quan un pensa en els Mossos, els motoristes dels mossos... aquelles flamants RT d'imponent estampa...
i vaig i em trobo això davant de la feina:

Colló amb la crisi !!!
Moderador: Airald
Doncs ara que ho dius, a mí m'han clavat dos multes per aparcar aquí on està aquesta moto...carles ha escrit:Bones!!!
Doncs jo crec que ha estat algú que li ha posat a la seva scooter les enganxines dels mossos, i així pot aparcar on i quan vulgui sense que la urbana li pugui dir res...![]()
![]()
![]()
Quina mala llet per a qui la porti, tots amb RT1200 i el pobre pringat amb l'scooter. Que serveix, per empaitar a les iaies?? :twisted: :twisted:
Fins aviat!
Ho veus??? els hi fots el lloc i te la claven!!!!ARBE ha escrit:
Doncs ara que ho dius, a mí m'han clavat dos multes per aparcar aquí on està aquesta moto...
Albert ha escrit:Holaaaaa,
Ho veus??? els hi fots el lloc i te la claven!!!!ARBE ha escrit:
Doncs ara que ho dius, a mí m'han clavat dos multes per aparcar aquí on està aquesta moto...
No perdis aquesta foto, i si et tornen a multar per aparcar-hi esl hi expliques que no fas res mes que el que veus fer als mossos, segur que llavors et busquen les pesigolles per qualsevol altre tonteria!!!
:twisted: :twisted: :evil:
ARBE ha escrit: si, bé, de fet va ser un urbano catxondo, que obviament també hi deixen les motos sense cap mirament;
la primera va ser: "... estacionar motocicleta en vorera de menys de 3 metres "
la segona, tres dies després, en vista de que aquella zona no els sembla adequada, tot i que ells hi aparquen sovint, vaig canviar : "... estacionar motocicleta en vorera de més de 3 metres d'amplada havent-hi habilitada zona d'aparcament de motos en les inmediacions...."
Val a dir que la zona d'aparcar motos és en un carrer de certa baixada, has d'aparcar en semibateria i després per sortir t'hernies tirant la moto enrera, suposo que per axiò ells mai hi aparquen les motos, i sí en mig de la plaça, o a la vorera.
en fi... res de nou.