Us tornarieu a comprar el mateix model de moto?
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
SEMPER FIDELIS!!!!!!
jo si la canviés, per descomptat que seria DUCATI (la millor moto del món), això si, per una S4R Testastretta, color perla........
ÉS UNA CANYA!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉS UNA CANYA!!!!!!!!!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Company Ride, no acceleris tant, poder si que la tornarán a fer, la Supertenere (ja fan la XT supertenere), pero es parla de una SuperTeneré de 1000cc, bicilindrica i amb cardán, en un post del foro ho diuen.Ride ha escrit:Jo evidentment ho tindria força dificil ja que la Super Teneré ja no la fabriquen, i com que té 15 anys, la tecnologia ja no té res a veure...
He votat que no la tornaria a comprar la mateixa moto...
Vssssss
Osigui, que encara estarás a temps de comprarte el mateix model,
o no?
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- J@N LINCE
- Presentats
Molt guapa la KLE, crec que encara en trobaries de noves a algun concessionari, a principis de any encara es veien.jb500 ha escrit:holaaa
despres de mooolts km amb la kle, hem trobo amb el greu problema que ja no la fabriquen, i he de buscar el que mes s'hi assembla, segurament acabare amb una v-strom o una gs 800...
de tota manera, encara hem queden uns 20.000 km per arribar als 100.000, i amb els km que faig ultimament, encara trigare a canviar de moto
v'sss
I la més semblant, la GS 800, sense dubtes, la V-strom pessa molt més..

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
com a molts el meu problema es que la meva ja no la fan, la que la va sustituir va ser la FJR1300, que per mi seria una bona opcio (la semiautomatica, que soc molt mandrós) la hayabusa GT aquesta també, el meu problema es que no sé conduir moto, i amb aquests bitxos em faria mal, però clar... jo soc molt despistat, i una V-storm, o una bmw gs tindria el problema de que la aparcaria i al tornar no sabria quina es la meva perqué n'està ple, la VFR també m'agrada... per això em quedo amb la que tinc, perqué no sabria quina comprar, i com hem parlat amb l'arbe algún cop, per tenirla al parking (on està sempre la meva) es igual tenir una gts, que una bmw, que un scooter...
esperem que la meva m'aguanti molt temps encara
esperem que la meva m'aguanti molt temps encara
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
pacs47 ha escrit:pero crec que tindria que haber-ne escollit alguna moto mes de turisme.
una V-Strom???? crec que si
Pacs, si vols mica mes de turisme mai escullis una V'strom, ja que és una trail, sense tapa del carter això si, cosa inversemblant en una trail, però es una trail, i seriosament Pacs69, tu ets molt bona persona, no fa per tu una V'strom. :D
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo estic encantat amb la DV, però quan me la canvii (encara queda força), no crec que me'n compri una altra igual. Senzillament perquè és bo anar provant coses diferents. A data d'avui, si me la volgués canviar, estaria entre una Pan, una 1200RT o una 1200GT. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Pues jo,repetiria amb els ulls tancats.
La comoditat,els accesoris,la estetica,el fer Km i Km sense cansarse,etc,etc.
Per a mi,la millor. :form :form :form :form :form
La comoditat,els accesoris,la estetica,el fer Km i Km sense cansarse,etc,etc.
Per a mi,la millor. :form :form :form :form :form
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
Jo he de reconeixer que em vaig equivocar al comprar la Pan... ara que la moto porta 120.000 kms. no trobo cap altre moto que em pugui oferir el que en vull de ella com la Pan, m’agradaria provar-ne d’altres, però no estan a l’alçada del que jo vull. Per tant, m’hauré de tornar a comprar una Pan, per que no n’hi ha cap com ella, no perquè jo vulgui.

Jo he de reconeixer que em vaig equivocar al comprar la Pan... ara que la moto porta 120.000 kms. no trobo cap altre moto que em pugui oferir el que en vull de ella com la Pan, m’agradaria provar-ne d’altres, però no estan a l’alçada del que jo vull. Per tant, m’hauré de tornar a comprar una Pan, per que no n’hi ha cap com ella, no perquè jo vulgui.
Sort,
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Anem per parts, la meva resposta seria NO, per una senzilla raó, les dos motos que he tingut són molt petites (Honda NS1 i Suzuki Burgman) pertant queda clar que no, però en un supòsit que el cubicatge no fos “lo essencial” tinc ben clar que SI, que la Honda NS1 me la tornaria a comprar sense cap mena de dubte. Queda clar no??
- J@N LINCE
- Presentats
:bow :bow :bow :bow :bowJames Bond ha escrit:pacs47 ha escrit:pero crec que tindria que haber-ne escollit alguna moto mes de turisme.
una V-Strom???? crec que si
Pacs, si vols mica mes de turisme mai escullis una V'strom, ja que és una trail, sense tapa del carter això si, cosa inversemblant en una trail, però es una trail, i seriosament Pacs69, tu ets molt bona persona, no fa per tu una V'strom. :D
Vsssss
007
Com diu "SANT JAMES " BOND , entrepussaras a la mateixa pedra.
Passat poc temps, diries ( en privat, com tots, o quasi tots els V`stromeros ), es la moto ideal,
pero una "miqueta" més de motor no estaria malament, o no?
Si parlem de la 650, ara si parles de la 1000, ja es altre cosa. O no?

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Jo tinc un vstrom 650, i no he provat una moto de mes cilindrada, pero ara mateix, no li trobo a faltar motor. Potser es perque no he provat un motor mes gran, pero si que tornaria a comprar-me la mateixa. Ara que m'agradan d'altres, com la gs, la estelvioJ@N LINCE ha escrit:pero una "miqueta" més de motor no estaria malament, o no?
Si parlem de la 650, ara si parles de la 1000, ja es altre cosa. O no?
:cerv
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Doncs he votat que si... i tant que si!!! La versatilitat del conjunt en si, potser li treuria algun kg de més... i no perquè sobrin en marxa, sinò en parat, però per lo demés estic realment content amb la compra. I més amb la capacitat de carrega, protecció aerodinàmica, potència del motor, parell motor, etc... que te.
Tot i que no descarto que mires altre opcions, per allò de no obsesionar-me en un model sense mirar més enllà d'un pam. :roll: :roll:
Fins aviat!
Doncs he votat que si... i tant que si!!! La versatilitat del conjunt en si, potser li treuria algun kg de més... i no perquè sobrin en marxa, sinò en parat, però per lo demés estic realment content amb la compra. I més amb la capacitat de carrega, protecció aerodinàmica, potència del motor, parell motor, etc... que te.
Tot i que no descarto que mires altre opcions, per allò de no obsesionar-me en un model sense mirar més enllà d'un pam. :roll: :roll:
Fins aviat!

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Molt bones,
doncs he votat que si. Tot i que sóc d'aquells que, si pogués, aniria canviant de model de moto cada dos anys, ara com ara no trobo al mercat una altra que pugui millorar els aspectes que m'encanten de la multistrada.
I justament per que la vaig comprar de segona mà (model 2003) no descarto comprar-ne una de nova (tot i que seria l'acabat "S" amb ohlins) però és clar que segueix sent pràcticament la mateixa.
Salut.
PD: Al Motoh! vaig provar l'Aprilia Dorsoduro i gairebé em fa fer-li el salt a la Ducati... però pensant-ho en fred vaig recapacitar.
doncs he votat que si. Tot i que sóc d'aquells que, si pogués, aniria canviant de model de moto cada dos anys, ara com ara no trobo al mercat una altra que pugui millorar els aspectes que m'encanten de la multistrada.
I justament per que la vaig comprar de segona mà (model 2003) no descarto comprar-ne una de nova (tot i que seria l'acabat "S" amb ohlins) però és clar que segueix sent pràcticament la mateixa.
Salut.
PD: Al Motoh! vaig provar l'Aprilia Dorsoduro i gairebé em fa fer-li el salt a la Ducati... però pensant-ho en fred vaig recapacitar.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Jo fins que lo la vegui, hi han tans rumors....J@N LINCE ha escrit:Company Ride, no acceleris tant, poder si que la tornarán a fer, la Supertenere (ja fan la XT supertenere), pero es parla de una SuperTeneré de 1000cc, bicilindrica i amb cardán, en un post del foro ho diuen.Ride ha escrit:Jo evidentment ho tindria força dificil ja que la Super Teneré ja no la fabriquen, i com que té 15 anys, la tecnologia ja no té res a veure...
He votat que no la tornaria a comprar la mateixa moto...
Vssssss
Osigui, que encara estarás a temps de comprarte el mateix model,
o no?
Tot i que espero que sigui veritat