IV MATINAL MOTOTURÍSTICA MARTORELL '08
Moderador: Airald
- dj10
- Presentats
- Entrades: 50
- Membre des de: dc. juny 11, 2008 11:01 am
- Ubicació: Martorell
- Contacta:
IV MATINAL MOTOTURÍSTICA MARTORELL '08
Encara falten molts dies, pero us ho penjo al foro per si us interesa no em falleu, he????.
12 d´octubre, Matorell, IV MATINAL MOTOTURISTICA MARTORELL'08 recinte de ca n´Oliveras ( és on es fa la fira de primavera, al costat de la Policia Local ).
9h. a 10:30h. Obertura d´incripcions, esmortzar barbacoa.
11h. Ruta turistica, la ruta encara no està confirmada però mes o menys: Martorell > Piera > Capellades c15 > Igualada > La Torre de Claramunt > Capellades part alta > La font del Bosc > Sant Sadurni STOP visita a una cava a Sant Sadurni d´Anoia ( explicació, degustació i més... ) > Gelida > Martorell > Martorell circuit urbà per tornar aca n´Oliveras per fer el vermut, dinar i sortejar productes moters ( cascs, guants, accesoris moters, jogs de pneumatics, etc etc... Musica, gresca y vosaltres....
Bossa de regal amb obesquis variats i samarreta de la IV Matinal per al 500 primers inscrits.
inscripció: 15€
Agrair a les més de 300 MOTOS amb els seus respectius "MOTER@S", l´assistència a l´anterior edició.
ELS MUSSOLS
Espero veure i coneixer la gent de Mototureme.cat.... si no ens hem conegut abanç.
8)
12 d´octubre, Matorell, IV MATINAL MOTOTURISTICA MARTORELL'08 recinte de ca n´Oliveras ( és on es fa la fira de primavera, al costat de la Policia Local ).
9h. a 10:30h. Obertura d´incripcions, esmortzar barbacoa.
11h. Ruta turistica, la ruta encara no està confirmada però mes o menys: Martorell > Piera > Capellades c15 > Igualada > La Torre de Claramunt > Capellades part alta > La font del Bosc > Sant Sadurni STOP visita a una cava a Sant Sadurni d´Anoia ( explicació, degustació i més... ) > Gelida > Martorell > Martorell circuit urbà per tornar aca n´Oliveras per fer el vermut, dinar i sortejar productes moters ( cascs, guants, accesoris moters, jogs de pneumatics, etc etc... Musica, gresca y vosaltres....
Bossa de regal amb obesquis variats i samarreta de la IV Matinal per al 500 primers inscrits.
inscripció: 15€
Agrair a les més de 300 MOTOS amb els seus respectius "MOTER@S", l´assistència a l´anterior edició.
ELS MUSSOLS
Espero veure i coneixer la gent de Mototureme.cat.... si no ens hem conegut abanç.
8)
Salut, música, Kms... i molta festa
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- dj10
- Presentats
- Contacta:
- Storm
- Presentats
- dj10
- Presentats
- Contacta:
Aqui teniu el cartell oficial

Per històries alienes a MUSSOLS, s´ha modificat un parell de cosetes...
La ruta...confirmada ja amb Mossos d´esquadra pero amb canvis:
Martorell>Piera>Capellades>La font del Bosc>El Plà del Penedes STOP per refrigeri pica pica i cava per un tub>Sant Sadurní d´Anoia>Gelida>Castellví de Rosanes>Martorell> Martorell circuit urbà. Més o menys 70 Km´s rectes, revolts, revolts, revolts, revolts, rectes y quatre revolts més.... jijijijiiii, vistes guapes, guapes, una ruta de coleccionista ni rapida ni lenta.... per a "profesionales" de la moto y nuvatos com jo, que vaig disfrutà com un camell.....
S´anula la visita a les caves.... perooooooooooo en el Plà del Penedret, els que volgueu cava..... tendreu i fresquet..... no us paseu que haurem de conduir desprès....
8)

Per històries alienes a MUSSOLS, s´ha modificat un parell de cosetes...
La ruta...confirmada ja amb Mossos d´esquadra pero amb canvis:
Martorell>Piera>Capellades>La font del Bosc>El Plà del Penedes STOP per refrigeri pica pica i cava per un tub>Sant Sadurní d´Anoia>Gelida>Castellví de Rosanes>Martorell> Martorell circuit urbà. Més o menys 70 Km´s rectes, revolts, revolts, revolts, revolts, rectes y quatre revolts més.... jijijijiiii, vistes guapes, guapes, una ruta de coleccionista ni rapida ni lenta.... per a "profesionales" de la moto y nuvatos com jo, que vaig disfrutà com un camell.....
S´anula la visita a les caves.... perooooooooooo en el Plà del Penedret, els que volgueu cava..... tendreu i fresquet..... no us paseu que haurem de conduir desprès....
8)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- dj10
- Presentats
- Contacta:
Heiiiiiiiiiiiiiiii Gràcies a tots.... Ja us espero.... no marxeu sense saludar-nos, he?.
Albert.... espero que tinguis l´agenda en blan per aquest dia jejejej
Sharky... la ruta val molt la pena, i despres d´un bon esmortzar convida, no??
Josey Wales.... jo t´hauria de dir que millor fer la inscripció.... però si no ho vols, pots venir fer una cerve ( hi haura servei de bar ) i despres sortir plegats, no sé, es una ideia, però l´ambient val la pena no perdrese´l.... a la primera convido jo.
Ride.... doncs això que dic.... que ja us espero.
Serà un plaer coneixeu-vos
8)
Albert.... espero que tinguis l´agenda en blan per aquest dia jejejej
Sharky... la ruta val molt la pena, i despres d´un bon esmortzar convida, no??
Josey Wales.... jo t´hauria de dir que millor fer la inscripció.... però si no ho vols, pots venir fer una cerve ( hi haura servei de bar ) i despres sortir plegats, no sé, es una ideia, però l´ambient val la pena no perdrese´l.... a la primera convido jo.
Ride.... doncs això que dic.... que ja us espero.
Serà un plaer coneixeu-vos
8)
- dj10
- Presentats
- Contacta:
- dj10
- Presentats
- Contacta:
Per aquells que no sepiguen com arribar al recinte....
http://maps.google.es/maps?f=d&saddr=Ca ... 27466&z=15
us esperem
http://maps.google.es/maps?f=d&saddr=Ca ... 27466&z=15
us esperem
- dj10
- Presentats
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Storm
- Presentats
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Storm ha escrit: Jo porto una VStrom gris amb top-case.
no és per fotre, però quantes motos hi ha així???????? no es poden tenir motos tan "vulgars", encara que sigui "la millor moto del món"
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Storm
- Presentats
Jo no he estat a massa concentracions, però trobo que hi haviaJordiTrident ha escrit::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Storm ha escrit: Jo porto una VStrom gris amb top-case.
no és per fotre, però quantes motos hi ha així???????? no es poden tenir motos tan "vulgars", encara que sigui "la millor moto del món"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moltes motos i molt bon ambient. Només hi he pogut ser una