.JoanF ha escrit:No, no la he provat mai. No voldria faltar al respecte, a cap dels meus companys del foro :lol: D'entrada i si tenim en comte que soc un gran ignorant encara del tema m'estimaria més la Varadero.
:twisted: :twisted:
Ja se que no vols poletmizar :roll: , però aquí si que estaría totalment d'acord amb tu, es la millor de les que has tingut sense cap dubta.gs12 red ha escrit:
:
Salut companys per gaudir de la moto.
Salut i kilómetres
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Jo evidentment ho tindria força dificil ja que la Super Teneré ja no la fabriquen, i com que té 15 anys, la tecnologia ja no té res a veure...
He votat que no la tornaria a comprar la mateixa moto...
I tal i com deia avui a uns companys del foro, ho tindria molt dificil per escollir alguna...
Vssssss
He votat que no la tornaria a comprar la mateixa moto...
I tal i com deia avui a uns companys del foro, ho tindria molt dificil per escollir alguna...
Vssssss
- Randy-650
- Presentats
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si ara em canvies de moto...buscaria una Varadero del 2006 per els concessionaris (no vull la de la revisio del 2007)
Pero com que no la trobaria hauria de sospesar altres opcions com la
GS1200 (normal i adv)
Moto Guzzi Stelvio
Yamaha tenere 1000 (aquesta que diuen que sortira nova)
Vstrom 1000
Ah... i la F800GS que tothom n'esta parlant moooolt be
De moment...no em plantejo canviar de moto a menys que m´hagi tocat la 6/49 ;)
Pero com que no la trobaria hauria de sospesar altres opcions com la
GS1200 (normal i adv)
Moto Guzzi Stelvio
Yamaha tenere 1000 (aquesta que diuen que sortira nova)
Vstrom 1000
Ah... i la F800GS que tothom n'esta parlant moooolt be
De moment...no em plantejo canviar de moto a menys que m´hagi tocat la 6/49 ;)
Ex ...moltes coses
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
despres de mooolts km amb la kle, hem trobo amb el greu problema que ja no la fabriquen, i he de buscar el que mes s'hi assembla, segurament acabare amb una v-strom o una gs 800...
de tota manera, encara hem queden uns 20.000 km per arribar als 100.000, i amb els km que faig ultimament, encara trigare a canviar de moto
v'sss
despres de mooolts km amb la kle, hem trobo amb el greu problema que ja no la fabriquen, i he de buscar el que mes s'hi assembla, segurament acabare amb una v-strom o una gs 800...
de tota manera, encara hem queden uns 20.000 km per arribar als 100.000, i amb els km que faig ultimament, encara trigare a canviar de moto
v'sss