Salut i V'sss de St. Feliu de Llobregat!!!
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dv. set. 19, 2008 5:11 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Salut i V'sss de St. Feliu de Llobregat!!!
Bones a tothom!!! Despres d'un temps,i de algunes experiencies amb altres forums,em decideixo a registrar-me en aquest ja que es l'únic que a part (evidenment) de fer sortides en moto, te com a objectiu el turisme i coneixença de la terra.
Espero poder participar en alguna de les interesantissimes sortides mensuals que realitzeu. Fins aviat!!!!
Unes :cerv per a tots!!!
Espero poder participar en alguna de les interesantissimes sortides mensuals que realitzeu. Fins aviat!!!!
Unes :cerv per a tots!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Sigues molt benvingut, Rizla des de Viladecans, ciutat veïna teva, la ciutat sense Déu ni amo ni la mare que la va parir.
Si lo que t'agrada és el turisme en moto, el viatge en sí, més que no arribar més ràpid que ningú, has vingut al lloc més adient. Et puc assegurar que t'ho passaràs d'alló més bé.
:cerv :cerv
Si lo que t'agrada és el turisme en moto, el viatge en sí, més que no arribar més ràpid que ningú, has vingut al lloc més adient. Et puc assegurar que t'ho passaràs d'alló més bé.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola Rizla,
Benvingut al foro des de Tarragona. Aqui ens agrada fer rutes, veure coses (ultimament les esglesies no els hi agradan massa) i compartir taula amb bona gent que comparteix la mateixa afició.
T'esperem a la primera sortida que puguis.
També som molt tafaners, i ens agrada saber quina moto tens, on vius, quina mena de sortides fas..... i tan quan ens puguis dir!!! :twisted:

Benvingut al foro des de Tarragona. Aqui ens agrada fer rutes, veure coses (ultimament les esglesies no els hi agradan massa) i compartir taula amb bona gent que comparteix la mateixa afició.
T'esperem a la primera sortida que puguis.
També som molt tafaners, i ens agrada saber quina moto tens, on vius, quina mena de sortides fas..... i tan quan ens puguis dir!!! :twisted:
Sort,
-
- Presentats
Moltes merçes a tots per la calida rebuda!!!
Sóc de St. Feliu de Llobregat (BCN),la meva moto es una suzuki bandit gsf 650 k8 amb abs,tinc un parell d' "alforjas" que encara no he podut estrenar ja que per falta de temps no he pogut marxar un cap de setmana sencer amb les 2 "nenes" (moto i la xicota).
El tipus de sortida que acustumo a fer son d'un sol dia, sol o amb una colla de bandits (tb venen m´s motos) amb la cual les quedades son una mica improvisades, de avuí per demà, aixo si, menjars de traca i mocador.
El meu ritme es de aprenent ja que amb moto d'aquesta cilindrada encara no porto ni 6000 Km.
Bueno, espero que a la sortida d'octubre ens coneguem en persona.
V'ssss-[img][img][/img]
Sóc de St. Feliu de Llobregat (BCN),la meva moto es una suzuki bandit gsf 650 k8 amb abs,tinc un parell d' "alforjas" que encara no he podut estrenar ja que per falta de temps no he pogut marxar un cap de setmana sencer amb les 2 "nenes" (moto i la xicota).
El tipus de sortida que acustumo a fer son d'un sol dia, sol o amb una colla de bandits (tb venen m´s motos) amb la cual les quedades son una mica improvisades, de avuí per demà, aixo si, menjars de traca i mocador.
El meu ritme es de aprenent ja que amb moto d'aquesta cilindrada encara no porto ni 6000 Km.
Bueno, espero que a la sortida d'octubre ens coneguem en persona.
V'ssss-[img][img][/img]
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hola RIZLA, tens quelcom a veure amb el paper de fumar ?
SALUTACIONS DES DE GIRONA
SALUTACIONS DES DE GIRONA
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ostitú!!! Quan vaig veure el teu nick vaig pensar....tenim una Suzuki Ràcing al fòrum? i no m'he equivocat gaire, tens una Bandit, quasi igualeta a la meva. :D
Benvingut a aquest espai de mototurisme en català.
Una pregunta...ens coneixem tú i jo? :shock:
Respecte a això que dius....
Benvingut a aquest espai de mototurisme en català.
Una pregunta...ens coneixem tú i jo? :shock:
Respecte a això que dius....
Experiències bones o dolentes? Es que jo també estic en 14 foros diferents i m'agrada saber-ho tot. :PRizla ha escrit:Bones a tothom!!! Despres d'un temps,i de algunes experiencies amb altres forums.....

-
- Presentats
Doncs el nick en part es per el patrocini de rizla al campionat moto gp, i per un altre... :twisted: aixi que el vaig trobar perfecte.
Respecte a aquesta pregunta:
Una pregunta...ens coneixem tú i jo? Shocked
Fas sortides amb el club bandit??
En tot cas espero que tard o d'hora ens coneguem.
El tema de les experiencies han sigut força bones l'unic es el tema de que com es normal es queda quan es pot,però en alguna ocasió fins l'ultim moment la gent no es decideix, i a causa d'aixo has d'estar constantment fent i desfent plans :enfadat ,no se si m'explico..
Bueno molt agrit a tots per la rebuda!!!!
:cerv
Respecte a aquesta pregunta:
Una pregunta...ens coneixem tú i jo? Shocked
Fas sortides amb el club bandit??
En tot cas espero que tard o d'hora ens coneguem.
El tema de les experiencies han sigut força bones l'unic es el tema de que com es normal es queda quan es pot,però en alguna ocasió fins l'ultim moment la gent no es decideix, i a causa d'aixo has d'estar constantment fent i desfent plans :enfadat ,no se si m'explico..
Bueno molt agrit a tots per la rebuda!!!!
:cerv
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra