Nova campanya de la DGT
Moderador: Airald
- Miolastan
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 1:13 pm
- Ubicació: Canyamelar, Ciutat de València, País Valencià
Nova campanya de la DGT
Hola a tots i totes... companys en general:
Amb aquest missatge us vull reclamar una mica de col·laboració!!!!
A la DGT han fet una nova campanya en la qual hi pots aportar el teu granet de sorra. Jo n'he aportat el meu.
Hi pots participar amb un video, unes fotos o un eslogan. Jo ho he fet amb un eslogan i me l'han seleccionat. La campanya es diu:
"Los otros" motos + bicis + peatones
La podreu trobar fàcilment al link , http://www.elpais.com/dgt/
al TOP 5.
La meva aportació és:
"Si no te ven no existes. Enciende la luz y déjate ver"
Volia posar l'èmfasi en què el llum resulta primordial, no només per la moto, per tal de ser vistos de lluny. Si no et veuen no existeixes i llavors no conten amb tu a la carretera.
Demane la vostra col·laboració i participació, és a dir, voteuuuumeeeeeeeeeeeee Per favorrrrrrrrrrr!!! I coneixereu la meva identitat secreta (jajaja).
Salut:
Miolastan
Amb aquest missatge us vull reclamar una mica de col·laboració!!!!
A la DGT han fet una nova campanya en la qual hi pots aportar el teu granet de sorra. Jo n'he aportat el meu.
Hi pots participar amb un video, unes fotos o un eslogan. Jo ho he fet amb un eslogan i me l'han seleccionat. La campanya es diu:
"Los otros" motos + bicis + peatones
La podreu trobar fàcilment al link , http://www.elpais.com/dgt/
al TOP 5.
La meva aportació és:
"Si no te ven no existes. Enciende la luz y déjate ver"
Volia posar l'èmfasi en què el llum resulta primordial, no només per la moto, per tal de ser vistos de lluny. Si no et veuen no existeixes i llavors no conten amb tu a la carretera.
Demane la vostra col·laboració i participació, és a dir, voteuuuumeeeeeeeeeeeee Per favorrrrrrrrrrr!!! I coneixereu la meva identitat secreta (jajaja).
Salut:
Miolastan
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
La meva aportació és:
Els motoristes no som fantasmes ... existim
Cal dir que només puc circular amb un posició de llums, que és encès
Els motoristes no som fantasmes ... existim
Cal dir que només puc circular amb un posició de llums, que és encès
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
El que no acabo de veure clar és perquè aquest home segueix en aquest càrrec. No ho entenc, com collons ha arribat a ser director de la DGT... qui és el seu jefe? Com se'l pot "fotre" fora?
Hi ha alguna resposta per tot això? O el tindrem fins que es jubili? :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!
El que no acabo de veure clar és perquè aquest home segueix en aquest càrrec. No ho entenc, com collons ha arribat a ser director de la DGT... qui és el seu jefe? Com se'l pot "fotre" fora?
Hi ha alguna resposta per tot això? O el tindrem fins que es jubili? :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Be, diguem que la DGT es com una empresa, i que en Pere Navarro, es l´ encarregat. Per sobre d´ ell hi ha un gerent que es diu Rubalcava, y que hi ha un amo que es diu Zapatero.carles ha escrit:Bones!!!
Fins aviat!
S´ha de reconeixe que la tasca del Pere navarro, es molt bona, i molt beneficiosa per a l´ empresa, es a dir l´ estat. :D :D
De fet el seu amo, i el seu genrent, han tornat a pensar amb ell per els 4 propers anys. :evil: :evil:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!mr.hornet ha escrit:Be, diguem que la DGT es com una empresa, i que en Pere Navarro, es l´ encarregat. Per sobre d´ ell hi ha un gerent que es diu Rubalcava, y que hi ha un amo que es diu Zapatero.carles ha escrit:Bones!!!
Fins aviat!
S´ha de reconeixe que la tasca del Pere navarro, es molt bona, i molt beneficiosa per a l´ empresa, es a dir l´ estat. :D :D
De fet el seu amo, i el seu genrent, han tornat a pensar amb ell per els 4 propers anys. :evil: :evil:
Es trist... però és així... què hi farem!
Fins aviat!

- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)