Santpetardo 2008--(19-20-21 setembre)
Moderador: Airald
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
per alusió
Hola companys.
Bé,com diu el Ride,si seré amb vosaltres a l´hora del esmorzar i la ruta turistica.
Are que la ruta de Sant Mateu,le feta per lliure( he vist mases motos) es una pasada(curta,pero intensa a tope tope)i he continuat cap a Castelltallat(fins acabar carretera(asfalt bo))i tres de lo mateix.
La ruta de demà,no se com sera i si seran mases motos.Pero jo demá despres de la ruta turistica,tornaré a fer Sant Mateu(ja no m´enrrecordava que fos tan,tan revirada i xula).
Una salutació wapa wapa "per tutti".Er Vini :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Bé,com diu el Ride,si seré amb vosaltres a l´hora del esmorzar i la ruta turistica.
Are que la ruta de Sant Mateu,le feta per lliure( he vist mases motos) es una pasada(curta,pero intensa a tope tope)i he continuat cap a Castelltallat(fins acabar carretera(asfalt bo))i tres de lo mateix.
La ruta de demà,no se com sera i si seran mases motos.Pero jo demá despres de la ruta turistica,tornaré a fer Sant Mateu(ja no m´enrrecordava que fos tan,tan revirada i xula).
Una salutació wapa wapa "per tutti".Er Vini :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs serem una bona representació de Mototurisme demà, eh? :D
Agafeu les armilles, que hem d'anar de conjunt. :jump
P.D: NO portarè el mòbil engegat, doncs agafaré el casc ràcing i vaig treure el micro-altaveu. O sigui, que no em truqueu. :P
Agafeu les armilles, que hem d'anar de conjunt. :jump
P.D: NO portarè el mòbil engegat, doncs agafaré el casc ràcing i vaig treure el micro-altaveu. O sigui, que no em truqueu. :P

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
Es que estic amb el portàtil al llit i si haig de descarregar les fotos.... :oops:James Bond ha escrit:AQUEST TEMA SENSE FOTOS NO VAL RES !!!!!
NO FOTOS = NO SORTIDA !!!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Demà, demà.

- Randy-650
- Presentats
Una petita idea del que va ser la Santpetardo de Mototurisme:

La veritable reina de la sortideta: la MEF!! :D

Fotos diverses dels vehicles que hi havien:
Observeu la cadireta pel nen... :shock:

Un xicot de Lleida ens va preguntar si hi havia un lloc per esmorzar, i li vem dir que ens seguís. el vaig fer seure a la nostra taula i ens va explicar una mica les seves batalletes; Va amb una Drag Star, ha estat a mooolts llocs (memorable la seva experiència al Marroc, on la BMW va haver de tornar amb vaixell, jejeje), en un any fa uns 50.000 km, i en un mes ha arribat a fer.......3 canvis d'oli al moto!!!!! Pertany a la Peña Motorista Tamarite, i el vaig convidar a visitar el nostre fòrum.

COMPANY, GENT COM TU, QUE SENSE CONÈIXER-NOS DE RES ET VAS APUNTAR A L'ESMORZAR AMB NOSALTRES, ÉS EL QUE DÓNA AUTÈNTIC ESPERIT AL MOTO I ENS VAS DEMOSTRAR QUE POTS ANAR A TOT ARREU. La meva admiració. Esperem veure't per aqui, val? :bow :bow :bow
Alguna foto més:

La veritable reina de la sortideta: la MEF!! :D

Fotos diverses dels vehicles que hi havien:
Observeu la cadireta pel nen... :shock:

Un xicot de Lleida ens va preguntar si hi havia un lloc per esmorzar, i li vem dir que ens seguís. el vaig fer seure a la nostra taula i ens va explicar una mica les seves batalletes; Va amb una Drag Star, ha estat a mooolts llocs (memorable la seva experiència al Marroc, on la BMW va haver de tornar amb vaixell, jejeje), en un any fa uns 50.000 km, i en un mes ha arribat a fer.......3 canvis d'oli al moto!!!!! Pertany a la Peña Motorista Tamarite, i el vaig convidar a visitar el nostre fòrum.

COMPANY, GENT COM TU, QUE SENSE CONÈIXER-NOS DE RES ET VAS APUNTAR A L'ESMORZAR AMB NOSALTRES, ÉS EL QUE DÓNA AUTÈNTIC ESPERIT AL MOTO I ENS VAS DEMOSTRAR QUE POTS ANAR A TOT ARREU. La meva admiració. Esperem veure't per aqui, val? :bow :bow :bow
Alguna foto més:

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Veig que va anar tot be, potser que descanseu algun dia de la moto ... :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- MEF
- Presentats
- Entrades: 204
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
- Ubicació: Folgueroles
- Ride
- Presentats
Bé encara no havia pogut entrar, per aquí !!!!!
Jo opino com en Mell, l'esmorzar amb bona companyia NO TÉ PREU !!!!
n'hi ha que ho troben massa economic inclús :lol: :lol: :lol:
La ruta está força bé, l'únic inconvenient el ritme, peró fer una ruta amb més de 300 motos algún inconvenient ha de tenir....
Espero poder repetir l'any vinent
Vsssssss
Jo opino com en Mell, l'esmorzar amb bona companyia NO TÉ PREU !!!!
n'hi ha que ho troben massa economic inclús :lol: :lol: :lol:
La ruta está força bé, l'únic inconvenient el ritme, peró fer una ruta amb més de 300 motos algún inconvenient ha de tenir....
Espero poder repetir l'any vinent
Vsssssss
- Ride
- Presentats